Heb je Rene al een DM gestuurd?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef osodevo het volgende:
Eigenlijk wel geestig, hoe rijker de gemeente hoe minder potjes en voorzieningen er beschikbaar zijn voor mensen die hulp nodig hebben. Ik krijg letterlijk te horen dat ik maar hulp in mijn netwerk moet zoeken. Lekker makkelijk als je dat niet hebt.
Over welke gemeente hebben we het hier? Een zekere mate aan voorzieningen/potjes voor hen die rond het bestaansminimum leven moeten gemeentes nu eenmaal bieden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik woon in een relatief welvarende gemeente, dus er zijn niet echt veel voorzieningen voor mensen die weinig te besteden hebben. Kenmerkend is dat er hier ook geen SUN noodhulp beschikbaar is.
Je hebt toch een overbezorgde moeder? Lapt die dan niet voor je? Of is ze toch niet zo bezorgd om je mondgezondheid?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef osodevo het volgende:
Eigenlijk wel geestig, hoe rijker de gemeente hoe minder potjes en voorzieningen er beschikbaar zijn voor mensen die hulp nodig hebben. Ik krijg letterlijk te horen dat ik maar hulp in mijn netwerk moet zoeken. Lekker makkelijk als je dat niet hebt.
Lekker makkelijk, relativerend schoppen en zo. Zie je DM wel tegemoet. Of iets anders. Maar kom je niet zelf in beweging dan verplaats ik het topic naar ONZ want dan is dit topic onzin. In beweging komen is de lening aanvragen uiteraard ook. Wel tof voor je bewindvoerder, wat extra werk.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef osodevo het volgende:
Goed plan, tevens is TS kennelijk dol op missies en die hebben ze bij defensie ook regelmatig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:42 schreef Basp1 het volgende:
Misschien kan TS bij defensie gaan werken wordt zijn mond gratis gesaneerd. En verdient hij wat meer geld en is hij van zijn bewindvoerder af.
Stuur eens een mailtje aan een gemeenteraadslid van een wat linksere partij. Als de gemeente ergens zijn taak verzaakt horen die dat graag.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef osodevo het volgende:
In al z'n "ik zoek een vrouwmens om m'n lid in te steken"-topics gaat het al jaren net zo. Aard van het beestje denk ik, maar steeds weer topics blijven openen over hetzelfde en er dan helemaal niets mee doen is nogal zinloos.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:28 schreef Erasmus het volgende:
Schrijdend topic waarin de TS alleen te horen wil krijgen wat hij wil horen en alle andere terechte, goedbedoelde, adviezen naast zich gooit.
Zou mij niet verbazen als je met diezelfde mindset onder bewind bent gekomen.
Dat is het niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Als gemeente 'Nee' zegt houdt het op. Ik zou niet weten waar ik voor de rest terecht kan, behalve dan het advies van de tandarts op te volgen en te gaan lenen.
Aan de ene kant wel wrang omdat Tandarts het best betaalde beroep van nederland is en het geld nu bij de armen gehaald wordt.
Je stelt je heel onnozel op. Is dat de bedoeling?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:45 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere tanden die schreeuwen om een behandeling. Geen geld is geen hulp. Het enige dat zij adviseren is om een lening met dit bedrijf aan te gaan.
Ik voel me een beetje bezwaard om er gratis gebruik van te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:50 schreef Hexagon het volgende:
Misschien moet je bewindvoerder hier eens contact mee opnemen
https://www.winstar.nl/tandfonds-winstar/
Je hebt geen geld, dus je draagkracht is 0.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bezwaard om er gratis gebruik van te maken.Wil best betalen, naar draagkracht.
Dan doe je als tegenprestatie een donatie aan een goed doel naar draagkracht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje bezwaard om er gratis gebruik van te maken.Wil best betalen, naar draagkracht.
Een beetje bewindvoerder vraagt die dingen aan in dat geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Je hebt geen geld, dus je draagkracht is 0.
Ben blij dat ik z’n bewindvoerder niet ben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Een beetje bewindvoerder vraagt die dingen aan in dat geval.
Wat kieskeurig van jequote:Op vrijdag 28 augustus 2020 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben blij dat ik z’n bewindvoerder niet ben.
Alleen het consult is gratis, de behandeling niet. Maar de bewindvoerder kan, van tevoren een betalingsregeling met hun treffen voor de kosten van de behandeling en er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor de betalingsregeling.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wil je nu geholpen worden of niet? Laat je bewindvoerder die lui bellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat is onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 20:40 schreef osodevo het volgende:
Het probleem is meer dat tandartsen zoveel geld vragen dat hij zelfs voor een verzekeraar niet meer te betalen is. Alleen al om die reden neig ik naar het buitenland.
Voor elke oplossing heeft TS een probleem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wil je nu geholpen worden of niet? Laat je bewindvoerder die lui bellen.
Nou mooi. Zodra je inhoudelijke WGR vragen hebt horen we het wel weer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:47 schreef osodevo het volgende:
Maandag kan ik het pas onder de aandacht brengen. Eerst gaat die pijnlijke kies eruit dat is het belangrijkste.
Ik hoop ergens wel op een oplossing, want nu durf ik helemaal niet meer te glimlachen. Kan daardoor ook niet meer op missies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |