hey stokj goedemorgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:42 schreef stokj het volgende:
Hallo
Wat fijn dat jullie er zijn. De weersomstandigheden zijn ideaal zodat je niet meer in je stoel aan het puffen bent van de hitte.
Hoe is het? Pas wakker of al een tijdje aan de slag?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey stokj goedemorgen
al een aardige tijd maar wakker worden ho maar , vandaag wat moeite mee en daar?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het? Pas wakker of al een tijdje aan de slag?
Ik moest wel vroeg op. Had een afspraak bij de mondhygiëniste en tandarts. Die doe ik altijd zo vroeg mogelijk op de ochtend. Dan is het rustig, zeker in deze tijden. Gelukkig was alles in ordequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al een aardige tijd maar wakker worden ho maar , vandaag wat moeite mee en daar?
dat is goed nieuws heb gelukkig ook sterk en gezond gebitquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moest wel vroeg op. Had een afspraak bij de mondhygiëniste en tandarts. Die doe ik altijd zo vroeg mogelijk op de ochtend. Dan is het rustig, zeker in deze tijden. Gelukkig was alles in ordeIk poets goed
Hier schijnt de zon volopquote:
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg gaquote:
Ja dat is mindurrquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg ga
zeer vervelend voor julliequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |