hey stokj goedemorgenquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:42 schreef stokj het volgende:
Hallo
Wat fijn dat jullie er zijn. De weersomstandigheden zijn ideaal zodat je niet meer in je stoel aan het puffen bent van de hitte.
Hoe is het? Pas wakker of al een tijdje aan de slag?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey stokj goedemorgen
al een aardige tijd maar wakker worden ho maar , vandaag wat moeite mee en daar?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe is het? Pas wakker of al een tijdje aan de slag?
Ik moest wel vroeg op. Had een afspraak bij de mondhygiëniste en tandarts. Die doe ik altijd zo vroeg mogelijk op de ochtend. Dan is het rustig, zeker in deze tijden. Gelukkig was alles in ordequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al een aardige tijd maar wakker worden ho maar , vandaag wat moeite mee en daar?
dat is goed nieuws heb gelukkig ook sterk en gezond gebitquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moest wel vroeg op. Had een afspraak bij de mondhygiëniste en tandarts. Die doe ik altijd zo vroeg mogelijk op de ochtend. Dan is het rustig, zeker in deze tijden. Gelukkig was alles in ordeIk poets goed
Hier schijnt de zon volopquote:
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg gaquote:
Ja dat is mindurrquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg ga
zeer vervelend voor julliequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sowieso kutweer deze week. Net als ik een week weg ga
Nu begint het een beetje te betrekkenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu begint het een beetje te betrekken
Het komt deze kant opquote:
Je zit er zeker voor he, vetrolquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu begint het een beetje te betrekken
Ik had, toen ik klein was, een tandarts die altijd zeurde dat ik nog beter moest poetsen. Totdat ik het een keer zo zat was en ik hem als klein jochie 'de les ging lezen' van ik poets al goed genoeg, wat kan ik er nog meer aandoen om mijn gebit gezond te houden. Die man glunderde toen gewoon van dat ik alles uit de kast haalde om mijn gebit gezond te houden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is goed nieuws heb gelukkig ook sterk en gezond gebit
Ik mocht een keer op zoek naar een andere tandarts omdat ik iets deed wat hem niet helemaal zinde.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had, toen ik klein was, een tandarts die altijd zeurde dat ik nog beter moest poetsen. Totdat ik het een keer zo zat was en ik hem als klein jochie 'de les ging lezen' van ik poets al goed genoeg, wat kan ik er nog meer aandoen om mijn gebit gezond te houden. Die man glunderde toen gewoon van dat ik alles uit de kast haalde om mijn gebit gezond te houden.
Rare reden om je niet meer als patiënt te willen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op zoek naar een andere tandarts omdat ik iets deed wat hem niet helemaal zinde.
Hij wilde een tand uit mijn bek trekken, dat wilde ik niet als klein jochie. Uiteraard was zijn idee beter maar hey ik was jong. Dus hij deed dat en vervolgens heb ik al het bloed wat vrij kwam zo over hem heen gekotst. Vond ik best grappig, hij niet zo.
Neequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je zit er zeker voor he, vetrol
Als het daardoor straks daar mooi weer is welquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op zoek naar een andere tandarts omdat ik iets deed wat hem niet helemaal zinde.
Hij wilde een tand uit mijn bek trekken, dat wilde ik niet als klein jochie. Uiteraard was zijn idee beter maar hey ik was jong. Dus hij deed dat en vervolgens heb ik al het bloed wat vrij kwam zo over hem heen gekotst. Vond ik best grappig, hij niet zo.
Waarschijnlijk kon die tandarts niet met kinderen omgaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Rare reden om je niet meer als patiënt te willen.
Ja het was vast niet de enige reden maar wel de enige die ik mij nog herinner.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Rare reden om je niet meer als patiënt te willen.
Ja ik denk dat hij niet meer leeft. Was toen al bijna met pensioen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
die kon ook niet zo tegen een grapje. Was zeker een oude man?
Het is hier alweer beter aan het wordenquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee
[..]
Als het daardoor straks daar mooi weer is wel
Dat was hetquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kon die tandarts niet met kinderen omgaan.
Die van mij was ook al een oude knar (zo zag hij er in ieder geval wel uit). Maar kon goed met kinderen omgaan. Ik had op school bij biologie over de tandformule geleerd en die ging ik hem een keer uitleggen. Was hij van onder de indruk dat hij, tijdens het controleren, toen vroeg bij welke tand/kies in de formule hij nu met zijn instrument ging prikken.quote:
Had jij ff gelukquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Die van mij was ook al een oude knar (zo zag hij er in ieder geval wel uit). Maar kon goed met kinderen omgaan. Ik had op school bij biologie over de tandformule geleerd en die ging ik hem een keer uitleggen. Was hij van onder de indruk dat hij, tijdens het controleren, toen vroeg bij welke tand/kies in de formule hij nu met zijn instrument ging prikken.
Onderkant Frieslandquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is hier alweer beter aan het worden![]()
Waar gaan jullie heen?
Ja, totdat ik naar het andere woonpaleis ging verhuizen ik ook mijn tandarts moest veranderen (ander postcodegebied). Toen kreeg ik een blond klein vrouwtje met het gezicht van Verona van der Leur. Deze dacht dat ze humor had maar dat had ze niet (droge humor). Ze ging werpen en met haar man naar de andere kant van het land. Nu had ik een half Française/Israëliër die ook droge humor heeft alleen niet zo droog als de vorige.quote:
Nice.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, totdat ik naar het andere woonpaleis ging verhuizen ik ook mijn tandarts moest veranderen (ander postcodegebied). Toen kreeg ik een blond klein vrouwtje met het gezicht van Verona van der Leur. Deze dacht dat ze humor had maar dat had ze niet (droge humor). Ze ging werpen en met haar man naar de andere kant van het land. Nu had ik een half Française/Israëliër die ook droge humor heeft alleen niet zo droog als de vorige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |