SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
komt omdat Franse clubs er nooit wat van bakkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:29 schreef Caland het volgende: [..] Aha. Ik ben totaal niet thuis in het Franse voetbal.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woensdag om 16.30
Hoop dat jullie vrij hebben genomen allen.
Zegt iemand die voor Duitsers juicht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:37 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mensen die juichen voor PSG waren ook fout in de oorlog
Stadionlampen zijn er nog niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waarom is AZ - Plzen al om 16.30?
Ook bijzonder dat dit blijkbaar hun eerste prioriteit is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lol.
Geen geld daar in Eindhoven. Misschien wat tribunestoeltjes te koop zetten
De Jong op de rem zetten lijkt me wel verstandig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lol.
Geen geld daar in Eindhoven. Misschien wat tribunestoeltjes te koop zetten
UnTil we scorequote:
Ze schijnen een linksback van categorie Ricardo Rodriguez te zoeken. Wellicht moeten ze daar hun eisen wat gaan bijstellen...quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat dit blijkbaar hun eerste prioriteit is.
Of ze moeten nog een keer de grond aan de gemeente verkopen LOL XDquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze schijnen een linksback van categorie Ricardo Rodriguez te zoeken. Wellicht moeten ze daar hun eisen wat gaan bijstellen...
RON JANSEDquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:39 schreef JanCees het volgende:
Denk 3-0 Bayern. 3x Thomas Müller
[ afbeelding ]
Heb nog een shirt van het Duitse elftal liggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:39 schreef JanCees het volgende:
Denk 3-0 Bayern. 3x Thomas Müller
[ afbeelding ]
Zag ergens een tweet over financiele situatie van PSV. Daar werd beweerd dat PSV dikke schulden heeft. Klopt dat wel? Jullie hebben goed geboerd met transfers van Lozano, Bergwijn en Luukie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of ze moeten nog een keer de grond aan de gemeente verkopen LOL XD
Was iedereen maar zoals Dani de Witquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:40 schreef -XOR- het volgende:
Als je GUUS TIL kunt krijgen moet je dat natuurlijk altijd doen!
~Art Langeler
Eensquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:38 schreef De_Kraam het volgende:
Promenade, de Kwis, Kanniewaarzijn, de Lama's. Allemaal één pot nat. NPO flopshows die voor humor door moeten gaan.
Niet mien merk.
Slijtageslag is in het voordeel van Bayern..quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik wil vanavond wél strafschoppen. Op naar een lange avond.
Okequote:Op zondag 23 augustus 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stadionlampen zijn er nog niet.
Ik sta volledig achter FC Bayern München.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slijtageslag is in het voordeel van Bayern..
Iedereen met verstandquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter FC Bayern München.
Nederland is een buitengewoon narcistisch land.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:42 schreef Bolasie het volgende:
'Wordt Robben gemist?'
Houd toch op man.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:43 schreef Bolasie het volgende:
De vervelende Robben-hype houdt niet op, niet vanzelf.
Gisteren ook weer continu een FOX camera op die vent, dertig minuten lang. Walgelijk.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik doe helemaal niet denigrerend over FC Groningen? Ik vind het juist tof en prachtig.
Alleen word je lichtelijk 'moe' van de snelnieuwssites die al weken ''ROBBEN GAAT ZONDAG ZIJN RENTREE MAKEN'' .. ''TOCH NIET'' .. ''TOCH WEL!!!'' op de voorpagina neerplempen. Zelf heeft hij er nooit een datum opgeplakt. En dan heb je ook nog de obsessieve ''Haha eens kijken hoe snel hij weer geblesseerd raakt hahahahaha xD xD'' figuren.
Dagjesmensen houden van NEDERLANDERS.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom hebben ze het over Robben als over een kwartier CL-finale begint...
Wat zijn wij goed.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland is een buitengewoon narcistisch land.
Ilja bezig aan een beschouwing van volkenkundige aard?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederland is een buitengewoon narcistisch land.
Ik vind hem een beetje vervelend praten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ilja bezig aan een beschouwing van volkenkundige aard?
2 KANSEN GECREËERDquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bayern mist een type Robben.
Eerst Twente.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:46 schreef De_Kraam het volgende:
Wanneer krijgt AZ een dak? @:DirkScheringa
klik de beet poel mie inquote:
Voetballend zeker, alleen Naaimaar heeft nog moeite met scoren. Misschien paar extra pingetljes proberen te nemen net als Penaldoquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
Zei Kieft nou dat hij Naaimaar beter vond dan Ronaldo?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Ik keek een deur verder bij NPO3 en zag Gigi Ravelli. Ze blijft eeuwig jong en leeft nog blijkbaar.
O is wel echt een goede plaat. KITTY KITTY en Pikachu had ik dan weer weinig mee.quote:
Kieft moest weg bij PSV toen Ronaldo kwam .quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
Zei Kieft nou dat hij Naaimaar beter vond dan Ronaldo?
Stond hoog in de treklijst 2019 voor mij ja hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
O is wel echt een goede plaat. KITTY KITTY en Pikachu had ik dan weer weinig mee.
Verliefd op Ibiza is een walgelijke film.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Ik keek een deur verder bij NPO3 en zag Gigi Ravelli. Ze blijft eeuwig jong en leeft nog blijkbaar.
Bedoel je hoe hij in de camera kijkt of bijvoorbeeld de eeuwige cirkelpit bij Witch Doctor?quote:
Wel oke muziek maar het is een beetje een vermoeiende act die ze opvoeren.quote:
Dat laatste. Grafhekel aan dat soort kunstjes.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedoel je hoe hij in de camera kijkt of bijvoorbeeld de eeuwige cirkelpit bij Witch Doctor?
Make the Call, Get on Screen, Peptalk, Sweatshop, Wait for Evolution, dat zijn wel goede singles hoor. Devil's Blood ook wel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stond hoog in de treklijst 2019 voor mij ja hoor.
Pikachu was inspiratieloos, ja. Vond verder Mona Lisa wel fijn.
Oh die nieuwe plaat had ik het over, Bubble Gumquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Make the Call, Get on Screen, Peptalk, Sweatshop, Wait for Evolution, dat zijn wel goede singles hoor. Devil's Blood ook wel.
Eens ja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat laatste. Grafhekel aan dat soort kunstjes.
Ik vond ze ook wat leuker toen ze wat kleiner waren, al blijft O wel de meest complete LP.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel oke muziek maar het is een beetje een vermoeiende act die ze opvoeren.
Grand Prestige @Bluedisplayquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radler of Leffe Bruin?
Zeg het maar jongens.
Leffe Blond.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radler of Leffe Bruin?
Zeg het maar jongens.
Bij Gordon in de auto. Hopen dat hij een ongeluk krijgt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu ze op SBS zitten kom je in de reclameblokken er pas achter wat voor aids ze allemaal uitzenden
Niet in huis.quote:
Matige match up. Ik zou overslaan en thee nemen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radler of Leffe Bruin?
Zeg het maar jongens.
radler is voor homosquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radler of Leffe Bruin?
Zeg het maar jongens.
Mensen die alcoholvrij bier drinken en daar trots over vertellenquote:
Dat kan echt nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die alcoholvrij bier drinken en daar trots over vertellen.
De laatste. Lowlander is mij te bitter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:54 schreef Monolith het volgende:
Een Lowlander IPA of en Blondie van 't IJ?
Geen van beide toernooien volgens mij idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Pakt er nog iemand rood, denken we? Kan me niet heugen een rode kaart te hebben gezien dit eindtoernooi.
Neymar met een smerige tackle als ze met 0-4 achterstaanquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Pakt er nog iemand rood, denken we? Kan me niet heugen een rode kaart te hebben gezien dit eindtoernooi.
Thiago Silva in zijn laatste wedstrijd voor PSG.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
Boeie of een drankje voor wijven of homos of whatever is, je drinkt toch gewoon wat je lekker vindt?quote:
Komt nogal onzeker over iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeie of een drankje voor wijven of homos of whatever is, je drinkt toch gewoon wat je lekker vindt?
ja pils dusquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boeie of een drankje voor wijven of homos of whatever is, je drinkt toch gewoon wat je lekker vindt?
Bier voor alfamannen.quote:
Bewust nepbier drinken, jezelf bewust voor de gek houden. Angstaanjagend.quote:
Je bent te laat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik loop NU naar de AH om de hoek om even wat IPA’s in te slaan voor deze prachtige sfeervolle Champions League finale vanavond.
Lekker optijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:59 schreef Erasmus het volgende:
Ik loop NU naar de AH om de hoek om even wat IPA’s in te slaan voor deze prachtige sfeervolle Champions League finale vanavond.
Slecht geplandquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:59 schreef Erasmus het volgende:
Bv Van de Streek Non-IPA en die van Jopen zijn heerlijk. Er zijn momenten dat dat lekker drinkt, bijvoorbeeld als je wel op een terras zit, maar nog wil sporten erna.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bewust nepbier drinken, jezelf bewust voor de gek houden. Angstaanjagend.
Idd slechte DJquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:01 schreef Tagliano het volgende:
De supportersgeluiden passen niet echt bij dit stadion
Lunchpauze op werk, ook handig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bv Van de Streek Non-IPA en die van Jopen zijn heerlijk. Er zijn momenten dat dat lekker drinkt, bijvoorbeeld als je wel op een terras zit, maar nog wil sporten erna.
Maar goed, dit is natuurlijk een volslagen onwerkelijk scenario voor Fok!-ers.
De ene keer hebben ze het beter op orde dan de andere keerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Dat nepgeluid blijft een verschrikking.
Doe gewoon zonder geluid. Lekker rustig ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Nu al zin in het EK Allround met live ingespeelde hoempapa van Kleintje Pils.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
quote:
En weer op de bankquote:
Wat voor IPAs maatquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
En weer op de bankKom er nu pas achter dat ze op waren. Gelukkig heb ik een AH om de hoek waardoor dit soort dingen mogen.
Nog wat gemist in die paar minuten?
En de trommelindiaan bij Oranje?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu al zin in het EK Allround met live ingespeelde hoempapa van Kleintje Pils.
Gaat hij door corona nu ook 2 jaar eerder dood?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Nutteloos feitje van de dag is bekend.
Logisch. Spelen beiden een uitwedstrijd zonder publiek.quote:
als psg wint heeft di maria 2x cl gewonnen en 2x in lissabonquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Nutteloos feitje van de dag is bekend.
Jammer dat Vitesse dit seizoen niet Europees actief was, voor hen was het zo makkelijk aanpassen geweest in deze fase.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Logisch. Spelen beide een uitwedstrijd zonder publiek.
Gelukkig.quote:
Pfff. De nieuwe Folkingebrew is uit, die hebben ze niet bij de Appie hoorquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:59 schreef Erasmus het volgende:
Brewdog Punkquote:
lekker pikquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Brewdog Punk
Lowlander
Kaapse Carrie
Browerij ‘t IJ
Bewuste keuzes.
Leffe Blond.quote:
Leffe Bruin hierquote:
zo hoort hetquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon Amstel hier
@:jancees vindt dit leuk
Thanks maat, wordt gewaardeerdquote:
Ja manquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pfff. De nieuwe Folkingebrew is uit, die hebben ze niet bij de Appie hoor
Punk en Lowlander zijn priem. IJ heeft een mooi flesje maar qua smaak is het niet veel. Carrie is een mooie dorstlesserquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Brewdog Punk
Lowlander
Kaapse Carrie
Browerij ‘t IJ
Bewuste keuzes. Nu even snel 10 minuten in de vriezer en dan genieten.
Doet eigenlijk niks goed , zelfs zonder bal een sta-in-de-wegquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Erger me alweer dood aan die Coman
Kan wel hard rennerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet eigenlijk niks goed , zelfs zonder bal een sta-in-de-weg
Gistermiddag had ik al de een na laatste bij de Hop-In in Rotterdam maar er kwam nog een doos aan werd mij verzekerd. Voor vijf euro een van de beste Europese IPA’s is natuurlijk prachtigquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks maat, wordt gewaardeerd
[..]
Ja manWil die ook nog proeven, helaas niet bij de Appie te halen nee
Inderdaad. Dat is niveau middenmoot Bundesligaquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doet eigenlijk niks goed , zelfs zonder bal een sta-in-de-weg
Dat vind ik geen zekerheid.quote:
Gras is groenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemaar mist weer eens een kans
Perisic is ook niet alles maar die weet tenminste wel (soms) wat die doet lolquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is niveau middenmoot Bundesliga
En die werkt ook gewoon harder.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Perisic is ook niet alles maar die weet tenminste wel (soms) wat die doet lol
Omdat Coman zwart is zeker? #blmquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die werkt ook gewoon harder.
Zou Perisic altijd verkiezen boven (ren-je-rot-)Coman. Technisch ook een stuk sterkerquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Perisic is ook niet alles maar die weet tenminste wel (soms) wat die doet lol
rokenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil eigenlijk even gaan roken maar straks mis ik een kool
Hansie met een black out toen die de opstelling ging maken , anders kan je het niet verklarenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die werkt ook gewoon harder.
overweeg binnen te rokenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil eigenlijk even gaan roken maar straks mis ik een kool
Over een paar minuten apengeluiden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:21 schreef NLGooner het volgende:
Probeerden ze net nou serieus ook fluiten van publiek na te bootsen?
Straks worden er virtuele bananen het veld op gegooid als Boateng aan de bal isquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een paar minuten apengeluiden.
Dat heb ik overwogen, en dat ga ik nu ook doenquote:
lekker maatjequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat heb ik overwogen, en dat ga ik nu ook doen
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks worden er virtuele bananen het veld op gegooid als Boateng aan de bal is
Dan zal Feyenoord wel weer een boete krijgen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over een paar minuten apengeluiden.
Terecht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan zal Feyenoord wel weer een boete krijgen.
Derdewereldlandquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Al gezellig in Parijs. Dat wordt weer plunderen vanavond.
Zeer nuttige informatie dit. Mijn dag is toch niet voor niks geweestquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wist je dat de naam Keylor een afgeleide is van se naam Gaylord. Die naam hangt samen met het Keltische galia "kracht" of het Oudfranse gaile "vrolijk". De naam wordt tegenwoordig vaak geïnterpreteerd als gay lord, "homoheer, opperhomo".
BLACK NIKES MATTERquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Bron?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wist je dat de naam Keylor een afgeleide is van se naam Gaylord. Die naam hangt samen met het Keltische galia "kracht" of het Oudfranse gaile "vrolijk". De naam wordt tegenwoordig vaak geïnterpreteerd als gay lord, "homoheer, opperhomo".
Graag gedaan, grappig als je dit weetje leest als je kijkt naar zijn kapsel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer nuttige informatie dit. Mijn dag is toch niet voor niks geweest
Fashion slaves.quote:
Ja, doe maar een foto van je weegschaal als je er op gaat staan.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
zullen we spannende foto's naar elkaar sturen
wat is daar spannend aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, doe maar een foto van je weegschaal als je er op gaat staan.
Verdomd je hebt gelijk maar is dit de schuld van zijn ouders?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Graag gedaan, grappig als je dit weetje leest als je kijkt naar zijn kapsel.
Eens, in de Verrati-rol.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:31 schreef bombmannl het volgende:
Thiago speelt weer heerlijk als spelverdeler
Daar zitten maar weinig tussen die Pierre, Jacques of Francois heten vermoed ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Omgeving denk ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomd je hebt gelijk maar is dit de schuld van zijn ouders?
heb ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Spannendste moment van de week altijd man.
Ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is gewoon een 'oke' wedstrijd. Geen spektakel, ook geen zaadshow
Alsof autochtone Fransen uberhaupt weten dat je voetbal met 11 tegen 11 speeltquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar zitten maar weinig tussen die Pierre, Jacques of Francois heten vermoed ik.
Moet jij weten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piolinequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alsof autochtone Fransen uberhaupt weten dat je voetbal met 11 tegen 11 speeltDie denken dat Cedric Pioline in de spits speelt bij PSG.
Die zijn druk bezig met jeu de boulesquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alsof autochtone Fransen uberhaupt weten dat je voetbal met 11 tegen 11 speeltDie denken dat Cedric Pioline in de spits speelt bij PSG.
SierdGOD, ik schakel NU naar Ziggoquote:
in principe bepaal jij dat nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
WK paraplu in anus duwenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig met jeu de boules
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Maar de echte vraag is, wat zingt het publiek?
Grootendeels mee eens. Lagunitas IPA is voor mij weer zo’n standaard horeca-IPA. Ben allang blij dat je tegenwoordig normale vaasjes krijgt bij Lagunitas ipv die jampotten die je eerst erbij kreeg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Punk en Lowlander zijn priem. IJ heeft een mooi flesje maar qua smaak is het niet veel. Carrie is een mooie dorstlesser
Beste IPA’s uit de AH zijn verder de Elvis Juice en de Lagunitas IPA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |