Stream? Heb je een link?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet mijn Ziggy stream het een beetje
Nahquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gunnen allen P1 aan Rinus en P2 aan Nando
Heb dat net effe bij mijn Pizza gedronken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar lachen wij Nederlanders om
Hoezo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nóg niet zoals ik het graag zou horen
85 cent in de winkelquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar lachen wij Nederlanders om
A1GPquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was toch die klasse van sheik maktoum al maktoem maktoum al maktoem of zoiets?
Hoax. In de Unaaitme Steets doet men niet aan liters.quote:
Dan moet hij winnenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NahNando op het podium hoeft voor mij niet
Jaja, en je moet vooraf opgeven of je vol, halfvol of mager wilt hebben. Meeste coureurs zijn dit jaar voor volle melk gegaanquote:
hesgoal genotquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij juichen voor het vlaggetje
Frisdrank zit vaak genoeg in flessen van twee liter, gek genoeg. Voor melk zal het eerder een quarter gallon zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoax. In de Unaaitme Steets doet men niet aan liters.
De manier waarop en de intonatie.quote:
quote:
Die zitten daar gek genoeg ook wel vaak in Gallonflessenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Frisdrank zit vaak genoeg in flessen van twee liter, gek genoeg. Voor melk zal het eerder een quarter gallon zijn
Dan zou ik voor Palou gaanquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh Palou ook op P7, da's niet slecht
Ja ook idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan weten we de CL winnaar al net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |