Ze schijnen daar, als bakens in de verte.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die twee Portugezen baken er volgens mij weinig van.
Hij kan ook meer waard worden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden Feyenoorders hier tevreden zijn met het nu verkopen van Senesi voor 25-30 miljoen of nemen jullie liever de gok dat hij nog een jaartje blijft en dan volgend jaar net zoveel waard is?
Ik twijfel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zouden Feyenoorders hier tevreden zijn met het nu verkopen van Senesi voor 25-30 miljoen of nemen jullie liever de gok dat hij nog een jaartje blijft en dan volgend jaar net zoveel waard is?
Dat vraag ik mij eigenlijk af bij Feyenoord, zou hij moeten uitblinken in de EL (dus moet Feyenoord minimaal de halve finale halen wil hij echt opvallen) of moet hij international worden en uitblinken op een eindtoernooi. Denk dat anders 25-30 miljoen wel het maximale is bij Feyenoord.quote:
Ik vind het weinig een gok. Tenzij Senesi ineens er helemaal niks meer van bakt of zwaar geblesseerd raakt blijft hij in waarde hetzelfde of stijgt hij zelfs. Dat soort jongens worden erg gauw overhyped.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is totaal niet vergelijkbaar man. De Guzman kreeg twee zware blessures (en dat was 12 jaar geleden), van Beek maakte de fout om nog een laatste wedstrijd te spelen waar hij alles in fout deed (Feyenoord liet hem al gaan) en bij J๘rg deed Feyenoord een tegenbod van slechts een paar miljoen hoger waarop Newcastle direct afhaakte. Senesi is weer een heel ander geval. Hij is na een lastig debuut enorm gegroeid en dit seizoen gaat waarschijnlijk zijn eerste jaar worden waarin hij echt waardevol wordt. Hij heeft nog drie seizoenen contract en hij is vol in de lift. Feyenoord heeft voor LCV totaal geen alternatieven beschikbaar en zelfs met 20 miljoen op de bank gaat het lastig worden een speler van vergelijkbaar niveau te halen (de meeste verdedigende talenten haal je niet zomaar bij Feyenoord, Senesi was al een verschrikkelijke transfersoap op zichzelf).quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ze werkelijk 25 mil bieden lekker laten gaan.
Of hebben we nog niet geleerd van onze gemiste miljoenen op De Guzman, Van Beek en toch ook een beetje Jorgensen.
Al wordt laatstgenoemde gewoon topscorer dit seizoen.
Pelle was niet transfervrij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is totaal niet vergelijkbaar man. De Guzman kreeg twee zware blessures (en dat was 12 jaar geleden), van Beek maakte de fout om nog een laatste wedstrijd te spelen waar hij alles in fout deed (Feyenoord liet hem al gaan) en bij J๘rg deed Feyenoord een tegenbod van slechts een paar miljoen hoger waarop Newcastle direct afhaakte. Senesi is weer een heel ander geval. Hij is na een lastig debuut enorm gegroeid en dit seizoen gaat waarschijnlijk zijn eerste jaar worden waarin hij echt waardevol wordt. Hij heeft nog drie seizoenen contract en hij is vol in de lift. Feyenoord heeft voor LCV totaal geen alternatieven beschikbaar en zelfs met 20 miljoen op de bank gaat het lastig worden een speler van vergelijkbaar niveau te halen (de meeste verdedigende talenten haal je niet zomaar bij Feyenoord, Senesi was al een verschrikkelijke transfersoap op zichzelf).
Die domheid van ‘kijk de Guzman en J๘rgensen’ is qua argument van het niveau ‘van Pelle hadden we ook niets verwacht’ om een slechte transfervrije aankoop goed te praten.
hangt ook een beetje van die jongen en z'n management af, wat verdient hij bij Feyenoord?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of hebben we nog niet geleerd van onze gemiste miljoenen op De Guzman, Van Beek en toch ook een beetje Jorgensen.
Inderdaad, als Senesi wordt verkocht verwacht ik wel betere aankopen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Als we van die 25-30 miljoen vervolgens 27 jarige Portugezen gaan halen ga ik voor jaartje blijven.
Is niet echt bekend, het zal wel flink zijn voor Feyenoord-begrippen. Troost gaf vorig seizoen idiote contracten uit natuurlijk. Het zegt al iets dat Feyenoord hem geen verbeterd contract heeft aangeboden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt ook een beetje van die jongen en z'n management af, wat verdient hij bij Feyenoord?
Grote vraag waar je die vandaan haalt. In Zuid-Amerika shoppen is op het ogenblik nog lastiger dan het al eerst was. Een tweede Senesi heb je niet zomaar, en als ie er was zouden denk ik Ajax of PSV er ook al van af weten. Senesi hebben we ook alleen maar via de zaakwaarnemer van Stam.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, als Senesi wordt verkocht verwacht ik wel betere aankopen.
Ik bedoel betere aankopen dan de 2 genoemde Portugezen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grote vraag waar je die vandaan haalt. In Zuid-Amerika shoppen is op het ogenblik nog lastiger dan het al eerst was. Een tweede Senesi heb je niet zomaar, en als ie er was zouden denk ik Ajax of PSV er ook al van af weten. Senesi hebben we ook alleen maar via de zaakwaarnemer van Stam.
Begrijp ik, maar zelfs (beduidend) betere aankopen dan die twee Portugezen zal geen makkie zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik bedoel betere aankopen dan de 2 genoemde Portugezen.
Hij is alweer geblesseerd zei Dickiequote:Op zondag 23 augustus 2020 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoezo moet je de halve finale halen om echt op te vallen? Scouts zitten overal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij eigenlijk af bij Feyenoord, zou hij moeten uitblinken in de EL (dus moet Feyenoord minimaal de halve finale halen wil hij echt opvallen) of moet hij international worden en uitblinken op een eindtoernooi. Denk dat anders 25-30 miljoen wel het maximale is bij Feyenoord.
Omdat je dan normaliter tegen meerdere goede tegenstanders speelt waar de scouts het kunnen inschatten wat het niveau is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoezo moet je de halve finale halen om echt op te vallen? Scouts zitten overal.
Overigens denk ik ook dat 25-30 miljoen maximaal is voor een verdediger in de EL bij Feyenoord.
Dat blijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan normaliter tegen meerdere goede tegenstanders speelt waar de scouts het kunnen inschatten wat het niveau is.
Het boeit ze echt niks of Senesi zich staande houdt tegen de spitsen van RKC en Sparta hoor.
Nou, jawel dus. Want er zijn al flink wat clubs ge๏nteresseerd en die zien het potentieel ook wel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dan normaliter tegen meerdere goede tegenstanders speelt waar de scouts het kunnen inschatten wat het niveau is.
Het boeit ze echt niks of Senesi zich staande houdt tegen de spitsen van RKC en Sparta hoor.
Om de waarde die hij nu al heeft nog flink te laten stijgen zal Feyenoord dan wel een uitzonderlijke prestatie Europees moeten leveren of Senesi moet zich in het Argentijnse elftal spelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, jawel dus. Want er zijn al flink wat clubs ge๏nteresseerd en die zien het potentieel ook wel.
En RKC/Sparta kom je in de EL niet tegen. Je speelt ook gewoon tegen 1/2 goede tegenstanders in de poulefase.
Ik bestrijd alleen dat je per se de halve finale moet halen om op te vallen.
Klopt. Alsof Frenkie al zo ontzettend veel toptegenstanders had gehad toen hij voor 76 miljoen werd verkocht, laat staan toen de hype startte. Als je echt goed bent val je vanzelf wel op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, jawel dus. Want er zijn al flink wat clubs ge๏nteresseerd en die zien het potentieel ook wel.
En RKC/Sparta kom je in de EL niet tegen. Je speelt ook gewoon tegen 1/2 goede tegenstanders in de poulefase.
Ik bestrijd alleen dat je per se de halve finale moet halen om op te vallen.
Eens met dat het kan helpen de waarde verhogen, maar opvallen/potentie zien kan ook in de EL groepsfase. En die potentie wordt al gezien (en terecht imo).quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de waarde die hij nu al heeft nog flink te laten stijgen zal Feyenoord dan wel een uitzonderlijke prestatie Europees moeten leveren of Senesi moet zich in het Argentijnse elftal spelen.
Vergelijk het maar met Davinson Sanchez bij Ajax, die had echt niet verkocht geworden voor 40 miljoen als Ajax niet de EL-finale had geraakt maar er tegen Schalleke was uitgevlogen.
30 miljoen moet Feyenoord doen wel zonde want het is er een die ik graag nog langer in een Feyenoord shirt zie rondlopen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als hij nu wordt verkocht heeft hij krap 20 wedstrijden in ons shirt gespeeld.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
30 miljoen moet Feyenoord doen wel zonde want het is er een die ik graag nog langer in een Feyenoord shirt zie rondlopen.
Voor de lange termijn wel. We hebben met Diemers en Linssen al twee spelers van die leeftijdscategorie gehaald. Met een groter transferbudget kan je spelers van dat niveau halen maar dan 5-8 jaar jonger.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar zelfs (beduidend) betere aankopen dan die twee Portugezen zal geen makkie zijn.
27 spelers halen lijkt me wel veel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Als we van die 25-30 miljoen vervolgens 27 jarige Portugezen gaan halen ga ik voor jaartje blijven.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
27 spelers halen lijkt me wel veel.
En als het dan ook nog allemaal jarige Portugezen zijn... dat is wel een flinke beperking.
Ah, hij bedoelde 27-jarige Portugezen, natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als het dan ook nog allemaal jarige Portugezen zijn... dat is wel een flinke beperking.
Zeker lastig. Hoeveel Portugezen zullen er nou op 1 dag jarig zijn. En dan ook nog kunnen voetballen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die hierom lachen kijken vast ook naar promenade. Zwakzinnige mensen dus.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Guilty as charged..quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mensen die hierom lachen kijken vast ook naar promenade. Zwakzinnige mensen dus.
Zeg dat maar tegen de penningmeester.quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als hij nu wordt verkocht heeft hij krap 20 wedstrijden in ons shirt gespeeld.
Dan kun je hem nauwelijks (ex) Feyenoorder noemen.
Zou wel zonde zijn.
Op zich hoeft dat niet, het heel goed doen in de eredivisie gecombineerd met heel specifieke kwaliteiten (snelheid, lengte, pass) zou op zich genoeg kunnen zijn. Het probleem van Senesi is dat hij dat allemaal niet in extreme mate heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om de waarde die hij nu al heeft nog flink te laten stijgen zal Feyenoord dan wel een uitzonderlijke prestatie Europees moeten leveren of Senesi moet zich in het Argentijnse elftal spelen.
Vergelijk het maar met Davinson Sanchez bij Ajax, die had echt niet verkocht geworden voor 40 miljoen als Ajax niet de EL-finale had geraakt maar er tegen Schalleke was uitgevlogen.
Die schorsingen zijn gewoon niet uitgediendquote:Op maandag 24 augustus 2020 18:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is zeker wel vreemd omdat de competitie niet is afgemaakt.
Strik eromquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar de competitie is ongeldig verklaard. Dan lijkt het mij dat de gele kaarten uit die competitie ook ongeldig zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die schorsingen zijn gewoon niet uitgediend
De competitie is niet ongeldig verklaard. Anders zouden de Europese plaatsen ook niet op basis van de ranglijst aangewezen kunnen zijn. De competitie is alleen niet als afgerond beschouwd en daardoor zijn er geen kampioen of degradanten. Maar alle wedstrijden en statistieken van afgelopen seizoen staan gewoon in de boeken, dus ook de schorsingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar de competitie is ongeldig verklaard. Dan lijkt het mij dat de gele kaarten uit die competitie ook ongeldig zijn.
Wat kut ditquote:
Had liever Burger gezien dan Diemers eigenlijk.quote:
Vrijdag alweer ja?quote:
Yep. Vrijdag laatste oefenpot daar. En ja, best pittig. Dacht net nog tijdens die wedstrijd, jammer dat je nu zo'n Azarkan niet ziet tegen dit soort tegenstanders.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vrijdag alweer ja?
Pittig programma wel voor een voorbereiding met zo weinig wissels. Kunnen die jeugdspelers niet alsnog komem?
Speelde wel weer goed. Denk dat tijdens het reguliere seizoen die extra speelminuten vanwege zijn veelzijdigheid alleen maar goed zijn voor zn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:00 schreef fetX het volgende:
Jammer dat Burger niet gewoon als middenvelder wordt gebruikt.
Dat begint echt een prima back te worden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik word elke keer wel blij als ik De Geert zie. Die heeft zijn plek wel afgedwongen, deed het daar vorig seizoen ook steeds beter.
Eens. Komt ook bij dat ik Nieuwkoop echt steeds slechter vind worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:12 schreef Caland het volgende:
Ik word elke keer wel blij als ik De Geert zie. Die heeft zijn plek wel afgedwongen, deed het daar vorig seizoen ook steeds beter.
Vooral veelzeggend dat schijnbaar geen enkele noemenswaardige andere club hem nog wil hebben.quote:
Er zijn toch wel een paar Emmen spelers goed genoeg voor onze bank? Die Pe๑a had ik liever gehad dan Diemers.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral veelzeggend dat schijnbaar geen enkele noemenswaardige andere club hem nog wil hebben.
Dat was dan ongeveer onze beste back-up CV vorig seizoen.
Beste back-up? VdHeijden mocht in de zomer al vertrekken en was vierde keuze, achter Bot, Senesi en I้ (vermoedelijk vijfde keuze als vBeek fit zou zijn geweest).quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vooral veelzeggend dat schijnbaar geen enkele noemenswaardige andere club hem nog wil hebben.
Dat was dan ongeveer onze beste back-up CV vorig seizoen.
Mee eens. Nieuwkoop laat verdedigend gewoon te veel steken vallen, Geertruida is wat soberder maar wel constanter. Toch het verschil tussen een CV op rechtsback en een aanvallende middenvelder op rechtsback.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Komt ook bij dat ik Nieuwkoop echt steeds slechter vind worden.
Je moet daar toch iemand neerzetten. We zitten dun in de verdedigers dus dan probeer je dit soort dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 00:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Nieuwkoop laat verdedigend gewoon te veel steken vallen, Geertruida is wat soberder maar wel constanter. Toch het verschil tussen een CV op rechtsback en een aanvallende middenvelder op rechtsback.
Verbaast mij ook dat Burger nu als CV wordt gebruikt. Ik snap het ergens wel gezien de vulling van bepaalde posities en de ietwat lage handelingssnelheid van Burger, maar ik vind het ook wel jammer. Zie er toch meer een middenvelder in.
Ja joh, goed opgemerktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je moet daar toch iemand neerzetten. We zitten dun in de verdedigers dus dan probeer je dit soort dingen.
Waar De Guzman transfervrij was, was Texeira dat toch niet?quote:
Dan snap ik niet dat het je verbaast.quote:
Is gewoon een verrot kind. Denk dat het goed is dat Feyenoord het opgeeft. Jammer wel, want op niveau had hij misschien wel meegekund.quote:
Mooi weg ermee. Bij ADO ook geen flikker laten zien, dus waarom bij Feyenoord wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een verrot kind. Denk dat het goed is dat Feyenoord het opgeeft. Jammer wel, want op niveau had hij misschien wel meegekund.
Sowieso onzinnig dat we die plek van FC Volendam moeten gaan overnemen, maar goed, die eindigen toch wel bij de onderste acht.quote:
wat is verrot? Als je in de eredivisie kan spelen of in een beloften competitie dan is de keuze toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een verrot kind. Denk dat het goed is dat Feyenoord het opgeeft. Jammer wel, want op niveau had hij misschien wel meegekund.
Dan was verlengen en verhuren altijd een optie geweest me dunkt. Gezien zijn verleden nog een Chinese crunch proberen te flikken is voor Feyenoord gewoon de druppel geweest en das logisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is verrot? Als je in de eredivisie kan spelen of in een beloften competitie dan is de keuze toch niet zo moeilijk
Jammer hoor.quote:Michel Beukers vertrekt na een dienstverband van ruim 25 jaar bij Feyenoord. De oud-prof was sinds 1994 als scout in dienst bij de Rotterdamse club. Lange tijd stuurde hij als hoofdscout de scouting aan. "De club zit na al die jaren in mijn ziel, dat is logisch. Ik zal het werken voor Feyenoord ook zeker gaan missen. Maar als ik het roer nog een keer om wil gooien, dan moet ik dat wel nu doen."
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."quote:
Erg om gelachen inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."
Ongelooflijk dat die man 25 jaar bij ons heeft gezeten, heeft echt geen enkele fatsoenlijke speler gescout en had zelfs een reputatie van “als Beukers voor een speler zit, moet je die niet halen”. Goed teken dat het nu in ieder geval afgelopen is met hem, direct op het moment dat er een TD komt die scouting ook echt belangrijk lijkt te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wij zochten toch nog een aanvallende middenvelder?
TR geplaatst, dit soort grappen worden hier niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
wel een voorbeeld van een speler die het wel zag maar het niet kon uitvoeren, positioneel echt goed alleen technisch en qua handelingssnelheid onder de maatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Positioneel is hij ook verschrikkelijk. Het enige wat Immers heeft is loopvermogen en bij vlagen een aardig schot (alleen zeker niet consistent).quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een voorbeeld van een speler die het wel zag maar het niet kon uitvoeren, positioneel echt goed alleen technisch en qua handelingssnelheid onder de maat
Jij zal hem vaker gezien hebben dan ik maar ik kan me alleen maar herinneren dat hij er wel stond maar dan wat verkeerds met bal deedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Positioneel is hij ook verschrikkelijk. Het enige wat Immers heeft is loopvermogen en bij vlagen een aardig schot (alleen zeker niet consistent).
Dit klopt wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij zal hem vaker gezien hebben dan ik maar ik kan me alleen maar herinneren dat hij er wel stond maar dan wat verkeerds met bal deed
Met kansen wel. Als Feyenoord niet in balbezit was liep Immers echter als een hondsdolle gek achter de bal aan zonder juist zijn positie in het veld te respecteren, en in balbezit werd Immers in het positiespel meestal overslagen (vermoedelijk omdat Immers geen fatsoenlijke pass naar voren kon geven). Ik blijf mij ook verbazen dat iemand als Rutten het in hem zag zitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij zal hem vaker gezien hebben dan ik maar ik kan me alleen maar herinneren dat hij er wel stond maar dan wat verkeerds met bal deed
Wat ook altijd kansloos was was het typische “Immersje” wat hij altijd zonodig moest doen als de keeper van de tegenpartij de bal had. Als een mongool rennen en dan met een of andere mislukte karatetrap proberen de uittrap van de keeper te onderscheppen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met kansen wel. Als Feyenoord niet in balbezit was liep Immers echter als een hondsdolle gek achter de bal aan zonder juist zijn positie in het veld te respecteren, en in balbezit werd Immers in het positiespel meestal overslagen (vermoedelijk omdat Immers geen fatsoenlijke pass naar voren kon geven). Ik blijf mij ook verbazen dat iemand als Rutten het in hem zag zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
Als Immers ook maar 10% meer van zijn kansen had afgemaakt had hij bij Barca gespeeld.Hij heeft geluk dat Expected Goals toen nog geen ding was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ExG-ratio lag lager dan zijn daadwerkelijke aantal goals meen ik mij te herinneren. Was nog een keer een artikeltje over.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat Expected Goals toen nog geen ding was.
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:07 schreef Haringkop het volgende:
Immers in een Feyenoord-shirt, ik wil er niet meer aan worden herinnerd.
https://video.twimg.com/e(...)9T0eiEi35.mp4?tag=10quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:07 schreef Haringkop het volgende:
Immers in een Feyenoord-shirt, ik wil er niet meer aan worden herinnerd.
Een maandje later was ie wegquote:
Sekou Conteh.quote:Conteh alweer terug in Rotterdam
De voorbereiding van Christian Conteh loopt nog niet zoals gehoopt. De aanwinst van Feyenoord kon pas later aansluiten bij de groep vanwege het ontbreken van de juiste papieren. Het moment waarop de snelle aanvaller zijn debuut kon maken in de oefenwedstrijd tegen FC Twente raakte hij geblesseerd.
Nu is Conteh alweer terug in Rotterdam. De 21-jarige aanvaller was wel mee op trainingskamp met Feyenoord, maar keerde met dezelfde kwetsuur alweer terug naar huis. Conteh komt vrijdag tegen de Duitse club HSV om de Helden Cup dan ook niet in actie.
Positioneel was hij juist wel aardig. Helaas bleek hij verder net iets minder dan Ziyech.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Positioneel is hij ook verschrikkelijk. Het enige wat Immers heeft is loopvermogen en bij vlagen een aardig schot (alleen zeker niet consistent).
Immers weg en direct vijf prijzen gepakt, ik had toch wel gelijk zeg maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:07 schreef De_Kraam het volgende:
Grootste prestatie van Gio is het wegwerken van Lex Immers.
Positioneel sterk zijn is meer dan af en toe op de juiste plek staan om de bal er (niet) in te schieten. Ik vond hem positioneel (vooral als we niet in balbezit waren) juist zwak, hij liep complete wedstrijden op de verkeerde positie en liet vaak zijn man lopen omdat hij als een idioot achter de bal aan rende. Gedeeltelijk de reden dat Gio hem eruit flikkerde was omdat hij aan het begin middenveld met punt naar achteren speelde en Immers het vertikte om enkel op de rechterflank te blijven waardoor er veel ruimte ontstond voor de tegenstander.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Positioneel was hij juist wel aardig. Helaas bleek hij verder net iets minder dan Ziyech.
Ongeveer alle grafcliches binnen 30 seconden. Knap van Martin.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
https://video.twimg.com/e(...)9T0eiEi35.mp4?tag=10
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:40 schreef De_Kraam het volgende:
Breed gedragen, warme jongen, ligt goed binnen de club, harde werker.
Er komt toch iemand binnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ongeveer alle grafcliches binnen 30 seconden. Knap van Martin.
GIFquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:44 schreef Slobeend het volgende:
Duelkracht, kopkracht, voetballend vermogen, wil om te winnen.
o nee dit is echtquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Herinneren jullie nog Mario's PIT trainingen?Plezier Instelling Tactiek? Ofzoiets.
Been de innovatorquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
o nee dit is echt
Ik dacht echt dat je dit verzon
T staat voor Team
Dat moment dat ie zo uitviel over de Cler blijft toch wel het meest onprofessionele wat ik van een Feyenoord-trainer heb meegemaakt (inclusief het kinderachtige gedrag van Verbeek, Gullit en Jaap). De Cler begreep net als jij niet dat de T in PIT voor Team stondquote:
Klopt ja, kwam toen voorbij bij VI volgens mij. Genotquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat moment dat ie zo uitviel over de Cler blijft toch wel het meest onprofessionele wat ik van een Feyenoord-trainer heb meegemaakt (inclusief het kinderachtige gedrag van Verbeek, Gullit en Jaap). De Cler begreep net als jij niet dat de T in PIT voor Team stond
Dan stop ik met kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 20:25 schreef Maastoren het volgende:
Kan niet wachten tot Dirk Kuyt hoofdtrainer is.
Toch ben ik bang dat het er wel aan zit te komenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is ook zo belachelijk dat ik me het bijna niet kan voorstellen dat het ook gaat gebeuren.
Hopen dat ie dit seizoen verkocht gaat worden dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liverpool gaat Wijnaldum niet verlengen.
#AnnounceGini
vreemd wel dat niet verlengenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Liverpool gaat Wijnaldum niet verlengen.
#AnnounceGini
Eens. Wie weet klopt er niets van hoor, las het ook maar ergens op zo'n slechte site.quote:
Ze gaan Thiago halen en dan gaat Gini waarschijnlijk banken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Wie weet klopt er niets van hoor, las het ook maar ergens op zo'n slechte site.
Maar als het waar is zou het inderdaad vreemd zijn, naast belangrijk ook erg populair daar volgens mij, en nog maar 29.
Michel van Egmond is leuk, maar ik heb echt geen zin om 40 minuten naar Krabby te gaan luisterenquote:
Eens. Even het beginstukje geluisterd maar is ruim een maand geleden opgenomen ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michel van Egmond is leuk, maar ik heb echt geen zin om 40 minuten naar Krabby te gaan luisteren
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen dat ie dit seizoen verkocht gaat worden dan.
Verder hoeft ie niet naar Feyenoord, zou K๖kc in de weg lopen
Dat geluid is erg kut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Even het beginstukje geluisterd maar is ruim een maand geleden opgenomen ook
De KNVB heeft gewoon gelijk in dezen. Iedere club moet spelers afstaan, dus ook Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)an-spelers~a8594a49/
Behalve als er in Nederland geen uitzonderingspositie komt voor voetballers m.b.t. de quarantaineregels: https://www.ad.nl/buitenl(...)ege-corona~afe540ca/.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB heeft gewoon gelijk in dezen. Iedere club moet spelers afstaan, dus ook Feyenoord.
Dan nog heeft Feyenoord geen recht om die spelers niet af te staan, dat is een probleem voor de KNVB dat de KNVB zelf moet oplossen (in het uiterste geval door die wedstrijd vrijwillig over te slaan en dus te verliezen).quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als er in Nederland geen uitzonderingspositie komt voor voetballers m.b.t. de quarantaineregels: https://www.ad.nl/buitenl(...)ege-corona~afe540ca/.
Volgens mij staat in het artikel waar ik naar linkte nou juist dat de FIFA en UEFA clubs dat recht wel geven. Als de spelers in het land van de wedstrijd of na terugkomst in het land van de club minimaal 5 dagen in quarantaine moeten, mogen clubs weigeren spelers af te staan. Het lijkt me niet dat de KNVB op dat gebied dan maar andere regels kan hanteren dan de FIFA en UEFA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan nog heeft Feyenoord geen recht om die spelers niet af te staan, dat is een probleem voor de KNVB dat de KNVB zelf moet oplossen (in het uiterste geval door die wedstrijd vrijwillig over te slaan en dus te verliezen).
Anders schept het een precedent waar het hele fundament van landenvoetbal onderuit kan worden gehaald. Inb4 "mooi"
Oh excuus, ik had daar wel eerder iets over gelezen maar was daar toen zo sceptisch over dat ik niet had verwacht dat het daadwerkelijk zou worden doorgevoerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij staat in het artikel waar ik naar linkte nou juist dat de FIFA en UEFA clubs dat recht wel geven. Als de spelers in het land van de wedstrijd of na terugkomst in het land van de club minimaal 5 dagen in quarantaine moeten, mogen clubs weigeren spelers af te staan. Het lijkt me niet dat de KNVB op dat gebied dan maar andere regels kan hanteren dan de FIFA en UEFA.
Wat is dat nou voor iets raars. Heeft een speler hier zelf geen stem in? Stel hij wil niet voor het Nederlands elftal uitkomen, dan is dat toch zijn goed recht? We leven in een vrij land, toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De KNVB heeft gewoon gelijk in dezen. Iedere club moet spelers afstaan, dus ook Feyenoord.
Klopt, maar dat mocht altijd al. Clubs hebben natuurlijk hele andere belangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iets raars. Heeft een speler hier zelf geen stem in? Stel hij wil niet voor het Nederlands elftal uitkomen, dan is dat toch zijn goed recht? We leven in een vrij land, toch?
Wat bedoel je met 'klopt'? Dat ze een eigen stem hebben? Nou mooi. Dan kunnen ze toch gewoon weigeren zonder een schorsing te vrezen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mocht altijd al. Clubs hebben natuurlijk hele andere belangen.
Dan moet je bedanken voor het elftal en hoef je de volgende keer ook niet op een oproep te rekenen. Tenzij het in onderling overleg met de bondscoach gebeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'klopt'? Dat ze een eigen stem hebben? Nou mooi. Dan kunnen ze toch gewoon weigeren zonder een schorsing te vrezen?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)e-internationals#_=_quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve als er in Nederland geen uitzonderingspositie komt voor voetballers m.b.t. de quarantaineregels: https://www.ad.nl/buitenl(...)ege-corona~afe540ca/.
Voor hem is het alternatief op dit moment waarschijnlijk de bank, ik heb liever dat ie meer speelminuten maaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef fetX het volgende:
Ik vind het niet prettig dat Burger achterin wordt opgesteld. Kunnen we stoppen met spelers steeds op andere posities neer willen zetten? Is gewoon een middenvelder.
Dat werd waarschijnlijk over Karsdorp ook geroepen toen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:05 schreef fetX het volgende:
Ik vind het niet prettig dat Burger achterin wordt opgesteld. Kunnen we stoppen met spelers steeds op andere posities neer willen zetten? Is gewoon een middenvelder.
Hmm. Hsv kan er niks van, maar hoe serieus neemt Dick dit ivm betje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Maar goed, tijd voor belangrijker zaken.
[ twitter ]
Hoe dicht zou dit bij de uiteindelijke basis zitten? Toornstra en Botteghin zijn wel opvallende afwezigen. Oh en Geertruida natuurlijk.
Burger doet het op het middenveld ook gewoon best goed dus dan heb ik liever dat hij op zijn natuurlijke positie speelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werd waarschijnlijk over Karsdorp ook geroepen toen.
Aangezien het de laatste oefenwedstrijd is neem ik aan vrij serieusquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:38 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hmm. Hsv kan er niks van, maar hoe serieus neemt Dick dit ivm betje?
Maar hij is nu even elders nodig. En hij vindt het zelf wel leuk volgens mij. Als hij uiteindelijk als CV door kan breken, waarom niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Burger doet het op het middenveld ook gewoon best goed dus dan heb ik liever dat hij op zijn natuurlijke positie speelt.
Zo jammer dat ie zo vaak geblesseerd isquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:14 schreef fetX het volgende:
Haps is wel echt een verademing op linksback hoor.
Dickie brengt er wel een aardige kampfgeist inquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:32 schreef Maastoren het volgende:
Wat maken ze een ge๏rriteerde indruk.
Zie liever goed voetbal. Maar dat zit er dit seizoen ook niet in vrees ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dickie brengt er wel een aardige kampfgeist in
Linssen is gewoon Larsson met een beter schotquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:33 schreef fetX het volgende:
Achterin staat wel goed. Ik vind voorin spelen met zowel Berghuis als Linssen eigenlijk niks.
Ja ik vind Linssen een prima back-up, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Linssen is gewoon Larsson met een beter schot
Was tegen Dortmund ook echt goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
De Jorg oogt wel weer fit en gretig moet ik zeggen.
DM verstuurd!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je binnenkomt
In mijn huis zet net de tv aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je binnenkomt
Goeie timingquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
In mijn huis zet net de tv aan.
Een slecht moment dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ga weg en kom nooit meer terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Laatste 25 minuten zijn best prima al hadden er wel 2 in gemoeten. Begin was erg slordig. Geen moment in de problemen komen in ieder geval.quote:
Messi is in de uitverkoop dan kan die op links.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk dat Dickie er nog wat bij wil na deze wedstrijd.
Vindt je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
1-0 achter![]()
Dit is wel behoorlijk tegen de verhouding in.
AZedquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
1-0 achter![]()
Dit is wel behoorlijk tegen de verhouding in.
Wel een stuk beter dan HSV iig met 3 dotten van kansen. (Eerste helft)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vindt je?
Vind Feyenoord niet echt goed spelen hoor. Erg rommelig, weinig creativiteit, vrijwel geen kans gehad.
Allebei niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:47 schreef Haringkop het volgende:
Ik ben geen groot fan van Summerville, maar als je dan Narsingh bezig ziet is het wel heel zonde dat eerst genoemde weg gaat.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1299380273579257856?s=19
De pizzabezorger is er.
braddie.gif
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:28 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1299380273579257856?s=19
De pizzabezorger is er.
braddie.gif
De Tsjernobyl cup.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1299390018360934401?s=19
Dat filmpje.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1299390018360934401?s=19
Dat filmpje.![]()
Las ik nou goed dat ze niet per se promoveren als ze kampioen worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanmiddag 16:00 eerste competitiewedstrijd O21 live op YouTube voor de ge๏nteresseerden.
Dat klopt ja. Afhankelijk van hoe Sparta en Volendam het volgens mij doen in de divisie erboven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las ik nou goed dat ze niet per se promoveren als ze kampioen worden?
quote:Als Sparta en Volendam eindigen op een plek van 10 tot 16, volgen er promotie/degradatieduels met de kampioen in de onder 21 competitie. Alleen als Sparta of Volendam bij de onderste twee ploegen eindigt in de Tweede Divisie is er meteen sprake van promotie.
Leuke actie wel.quote:
Praatjes zat, maar gaat er ook daadwerkelijk wat concreet veranderen in de jeugdopleiding? Hij zegt dat ze zelfkrtisch moeten zijn, maar straks als er weerstanden zijn van de 'oude garde', durft hij dan niet pupulaire en harde beslissingen te nemen? Ik heb daar een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)onder-druk~a098f04f/
Prima interviewtje weer met Arnesen in het AD.
Best verbazingwekkend dat er clubs zijn die meerdere miljoenen (hadden) willen betalen voor die jongen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat gedribbeld van die Summerville is om knotsgek van te worden. Als het al een keer lukt een man voorbij te komen verprutst ie het weer met een verschrikkelijke kut bal.
Dat zullen ze niet op basis van deze wedstrijd doen in elk geval.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Best verbazingwekkend dat er clubs zijn die meerdere miljoenen (hadden) willen betalen voor die jongen.
Hoe was Hendriks? Ben wel gecharmeerd van dat ventje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weer een fout van Van der Zeeuw. 2-4.
Ook bijna afgelopen nu.
Positief; de invalbeurten van Johnson, Benny en Bannis. Vooral Bannis en Johson aardig. Hall vond ik tot zijn blessure ook best aardig spelen.
Summerville een 1, Azarkan een 6. Wehrman deed niet mee ivm schorsing.
Niet opvallend, ook niet in negatieve zin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe was Hendriks? Ben wel gecharmeerd van dat ventje.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Hoe Feyenoord een ploeg wordt die 'moeilijk valt te kloppen'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/hoe(...)pen/share/24fda67b7c
De standaard Feyenoord praatjes voor het seizoenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "Hoe Feyenoord een ploeg wordt die 'moeilijk valt te kloppen'" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/hoe(...)pen/share/24fda67b7c
Volgens Krabby is die Teixeira dus onderweg naar Rotterdam en "verwacht Arnesen maandag nieuws te kunnen brengen".quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
PSV voorbijquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De standaard Feyenoord praatjes voor het seizoen
Het beleid van Feyenoord was niet altijd tweesporen hoor Arnesenquote:Arnesen zelf kan er wel om lachen, hij kent zijn trainer langer dan vandaag. ‘Het is tweesporen, zoals altijd: korte versus lange termijn.’
Hij noemt Nieuwkoop niet, das geen best teken. Denk dat Advocaat hem niet echt ziet zitten.quote:Daarvoor hebben we teruggekregen: Crycensio Summerville, maar die is alweer weg. Wouter Burger kwam terug van Excelsior en we hebben Mark Diemers en Bryan Linssen gehaald. Dan reken ik Christian Conteh niet eens mee, want die is geblesseerd. Dus we hebben er drie spelers effectief bij gekregen.’
Summervillequote:Op zondag 30 augustus 2020 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het beleid van Feyenoord was niet altijd tweesporen hoor Arnesen
[..]
Hij noemt Nieuwkoop niet, das geen best teken. Denk dat Advocaat hem niet echt ziet zitten.
Vrijwel alle wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV zullen niet op kanaal 1 komen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
PEC - Feyenoord komt op FOX Sports Kanaal 2 GODVERDOMME.
Je vieze dikke hoerenmoeder.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry maar wat heeft dit met Feyenoord te maken?
Koop een Dreamboxquote:Op maandag 31 augustus 2020 10:29 schreef Zipportal het volgende:
PEC - Feyenoord komt op FOX Sports Kanaal 2 GODVERDOMME.
Eens maat.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel beter dan Bijlow
@:onlogisch
Sowieso altijd ้้n van die drie werd gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2020 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alle wedstrijden van Ajax, Feyenoord en PSV zullen niet op kanaal 1 komen.
Ja, dan is het toch geen verrassing dat PEC uit op kanaal 2 komt?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso altijd ้้n van die drie werd gezegd.
Gewoon.
Nee, een topper. Dus dan staat willem 2 na 3 potjes 2e en dan vinden ze Willem 2 een topper.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso altijd ้้n van die drie werd gezegd.
Gewoon.
Nee, maar had liever wat anders gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja, dan is het toch geen verrassing dat PEC uit op kanaal 2 komt?
Dus ik neem aan dat ADO deze week op kanaal 1 is?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, een topper. Dus dan staat willem 2 na 3 potjes 2e en dan vinden ze Willem 2 een topper.
Ik denk deze week helemaal niemand.quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat ADO deze week op kanaal 1 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |