quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 18:59 schreef De_Kraam het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1299390018360934401?s=19
Dat filmpje.![]()
Las ik nou goed dat ze niet per se promoveren als ze kampioen worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanmiddag 16:00 eerste competitiewedstrijd O21 live op YouTube voor de geïnteresseerden.
Dat klopt ja. Afhankelijk van hoe Sparta en Volendam het volgens mij doen in de divisie erboven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las ik nou goed dat ze niet per se promoveren als ze kampioen worden?
quote:Als Sparta en Volendam eindigen op een plek van 10 tot 16, volgen er promotie/degradatieduels met de kampioen in de onder 21 competitie. Alleen als Sparta of Volendam bij de onderste twee ploegen eindigt in de Tweede Divisie is er meteen sprake van promotie.
Leuke actie wel.quote:
Praatjes zat, maar gaat er ook daadwerkelijk wat concreet veranderen in de jeugdopleiding? Hij zegt dat ze zelfkrtisch moeten zijn, maar straks als er weerstanden zijn van de 'oude garde', durft hij dan niet pupulaire en harde beslissingen te nemen? Ik heb daar een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 10:15 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)onder-druk~a098f04f/
Prima interviewtje weer met Arnesen in het AD.
Best verbazingwekkend dat er clubs zijn die meerdere miljoenen (hadden) willen betalen voor die jongen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 16:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat gedribbeld van die Summerville is om knotsgek van te worden. Als het al een keer lukt een man voorbij te komen verprutst ie het weer met een verschrikkelijke kut bal.
Dat zullen ze niet op basis van deze wedstrijd doen in elk geval.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Best verbazingwekkend dat er clubs zijn die meerdere miljoenen (hadden) willen betalen voor die jongen.
Hoe was Hendriks? Ben wel gecharmeerd van dat ventje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Weer een fout van Van der Zeeuw. 2-4.
Ook bijna afgelopen nu.
Positief; de invalbeurten van Johnson, Benny en Bannis. Vooral Bannis en Johson aardig. Hall vond ik tot zijn blessure ook best aardig spelen.
Summerville een 1, Azarkan een 6. Wehrman deed niet mee ivm schorsing.
Niet opvallend, ook niet in negatieve zin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe was Hendriks? Ben wel gecharmeerd van dat ventje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |