Mooi weg ermee. Bij ADO ook geen flikker laten zien, dus waarom bij Feyenoord wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een verrot kind. Denk dat het goed is dat Feyenoord het opgeeft. Jammer wel, want op niveau had hij misschien wel meegekund.
Sowieso onzinnig dat we die plek van FC Volendam moeten gaan overnemen, maar goed, die eindigen toch wel bij de onderste acht.quote:
wat is verrot? Als je in de eredivisie kan spelen of in een beloften competitie dan is de keuze toch niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is gewoon een verrot kind. Denk dat het goed is dat Feyenoord het opgeeft. Jammer wel, want op niveau had hij misschien wel meegekund.
Dan was verlengen en verhuren altijd een optie geweest me dunkt. Gezien zijn verleden nog een Chinese crunch proberen te flikken is voor Feyenoord gewoon de druppel geweest en das logisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is verrot? Als je in de eredivisie kan spelen of in een beloften competitie dan is de keuze toch niet zo moeilijk
Jammer hoor.quote:Michel Beukers vertrekt na een dienstverband van ruim 25 jaar bij Feyenoord. De oud-prof was sinds 1994 als scout in dienst bij de Rotterdamse club. Lange tijd stuurde hij als hoofdscout de scouting aan. "De club zit na al die jaren in mijn ziel, dat is logisch. Ik zal het werken voor Feyenoord ook zeker gaan missen. Maar als ik het roer nog een keer om wil gooien, dan moet ik dat wel nu doen."
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."quote:
Erg om gelachen inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."
Ongelooflijk dat die man 25 jaar bij ons heeft gezeten, heeft echt geen enkele fatsoenlijke speler gescout en had zelfs een reputatie van “als Beukers voor een speler zit, moet je die niet halen”. Goed teken dat het nu in ieder geval afgelopen is met hem, direct op het moment dat er een TD komt die scouting ook echt belangrijk lijkt te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 21:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Technisch directeur Frank Arnesen dankt Beukers namens de club voor de afgelopen ruim 25 jaar. ‘Michel is ongelooflijk lang echt een stille kracht van de club geweest."
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wij zochten toch nog een aanvallende middenvelder?
TR geplaatst, dit soort grappen worden hier niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
wel een voorbeeld van een speler die het wel zag maar het niet kon uitvoeren, positioneel echt goed alleen technisch en qua handelingssnelheid onder de maatquote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Positioneel is hij ook verschrikkelijk. Het enige wat Immers heeft is loopvermogen en bij vlagen een aardig schot (alleen zeker niet consistent).quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een voorbeeld van een speler die het wel zag maar het niet kon uitvoeren, positioneel echt goed alleen technisch en qua handelingssnelheid onder de maat
Jij zal hem vaker gezien hebben dan ik maar ik kan me alleen maar herinneren dat hij er wel stond maar dan wat verkeerds met bal deedquote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Positioneel is hij ook verschrikkelijk. Het enige wat Immers heeft is loopvermogen en bij vlagen een aardig schot (alleen zeker niet consistent).
Dit klopt wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij zal hem vaker gezien hebben dan ik maar ik kan me alleen maar herinneren dat hij er wel stond maar dan wat verkeerds met bal deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |