Alleen de weg naar het strand is afgesloten. Huizen zijn bereikbaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zult daar wonen..... Goed uitzicht.. maar je weet nooit of je weg open is
Adem in.... adem uit...quote:
En ze zijnw eer wegquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adem in.... adem uit...
It's Alive !quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over de Comet !!
Dat vliegtuig werd metaalmoe.
quote:
< Had ooit een gaaf boek over vliegtuigen in mijn jeugd.. daar stond dat ik herinnerde ik me, jammer dat ik dat boek kwijt ben. Stonden foto's in over special planes die nu moeilijk te vinden zijn, zelfs on the net.quote:
Konden ze die fabriek niet op een climaat neutrale plaats bouwenquote:
Ah balenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Had ooit een gaaf boek over vliegtuigen in mijn jeugd.. daar stond dat ik herinnerde ik me, jammer dat ik dat boek kwijt ben. Stonden foto's in over special planes die nu moeilijk te vinden zijn, zelfs on the net.
Dat ik de titel en schrijver niet meer weetquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah balenNergens tweedehands te krijgen denk ik?
Gaat boven Boca Chica langs zo te zienquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ik de titel en schrijver niet meer weet
in tornado alley of zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Konden ze die fabriek niet op een climaat neutrale plaats bouwen
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Watjes , die Amerikanen
Ze blijkt nog aan de dakgoot te hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |