Alleen de weg naar het strand is afgesloten. Huizen zijn bereikbaarquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zult daar wonen..... Goed uitzicht.. maar je weet nooit of je weg open is
Adem in.... adem uit...quote:
En ze zijnw eer wegquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Adem in.... adem uit...
It's Alive !quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben het over de Comet !!
Dat vliegtuig werd metaalmoe.
quote:
< Had ooit een gaaf boek over vliegtuigen in mijn jeugd.. daar stond dat ik herinnerde ik me, jammer dat ik dat boek kwijt ben. Stonden foto's in over special planes die nu moeilijk te vinden zijn, zelfs on the net.quote:
Konden ze die fabriek niet op een climaat neutrale plaats bouwenquote:
Ah balenquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Had ooit een gaaf boek over vliegtuigen in mijn jeugd.. daar stond dat ik herinnerde ik me, jammer dat ik dat boek kwijt ben. Stonden foto's in over special planes die nu moeilijk te vinden zijn, zelfs on the net.
Dat ik de titel en schrijver niet meer weetquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ah balenNergens tweedehands te krijgen denk ik?
Gaat boven Boca Chica langs zo te zienquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ik de titel en schrijver niet meer weet
in tornado alley of zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Konden ze die fabriek niet op een climaat neutrale plaats bouwen
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Watjes , die Amerikanen
Ze blijkt nog aan de dakgoot te hangen.
Mary woont daarquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wonen die lui daar? Of staan ze er geparked met hun camper?
En doorquote:
Oh zo!! Het ziet er wel gaaf uitquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is een warmtebeeldcameraAls ze SN6 vullen zou hij donkerder (en dus kouder) moeten worden.
Weg is nooit geopend geweestquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De weg lijkt weer gesloten
Je hebt niets gemist iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo!! Het ziet er wel gaaf uitIk moest tussendoor ff weg , en zag daar op de streams dat de test niet doorging ,iets met het weer begreep ik ,maar heb het niet helemaal meegekregen.
Hopelijk later vandaag nog weer verder
Hopelijk gaan we straks nog wat zienquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist idd![]()
De reden van de scrub weten we niet maar het is niet waarschijnlijk dat het aan het weer ligt. We hebben nog ruim 6 uur dus tijd genoeg
Het lijkt erop dat ze zich klaarmaken om de launchpad te verlatenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk gaan we straks nog wat zien![]()
Zal wel weer heel laat worden op die manier
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze zich klaarmaken op de launchpad te verlaten
Jaquote:
Oh leuk!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaZe zijn alles aan t klaarmaken en gaan zo live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |