Ik ben aan het kijken jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Niemand de Delta IV Heavy NROL-44 aan het kijken? Of is daar een ander topic over?
Dat lijkt me wel, of gaan we ook alles over Tesla en dan ook maar gelijk alles over elektrische auto's en dan ook maar gelijk alles over elektrische fietsen en dan ook maar gelijk alles over Stella en dan ook maar gelijk alles over Stella Artois en dan ook maar gelijk alles over Wimbledon en dan ook maar gelijk alles over tennis en dan ook maar gelijk alles over sport hier bespreken? Dat vind ik als SPT-mod niet leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Moeten we een nieuw topic aanmaken voor neuralink?
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 08:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
Een maandag ochtend model deze raket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Starhopper op 29-08-2020 09:49:20 ]Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Op dit tempo gaat het nog wel een weekje duren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:28 schreef Nikonlover het volgende:
Abort![]()
![]()
![]()
NEEEEE........... Dag SpaceX lanceringen![]()
Yep, een volgende poging gaat nog wel een paar dagen duren. Hopelijk krijgt SpaceX voorrang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 09:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op dit tempo gaat het nog wel een weekje duren.
Vind de engine start van delta heavy altijd al bijzonder met al die vlammen
Ik denk van wel. De tracking antennes in Boca Chica hebben ze namelijk nodig als Starlink daar passeert. Er staan er twee, dus ze kunnen theoretisch eentje richten op Starship en de ander op Starlink maar of ze dat ook doen? Dat is nog even afwachten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Die Starlinks enzo hebben we nu wel gezien, dit heeft geen invloed op de eventuele, mogelijke hop lijkt me?
Wat is er zo bijzonder aan SAOCOM?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:55 schreef Nikonlover het volgende:
Ik lees net dat de lancering van Delta IV Heavy over minimaal 7 dagen is.... Balen zeg!!! Ik had mij zo op SAOCOM verheugd![]()
![]()
[ twitter ]
De satelliet zelf is niet bijzonder. Wat wel bijzonder is dat het de eerste keer in bijna 60 jaar is dat er vanaf Cape Canaveral een satelliet in een polar orbit gebracht mag wordenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan SAOCOM?
Ik lees het net ja! Ook bevestiging hiervan op de website van SpaceX en twitter!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:28 schreef Mikey92 het volgende:
Saocom en starlink zijn beide nog steeds een go
De Delta IV Heavy staat in de gevarenzone van SAOCOM. Maar blijkbaar hebben ze dan toch iets weten te regelen dat het door kan gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:46 schreef Mikey92 het volgende:
Zat er wel aan te komen dat ie door zou gaan, normaal was ie al lang uitgesteld
geduld van de controller met ULA was op denk ik. Die raket is toch stuk, kan hij net zo goed ontploffen voor verzekeringsgeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De Delta IV Heavy staat in de gevarenzone van SAOCOM. Maar blijkbaar hebben ze dan toch iets weten te regelen dat het door kan gaan.
Ja stage 2 doet de doglegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
geduld van de controller met ULA was op denk ik. Die raket is toch stuk, kan hij net zo goed ontploffen voor verzekeringsgeld
Polar orbit is met zo'n dogleg manoeuvre toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |