quote:
goed voor het aromaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem wel gelijk hebben ingevroren, anders ligt die er al een paar weken
welke herfstquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
is nu weer genoeg toch met herfst. Wil je de zomer weer instarten?
ik lees in de krant (dus is het waarquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch pas NA de zomer.
Dit kan toch niet zo jongens?
merk er niks vanquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik lees in de krant (dus is het waar) dat je net 18 dagen hittegolf hebt gehad
niet mekkeren dan
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
niet mekkeren dan
spreek voor jezelfquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
niet mekkeren dan
al die hippiegekkies mogen ze opsluitenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
![]()
COR / [23-8] Malieveld demo Viruswaarheid
Nee, zeespiegel stijgt. jullie verzuipen allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.
fijne Quarantaine Vakantiequote:
en ijzel. niemand kan zijn huis meer uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we dan ook 18 dagen dikke sneeuw?
Allemaal een plan van bill gatesquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
en ijzel. niemand kan zijn huis meer uit.
De regering zit erachter vanwege Corona
hek om het malieveld. opgelostquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
al die hippiegekkies mogen ze opsluiten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben dat turnip exchange eens aan t uitvogelen.
Nu maar eens een keer met scherp schietenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
![]()
COR / [23-8] Malieveld demo Viruswaarheid
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Mijn kelder ligt ook weer vol.
Turnip exchange is voor heel veel dingen handig, o.a om Celeste te bezoeken maar ook om dingen in je catalogus te kunnen krijgen.
Lol nu alweer verkopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopen
wel veel verschil hoor.. de 1 wil 10 van die tickets en de ander niks
541 ofzo zegt iequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nu alweer verkopen?Voor hoeveel? Als je opschiet kan je dan zelfs nog weer nieuwe kopen.
mja wil nu ff cashen. zit binnen 2 weken weer afgesloten van internetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Als je zelf een keer een mooie turnip prijs hebt is het hosten ook heel leuk, ik doe meestal gratis en dat tips dan welkom zijn, Krijg je vaak allemaal leuke dingen van mensen.
turnip exchange is een Websitequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Wacht wat, nodeloos in een rij gaan staan wachten in een spelletje
ja, ach, in tussentijd beetje opruimen in huis.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat duurt nog wel ruim een uur dan denk ik.
Snap ik en je moet natuurlijk ook je hele huis nog afbetalen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja wil nu ff cashen. zit binnen 2 weken weer afgesloten van internet
Nou ja....nodeloos.....quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Wacht wat, nodeloos in een rij gaan staan wachten in een spelletje
Maar alsnog ben je een beetje doelloos aan het wachten voor een spelletjequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
turnip exchange is een Website
als je aan de beurt bent krijg je een dodo code om naar een eiland te gaan.. in tussentijd kan je ander dingen doen
mja nu die lening van 198k.. maar die heb ik net allemaal in turnips geïnvesteerdquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en je moet natuurlijk ook je hele huis nog afbetalen?
[..]
Nou ja....nodeloos.....
Maar... Ja!
Geluid hard zetten. er gaat een belletje als je aan de beurt bent.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
turnip exchange is een Website
als je aan de beurt bent krijg je een dodo code om naar een eiland te gaan.. in tussentijd kan je ander dingen doen
neuh?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar alsnog ben je een beetje doelloos aan het wachten voor een spelletje
Je rugzak bedoel je? Die gaat uiteindelijk tot 40, die kan je bestellen met nook miles.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja nu die lening van 198k.. maar die heb ik net allemaal in turnips geïnvesteerd
kan je eigenlijk ergens nog een grotere inventory scoren dan die 30 units die ik nu heb?
iemand op GoT had ze eergisteren ook voor 540ish.. maar toen had ik nog geen knollenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geluid hard zetten. er gaat een belletje als je aan de beurt bent.
Heb ze ook wel eens voor 600 nog wat verkocht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand op GoT had ze eergisteren ook voor 540ish.. maar toen had ik nog geen knollen
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondagquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopen
Volgens mij zijn dat mensen die door de tijd heen reizen, zag laatst iemand die zei: het is november bij mij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondag
tja turnip exchange biedt 't aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondag
Ohquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat mensen die door de tijd heen reizen, zag laatst iemand die zei: het is november bij mij.
Heb dat turnip exchange nog altijd niet geprobeerd. Toch wel handig zo eigenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja turnip exchange biedt 't aanzal wel iemand met z'n tijd spelen
Lol waarom?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
van amsterdam naar luik
[ afbeelding ]
Jouw lampjes heb ik daar ook opgehaald of naja in mijn catalogus gezet. Is serieus super handig!quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Oh
Had gedacht dat dat problemen zou geven als je online gaat spelen maar niet dus.
[..]
Heb dat turnip exchange nog altijd niet geprobeerd. Toch wel handig zo eigenlijk.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
van amsterdam naar luik
[ afbeelding ]
Vluchtnr MS2020?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef mschol het volgende:
[..]
van amsterdam naar luik
[ afbeelding ]
Ah. spelletje ofzo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat dat kan vanuit m'n luie stoel?
Huehuequote:
In de action zijn altijd gekkiesquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil zo even naar de Action. hopelijk geen last van die virusgekkies.
Ja maar daar hoor ik bij.quote:
Heb je een doel of wil je gewoon random goedkope shit kopen waarvan je niet wist dat je dacht dat je het nodig had?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar daar hoor ik bij.
"Mijn" Action zit ongeveer naast het station dus hoop maar dat het geen gedoe is daar.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je een doel of wil je gewoon random goedkope shit kopen waarvan je niet wist dat je dacht dat je het nodig had?
Oei dat lijkt me lastigquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Mijn" Action zit ongeveer naast het station dus hoop maar dat het geen gedoe is daar.
Grote kans dat ze dat weer heben afgeslotenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat laatste eigenlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je een doel of wil je gewoon random goedkope shit kopen waarvan je niet wist dat je dacht dat je het nodig had?
25kg glitter voor 10 euro, ja goed ideequote:
Gewoon extra veel van kopen en met een luchtkanon over het Malieveld afschieten vandaag om het wat op te fleurenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
25kg glitter voor 10 euro, ja goed idee
Hoe ver ben je eigenlijk?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij moet je wel geluk hebben ofzo op dat turnip exchange. Net weer een verwijderd eiland
Boeren weer in actie? (ik volg het Nederlandse nieuws niet zo)quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon extra veel van kopen en met een luchtkanon over het Malieveld afschieten vandaag om het wat op te fleuren
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhm, vandaag m'n 2e nieuwe bewoner.. museum wordt nu verbouwd voor kunstvoorwerpen
Nee gewoon gekke viruswappies.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Boeren weer in actie? (ik volg het Nederlandse nieuws niet zo)
Niet mens. Eén appje van roelvink en je rent naar het stationquote:
Glitterquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
25kg glitter voor 10 euro, ja goed idee
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mens. Eén appje van roelvink en je rent naar het station
Ik vermijd eilanden met enorme rijen, ook kijk ik vaak naar hoeveel mensen er tegelijk binnen mogen, met 3 zit je al wel aan de max voor mij. Gebruik het echt best regelmatig maar slechts 1x een eiland dat verwijderd werd door internetproblemen. Zelf ook een keer mijn eiland moeten verwijderen. Maar denk dat jij nu vooral heel veel pech hebt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij moet je wel geluk hebben ofzo op dat turnip exchange. Net weer een verwijderd eiland
Zoiets?quote:
En de twgenstanders van zwarte pietquote:
k ben er bijnaquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Hmm nog zalm en kruidenkaas over van gisteren.
jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij kijken? Denk dat ik er wel even langs fiets als ik er toch ben.
wacht wel afquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vermijd eilanden met enorme rijen, ook kijk ik vaak naar hoeveel mensen er tegelijk binnen mogen, met 3 zit je al wel aan de max voor mij. Gebruik het echt best regelmatig maar slechts 1x een eiland dat verwijderd werd door internetproblemen. Zelf ook een keer mijn eiland moeten verwijderen. Maar denk dat jij nu vooral heel veel pech hebt.
voor OP huis dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Glitter![]()
Maar niet voor in huis.
snap nu ook wel waarom met die 3 ledenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vermijd eilanden met enorme rijen, ook kijk ik vaak naar hoeveel mensen er tegelijk binnen mogen, met 3 zit je al wel aan de max voor mij. Gebruik het echt best regelmatig maar slechts 1x een eiland dat verwijderd werd door internetproblemen. Zelf ook een keer mijn eiland moeten verwijderen. Maar denk dat jij nu vooral heel veel pech hebt.
Politieke correctheid, nah.quote:
Nah wil niet blijvend gamen, even voor de wintermaanden en dan weer in de kont trappen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:32 schreef Fogel het volgende:
Gewoon meteen voor een dikke gaming setup gaan van 3-4k joh, kan je er weer een paar jaar tegenaan.
https://tweakers.net/revi(...)reamgamesysteem.htmlquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste deal voor een ryzen 5 of I5 met juiste videokaart.
Oh Thanks, zelfbouwen is ook wel geeinaghquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:35 schreef mschol het volgende:
[..]
https://tweakers.net/revi(...)reamgamesysteem.html
zoiets?
in mijn ervaring is zelfbouw net even beter: niet perse goedkoper maar wel betere controle over welke onderdelen erin gaan, het is dan ook mogelijk later uit te breiden, wat met kant en klaar altijd maar de vraag isquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh Thanks, zelfbouwen is ook wel geeinagh
Ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie zijn hier allemaal verliefd op bitterbal?
Ik zie hetquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
9ze zijn aan het gabberen op het podium
Luv U Morequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
9ze zijn aan het gabberen op het podium
Das Paul Elstak jonguhquote:
Jij ook al?!quote:
Waar sta je dan ergens?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké ik heb nu drFlash, ltdvk, boss, frantic, msschol en modus genoteerd.
Meer?
Er kwam net een negroide vrouw voorbijquote:
Je staat gewoon incognito met een spandoekje he.quote:
Zie ook een mannelijke variant lopen nu:pquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er kwam net een negroide vrouw voorbij
Een bitterbal met spandoek moet wel opvallen toch :pquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat gewoon incognito met een spandoekje he.
Komtie dan he.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een bitterbal met spandoek moet wel opvallen toch :p
Gewoon op het podium doen als protest dat je schijtziek bent van de maatregelenquote:
Oeh dat ga k doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op het podium doen als protest dat je schijtziek bent van de maatregelen
Je hebt ook flightstick rudder en pedals nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nah wil niet blijvend gamen, even voor de wintermaanden en dan weer in de kont trappen.
Je kan beter vragen wie niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
een zooi flight instrument/button boxes zijn ook wel handig bij FS2020quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt ook flightstick rudder en pedals nodig.
Ja dat is alles bij elkaar een dure grap. Of je maakt het zelf.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
een zooi flight instrument/button boxes zijn ook wel handig bij FS2020
teveel shizzle voor toetsenbord
Je noteert maar. Ziek figuur.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ook al?!
Oké ik heb nu drFlash, ltdvk, boss, frantic, msschol en modus genoteerd.
Meer?
ik niet, maar wil haar best kennis laten maken met mijn paarsgepunte gehaktstaafquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
is het nog steeds een relatief duur grapjequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja dat is alles bij elkaar een dure grap. Of je maakt het zelf.
Jeetjequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, maar wil haar best kennis laten maken met mijn paarsgepunte gehaktstaaf
Hoe is het nu afgelopen met Driesje. Heb ik niet meer meegekregen gisteren?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
k heb zo broodje paling en gerookte zalm als lunch
Ja die is uiteraard niet gekomem :p maar zal em straks vast sprekenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe is het nu afgelopen met Driesje. Heb ik niet meer meegekregen gisteren?
OH okeequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die is uiteraard niet gekomem :p maar zal em straks vast spreken
Niet eens zozeer verliefd, eerder een soort Stockholm-syndroom.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Awwwwquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens zozeer verliefd, eerder een soort Stockholm-syndroom.
Nomnomquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
k heb zo broodje paling en gerookte zalm als lunch
Nou ja zegquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze is ook wel een meisje om verliefd op te worden. Als je haar maar eenmaal kent.
Best knap hoe ze die dates weet te verbruiken steeds.
Ik nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft toevallig die Samen&Gezond hoerenapp?
Ik spaar al via ASR. Krijg inderdaad iedere week een beloning..quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je moeten doen. Met jouw activiteiten kun je elke week een kado kiezen.
Paling en haring heb ik dan weer weinig mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Maar paling is toch wel bijzonder hoor
had ik vorige week ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Maar paling is toch wel bijzonder hoor
Is vis zoveel duurder dan vlees in NL?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Als ik rijk was zou ik altijd vis eten.
Ik vind het wel prijzig maar kan aan mij liggen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is vis zoveel duurder dan vlees in NL?
nopequote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is vis zoveel duurder dan vlees in NL?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Maar als je juiste adresjes hebt is het wel minder duur.
Hebben we het nu over hetzelfde...?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan best wel wat rechtstreeks van de kotter gaan ophalen
100 km???quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vanochtend 100km gefietst en de fam ging naar een speeltuin enzo. Maar de zusjes gingen samen dus kon fijn thuisblijven
Lol ze is gewoon een volwassen vrouw he? Geen meisje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze is ook wel een meisje om verliefd op te worden. Als je haar maar eenmaal kent.
Best knap hoe ze die dates weet te verbruiken steeds.
Hoeveel kilo glitter heb je uiteindelijk gehaald?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, heb je niet gezien.Zag er wel rustig uit qua sfeer.
Nul.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel kilo glitter heb je uiteindelijk gehaald?
Tering dat is veel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het waaide best dus gingen we niet zo ver.
Goed bezigquote:
Koop er een, klaar.quote:
Oh ja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor een wielrenner valt dat wel mee.
Oh.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het nu over hetzelfde...?
Wel allemaal andere meuk uiteraard.quote:
Voor een groepje wielrenners zeker.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor een wielrenner valt dat wel mee.
Klopt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voor een groepje wielrenners zeker.
Nu wil ik ook een mixer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel allemaal andere meuk uiteraard.En een mixer want de mijne ligt al jaren op het werk dus zo cake bakken. Alleen moet ik eerst nog boter halen.
Whehe, OK dan. Wat was naast de mixer je "beste" aankoop vandaag?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel allemaal andere meuk uiteraard.En een mixer want de mijne ligt al jaren op het werk dus zo cake bakken. Alleen moet ik eerst nog boter halen.
Euhm, 4 katoenen mondkapjes (99ct per stuk) denk ik, of een nieuw hoofdkussen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, OK dan. Wat was naast de mixer je "beste" aankoop vandaag?
Ik moet echt binnenkort even 1 halen, lekker zelf cake maken enz.quote:
Ja lang geleden ook dat ik dat gemaakt heb, verheug me al op de geur.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet echt binnenkort even 1 halen, lekker zelf cake maken enz.
Heb je hem al getest dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lang geleden ook dat ik dat gemaakt heb, verheug me al op de geur.
Da's goedkoop voor mondkapjes! Maargoed, alles is daar goedkoopquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, 4 katoenen mondkapjes (99ct per stuk) denk ik, of een nieuw hoofdkussen.
Zo'n brandlucht als je niet oplet?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar de geur van cake die aan het bakken is, is altijd ongeveer hetzelfde?
Bedoel de mixer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar de geur van cake die aan het bakken is, is altijd ongeveer hetzelfde?
Lol maar daar zijn de salarissen dan ook naar. Wegwerp lag er ook, 10 voor 3,99quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's goedkoop voor mondkapjes! Maargoed, alles is daar goedkoop
Zelfs voor wegwerpmondkapjes betaal je hier al meer
Laat maar weten of het iets is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, nee ga ik zo doen, eerst boter halen nog.
Gewoon met 2. En naast elkaar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voor een groepje wielrenners zeker.
Klopt, maar zelfbouw is wel leuker en een stap dichter bij een serieuzere DIY simulator.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:22 schreef mschol het volgende:
[..]
is het nog steeds een relatief duur grapje
Soort airbag voor je hoofd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat voor belachelijke uitvinding is dat nou weer.
Ben wel lui dus gewoon kant en klaar en later upgraden past me meerquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfbouw is wel leuker en een stap dichter bij een serieuzere DIY simulator.
Er is voor ieder wat wils. Saitek had van alles, waaronder ook losse instrumentpanelen die je kon bundelen tot een kleine, echte cockpit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel lui dus gewoon kant en klaar en later upgraden past me meer
Dit is een nette prijs toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is voor ieder wat wils. Saitek had van alles, waaronder ook losse instrumentpanelen die je kon bundelen tot een kleine, echte cockpit.
Ligt er maar net aan hoeveel geld je er tegen aan wil smijten. Zou simpel beginnen met een basissetje en hoofdtracking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh wauw
[ afbeelding ]nice. vraagt om een hotrod conversieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee nu is het wel de hele auto.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:16 schreef Modus het volgende:
^^ Zeker ook weer alleen de linkerkoplamp te koop voor 299,-.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh wauw
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je flightsim wil spelen is dit te karig.. alleen installatie van FS is al 100-150GBquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een nette prijs toch?
https://maxict.nl/lenovo-(...)&utm_source=tweakers
Andere videokaart en je kunt er wat mee?
"lijn"quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
Net een uur met dries aan de lijn gezeten![]()
natte oor er van
noemen we da niet meer zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"lijn"![]()
Had je zijn nummer soms ook "gedraaid"?Allemaal leugens
Trap er niet in menseuh
Oh als je een uur met iemand kan babbelen is dat wel een goed teken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
natte oor er van
Ja ook echt leuke gesprekkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh als je een uur met iemand kan babbelen is dat wel een goed teken.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
natte oor er van
En je bedoelt echt je oor?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef bitterbal het volgende:
natte oor er van
is al afgelopen nu natuurlijk. Iederen lekker in t anderhalvemeterkroegje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan wij nu ook naar het malieveld?
nee voor het terug krijgen van haagsquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is al afgelopen nu natuurlijk. Iederen lekker in t anderhalvemeterkroegje.
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan wij nu ook naar het malieveld?
O ja, is goed! Zullen we een vergunning aanvragen voor onze demo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor het terug krijgen van haags
Ja wel zo netjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
O ja, is goed! Zullen we een vergunning aanvragen voor onze demo?
Tweequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel zo netjes
Hoeveel mensen verwachten we?
Twee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wel zo netjes
Hoeveel mensen verwachten we?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwartiertje demonstreren is wel genoeg.
Niet slecht, maar wat mschol zegt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een nette prijs toch?
https://maxict.nl/lenovo-(...)&utm_source=tweakers
Andere videokaart en je kunt er wat mee?
Flesh, jij denkt dat Bitter ons Flesht?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"lijn"![]()
Had je zijn nummer soms ook "gedraaid"?Allemaal leugens
Trap er niet in menseuh
Kan even goed tot niks leiden, maar voor Bitter hopen we het beste.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh als je een uur met iemand kan babbelen is dat wel een goed teken.
Laten we stoppen met Corona in NL.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
8 MINUTEN GELEDEN
Toename grote amputaties door stilvallen reguliere zorg
Het stilvallen van de reguliere zorg door de coronacrisis heeft in meer ziekenhuizen geleid tot een toename van het aantal grote amputaties, blijkt uit een rondgang van de NOS langs 17 ziekenhuizen. Met name in Noord-Brabant en Limburg was dat zo.
"Een van de belangrijkste redenen is de angst die gecreëerd is om zorg te vragen", zegt vaatchirurg Lijckle van der Laan. Patiënten durfden niet naar de huisarts te gaan, vertelden ze. Ze mochten vaak ook niet langskomen. Huisartsen deden zoveel mogelijk consulten telefonisch. "Maar deze patiënten moet je echt zien om te bepalen hoe ernstig de wond is."
Hotrods zijn een kwestie van persoonlijke smaak. Ik zou dit ding in originele staat terugbrengen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice. vraagt om een hotrod conversie
En de prijs?quote:
Ok heb al jaren niks met pc’s gedaan. Maar zoals met alles is goedkoop weer duurkoop.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wat mschol zegt.
MaxICT is niet een al te beste winkel, zie shopreviews.
Het is een Lenovo, het moederbord zal geen normaal volop verkrijgbaar consumentenmoederbord zijn, maar zo'n ding dat specifiek voor Lenovo is gemaakt en waar, waar mogelijk op bespaard is (denk uitbreidingssloten, enz).
Voeding zal ook net toereikend genoeg zijn om dit systeem te draaien, dus zomaar een videokaart erin en gaan met die banaan gaat niet altijd op.
Stel gewoon een systeem samen bij Alternate of Azerty en laat ze die voor jou tegen wat meer betaling bouwen. Dan hoef jij zelf niks te doen en behoud je de garantie op de computer.
WHEE WHEE WHEEE KUT OVERHEID KLOTE ALLESquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Kwartiertje demonstreren is wel genoeg.
Ik dacht dat je dat niet wilde, maar zelfbouw is idd de beste oplossing.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok heb al jaren niks met pc’s gedaan. Maar zoals met alles is goedkoop weer duurkoop.
Ik ga zelf wel bouwen
Ja niet willen..quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat niet wilde, maar zelfbouw is idd de beste oplossing.
Kan toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja niet willen..
Dacht eraan onderuit te komen
Paar knaken extra en je komt er onder uit...quote:Stel gewoon een systeem samen bij Alternate of Azerty en laat ze die voor jou tegen wat meer betaling bouwen. Dan hoef jij zelf niks te doen en behoud je de garantie op de computer.
kaneelbruin/candyapplered combinatiequote:Op zondag 23 augustus 2020 17:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hotrods zijn een kwestie van persoonlijke smaak. Ik zou dit ding in originele staat terugbrengen.
Die bruine lak is niks, dus mocht dat oorspronkelijk zijn, dan zou ik die hele auto donker bruin metallic laten spuiten.
Ditquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker heb ik ook wel zin in.
quote:
Gekruid met knoflook en amerikaanse burgerkruiden en nog gevuld met een stukje fetaquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker heb ik ook wel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |