quote:
goed voor het aromaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze hem wel gelijk hebben ingevroren, anders ligt die er al een paar weken
welke herfstquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
is nu weer genoeg toch met herfst. Wil je de zomer weer instarten?
ik lees in de krant (dus is het waarquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch pas NA de zomer.
Dit kan toch niet zo jongens?
merk er niks vanquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
ik lees in de krant (dus is het waar) dat je net 18 dagen hittegolf hebt gehad
niet mekkeren dan
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
niet mekkeren dan
spreek voor jezelfquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:13 schreef crv het volgende:
[..]
niet mekkeren dan
al die hippiegekkies mogen ze opsluitenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
![]()
COR / [23-8] Malieveld demo Viruswaarheid
Nee, zeespiegel stijgt. jullie verzuipen allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog wat meer dagen hitte en het is hier een woestijn en worden we dom.
fijne Quarantaine Vakantiequote:
en ijzel. niemand kan zijn huis meer uit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Krijgen we dan ook 18 dagen dikke sneeuw?
Allemaal een plan van bill gatesquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:24 schreef crv het volgende:
[..]
en ijzel. niemand kan zijn huis meer uit.
De regering zit erachter vanwege Corona
hek om het malieveld. opgelostquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
al die hippiegekkies mogen ze opsluiten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben dat turnip exchange eens aan t uitvogelen.
Nu maar eens een keer met scherp schietenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:21 schreef Paul het volgende:
![]()
COR / [23-8] Malieveld demo Viruswaarheid
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Mijn kelder ligt ook weer vol.
Turnip exchange is voor heel veel dingen handig, o.a om Celeste te bezoeken maar ook om dingen in je catalogus te kunnen krijgen.
Lol nu alweer verkopen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopen
wel veel verschil hoor.. de 1 wil 10 van die tickets en de ander niks
541 ofzo zegt iequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nu alweer verkopen?Voor hoeveel? Als je opschiet kan je dan zelfs nog weer nieuwe kopen.
mja wil nu ff cashen. zit binnen 2 weken weer afgesloten van internetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:37 schreef liesje1979 het volgende:
Als je zelf een keer een mooie turnip prijs hebt is het hosten ook heel leuk, ik doe meestal gratis en dat tips dan welkom zijn, Krijg je vaak allemaal leuke dingen van mensen.
turnip exchange is een Websitequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Wacht wat, nodeloos in een rij gaan staan wachten in een spelletje
ja, ach, in tussentijd beetje opruimen in huis.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat duurt nog wel ruim een uur dan denk ik.
Snap ik en je moet natuurlijk ook je hele huis nog afbetalen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja wil nu ff cashen. zit binnen 2 weken weer afgesloten van internet
Nou ja....nodeloos.....quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
Wacht wat, nodeloos in een rij gaan staan wachten in een spelletje
Maar alsnog ben je een beetje doelloos aan het wachten voor een spelletjequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
turnip exchange is een Website
als je aan de beurt bent krijg je een dodo code om naar een eiland te gaan.. in tussentijd kan je ander dingen doen
mja nu die lening van 198k.. maar die heb ik net allemaal in turnips geïnvesteerdquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en je moet natuurlijk ook je hele huis nog afbetalen?
[..]
Nou ja....nodeloos.....
Maar... Ja!
Geluid hard zetten. er gaat een belletje als je aan de beurt bent.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
turnip exchange is een Website
als je aan de beurt bent krijg je een dodo code om naar een eiland te gaan.. in tussentijd kan je ander dingen doen
neuh?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar alsnog ben je een beetje doelloos aan het wachten voor een spelletje
Je rugzak bedoel je? Die gaat uiteindelijk tot 40, die kan je bestellen met nook miles.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja nu die lening van 198k.. maar die heb ik net allemaal in turnips geïnvesteerd
kan je eigenlijk ergens nog een grotere inventory scoren dan die 30 units die ik nu heb?
iemand op GoT had ze eergisteren ook voor 540ish.. maar toen had ik nog geen knollenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geluid hard zetten. er gaat een belletje als je aan de beurt bent.
Heb ze ook wel eens voor 600 nog wat verkocht.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iemand op GoT had ze eergisteren ook voor 540ish.. maar toen had ik nog geen knollen
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondagquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik sta nu in de queu om die turnips weer te verkopen
Volgens mij zijn dat mensen die door de tijd heen reizen, zag laatst iemand die zei: het is november bij mij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondag
tja turnip exchange biedt 't aanquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:44 schreef engine het volgende:
[..]
Huh hoe dan? Hier is het nog altijd zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |