abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194693403
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen zijn wel erg gehersenspoeld hier. Normaal gesproken is de NOS de gebeten hond op dit forum en nu praat iedereen de NOS na.
Zo zie je dus maar dat de NOS niet links is, want zij steunen immers Lukashenko niet.

Lukashenko is een dictator. Waarom? Omdat de NOS dat zegt.
Rutte zit ondertussen net zo lang als Lukashenko is hij dan ook een dictator?
Lukashenko geeft niks om de bevolking. De burgers gaan daarom demonstreren.

Als Lukashenko daadwerkelijk zo’n toffe peer was, luisterde hij wat de bevolking te zeggen geeft. En misschien toegeven dat mensen hem helemaal niet zo tof vinden.

Maar ik heb bij jou altijd het idee dat je dit soort presidenten graag kwijlend idealiseert alsof het om de Backstreet Boys gaat. Heb je toevallig ook shirtloze posters van deze leiders boven je bed hangen?
ROBODEMONS..................|:(
pi_194693426
https://www.a1.by/en/comp(...)bilnoga-interneta-3g

A1 doet niet meer geheimzinnig over de oorzaak van problemen met het internet. [In het Engels]
  zondag 23 augustus 2020 @ 19:52:55 #203
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194693442
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:22 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten oprotten als je het land goed bestuurd?
Als iets goed werkt moet je het niet vervangen.

Denk je dat ze in Minsk zitten te wachten op allerlei ellendige zaken zoals in hun buurlanden waar het land een totale puinhoop is?

Ik ben geweest in Belarus en het is echt een zeer goed georganiseerd land waar je ook kunt rekenen op de autoriteiten indien er iets voorvalt, hoe anders is dat in Polen, Oekraine maar ook in Nederland, waar de autoriteiten niets meer onder controle hebben.

Do not change a winning team.

En in Nederland gingen zaken ook goed, totdat Washington zich intensief met ons ging bemoeien en nu is het land een puinzooi.
Omdat er eens in de zoveel tijd een nieuwe wind moet waaien. Waarom zou een heel land altijd door 1 persoon moeten worden bestuurd? Wat geeft die man dat recht? Ik zou zelfs zeggen dat ookal doet hij het nog zo goed hij toch echt moet oprotten. Mensen worden over het algemeen slechter in leiden naarmate ze ouder worden. Maar buiten dat wil je gewoon niet dat 1 ‘brein’ eindeloos over een land kan regeren. Eens in de zoveel tijd heb je een jonger iemand nodig die niet is opgegroeid in een tijd dat er nog nauwelijks elektriciteit was.

Ik geloof niet in idolen of leiders. Het is gewoon ‘perverse’ en egoistisch om je hele leven de baas te spelen over een grote groep mensen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 23 augustus 2020 @ 19:54:26 #204
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_194693469
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:42 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Omdat hij zijn geloofwaardifheid kwijt is. Omdat niemand gelooft dat hij de verkiezingen heeft gewonnen. Omdat niemand heeft gevraagd om het geweld dat volgde op de verkiezingen. Omdat men zijn andere leugens zat is.

Maar het presidium van de nationale coordinatie raad heeft gezegd dat hij welkom is om deel te nemen aan nieuwe eerlijk georganiseerde verkiezingen. De Oekrainse president raadde hem zelfs aan geschiedenis te schrijven en aan nieuwe eerlijke verkiezingen mee te doen.
Oekraine en eerlijke verkiezingen dat is toch wel de grap van de eeuw. :')
Er kunnen natuurlijk nieuwe verkiezingen komen, het probleem is wel dat Washington eerlijke verkiezingen voortdurend trachten te saboteren. De demonstranten zijn vaak niet afkomstig uit Belarus zelf maar zijn westerse pionnen.

De teloorgang van de Oekraine is ook heel erg, in de Sovjet-tijd was het een prachtig land, iedereen had werk, er was uitstekende gezondheidszorg voor iedereen geen maffia geen liquidaties vrouwen konden veilig over straat hoefden niet in de prostitutie in het westen het was schoon, goed georganiseerd eten gezondheid, verwarming tandheelkunde was er voor iedereen, niet alleen voor een stel maffioso en oligarchen.
Kijk wat het nu is. :{
pi_194693485
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:51 schreef nezalezhnost het volgende:

A1 doet niet meer geheimzinnig over de oorzaak van problemen met het internet. [In het Engels]
Fok verwerkt de link niet goed. Ga naar a1.by klink op EN dan op About US, ga vervolgens met de muisaanwijzer op About A1 staan. Klink vervolgens op News. En dan het bovenste bericht.
pi_194693488
Ik weet niet of Linkseboomknuffellaar alleen maar grappig doet of het echt meent. Wellicht is het een idee de 'dictatoren' van dit forum straks langs te laten komen om hem te laten zien hoe fout zijn mening is en die opdoeken. Daar zou hij in principe geen probleem mee moeten hebben want hij vindt dat geregeerd worden met de harde hand leuk.
pi_194693531
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:51 schreef nezalezhnost het volgende:

Weet niet welke pagina precies maar ik kreeg een 404: ;(

pi_194693540
quote:
7s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Er kunnen natuurlijk nieuwe verkiezingen komen, het probleem is wel dat Washington eerlijke verkiezingen voortdurend trachten te saboteren.
Het probleem ligt natuurlijk altijd ergens anders. Als het Warschau niet is, moet het wel Washington zijn!
quote:
De demonstranten zijn vaak niet afkomstig uit Belarus zelf maar zijn westerse pionnen.
Je kunt zeggen dat in de initieele protesten een hand van buitenaf zichtbaar was. Maar de mensen die nu over de straten van Minsk en andere Belarussische steden lopen, doen dat niet omdat ze betaald zijn.

quote:
De teloorgang van de Oekraine is ook heel erg,
Belarus gaat niet ten onder. Je kritiek op Oekraine kan ik opzich best nog wel begrijpen. Maar er gaat geen burgeroorlog in Belarus plaatsvinden en de enige oligarch in Belarus is te ver gegaan. Mensen willen verandering.
pi_194693552
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:59 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Weet niet welke pagina precies maar ik kreeg een 404: ;(

[ afbeelding ]
2 posts boven de post waar ik nu op reageer heb ik een uitleg geplaatst hoe je er kan geraken.
pi_194693614
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:00 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

2 posts boven de post waar ik nu op reageer heb ik een uitleg geplaatst hoe je er kan geraken.
Ja zag het net.
Was het soms dit bericht?

pi_194693641
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:00 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Is A1 zo'n beetje de KPN van Belarus, en zoals Verizon in de VS?
pi_194693690
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:05 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Ja zag het net.
Was het soms dit bericht?

[ afbeelding ]
:Y

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:08 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Is A1 zo'n beetje de KPN van Belarus, en zoals Verizon in de VS?
In Belarus zijn er 3 mobiele providers: 2 grote 1 kleinere. Dit is een van de 2 grotere. A1 is een merk van Austria telecom, dat ook communicatie aanbied in Oostenrijk en op de balkan.
pi_194693831
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 19:55 schreef Eindbaas_ het volgende:
Ik weet niet of Linkseboomknuffellaar alleen maar grappig doet of het echt meent. Wellicht is het een idee de 'dictatoren' van dit forum straks langs te laten komen om hem te laten zien hoe fout zijn mening is en die opdoeken. Daar zou hij in principe geen probleem mee moeten hebben want hij vindt dat geregeerd worden met de harde hand leuk.
Lijkt me een prima deal.
pi_194693863
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:18 schreef wpor het volgende:

[..]

Lijkt me een prima deal.
Dan verlaag je je wel tot dwangmethodes. Van mij mag hij zijn mening uitten. Maar hij moet dan niet vreemd opkijken dat hij geen bijval krijgt voor die mening, die op zijn zachts gezegd behoorlijk apart is.
pi_194693944
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:21 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Dan verlaag je je wel tot dwangmethodes. Van mij mag hij zijn mening uitten. Maar hij moet dan niet vreemd opkijken dat hij geen bijval krijgt voor die mening, die op zijn zachts gezegd behoorlijk apart is.
Maar hij wil de mening van die demonstranten ontzeggen door hen uit te maken voor fascisten en die protesten te verbieden.
pi_194693959
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:21 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Het punt is niet dat we dat echt willen, dat hij z'n mening niet kan uiten. Het punt is dat hij dan misschien snapt dat hij hetzelfde in Belarus wel prima vindt.
pi_194694468
De Pers-secetaresse van de President Natalja Eismont heeft commentaar gegeven op de gebeurtenissen rondom het presidentiele paleis. Volgens haar heeft de President alles onder controle en zouden de demonstranten die van plan waren het paleis binnen te stormen, snel afgedropen zijn.
  zondag 23 augustus 2020 @ 20:56:49 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194694618
Wat een baas _O_ _O_ _O_ _O_

twitter

twitter

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194696001
https://elpais.com/intern(...)ay-que-tratarle.html

In het hierboven verwezen interview in El Pais, bespreekt Josep Borrell, de hogevertegenwoordiger van de Europese Unie voor buitenlandse zaken en veiligheidsbeleid de situatie in Belarus.

Dit zijn de hoofdlijnen:

- Lukashenko controleert net als Maduro de regering. De EU erkent de legitimiteit van Lukashenko en Maduro niet, maar ziet wel een noodzaak in het voortzetten van de diplomatieke communicatie met hun;

- De EU is niet van plan Belarus in een tweede Oekraine te veranderen;

- Het probleem van Belarus bestaat niet uit de keuze tussen Rusland en het Westen, maar uit het bereiken van vrijheid en democratie;

- Brussel ondersteunt het streven van de Belarussen naar politieke hervormingen, maar wil zelf niet optreden in de rol van een destabiliserende factor.
pi_194696062
quote:
84s.gif Op zondag 23 augustus 2020 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
Wat een baas _O_ _O_ _O_ _O_

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Een slechte baas.

In die eerste video krijgt hij wel denderend applaus maar iedereen daar is van zijn ordetroepen. :') Blijkbaar heeft hij veel steun onder deze groep. Dat zal de oplossing blijken voor het volk. Krijg de politie/het leger achter je.
pi_194696087
Hij loopt met een machinegeweer rond omdat hij in zijn broek poept.
Zijn dagen zijn geteld.

twitter
pi_194696162
De uitgebande tegenkandidaat zegt dat niemand meer hem zal accepteren, dat hij moet aftreden:

https://www.aljazeera.com(...)200822175304752.html

Zul je niet zien op RT.
pi_194696189
twitter

Blijven bij hem tot het eind? Wat dat betreft houden zij dus ook al rekening met zijn einde.
pi_194696250
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:05 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Een slechte baas.

In die eerste video krijgt hij wel denderend applaus maar iedereen daar is van zijn ordetroepen. :') Blijkbaar heeft hij veel steun onder deze groep.
Het is niet zo zeer dat ze hem onvoorwaardelijk steunen. Het probleem is dat er nog te weinig garanties zijn voor overdracht van de macht. Zolang die er nog niet zijn, is het moeilijk om als eerste persoon een stap naar voren te doen. Daarom spelen ze voorlopig nog even mee in het theater van Lukashenko, totdat hij zelf met de vertegenwoordigers van het volk gaat praten. Doet hij dat niet en probeert hij een burgeroorlog te starten (zonder hulp van Rusland), dan zal het veiligheidsapparaat richting de oplossing van Tsepkalo neigen en in samenspraak Tichanovskaja als president gaan erkennen.
pi_194696388
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 22:13 schreef nezalezhnost het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer dat ze hem onvoorwaardelijk steunen. Het probleem is dat er nog te weinig garanties zijn voor overdracht van de macht. Zolang die er nog niet zijn, is het moeilijk om als eerste persoon een stap naar voren te doen. Daarom spelen ze voorlopig nog even mee in het theater van Lukashenko, totdat hij zelf met de vertegenwoordigers van het volk gaat praten. Doet hij dat niet en probeert hij een burgeroorlog te starten (zonder hulp van Rusland), dan zal het veiligheidsapparaat richting de oplossing van Tsepkalo neigen en in samenspraak Tichanovskaja als president gaan erkennen.
Sorry voor de noobvraag maar wat is de oplossing van T alweer? :) En excuus dat ik moeite heb met die namen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')