mja zou wat zijn als ze de 2e keer zo de shit in gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Amarantha - koffieshop exploitatie
Arch-Indar - Sportinstructeur
Bitterbal - serveerster Gemene Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Bos - bostpode & hontenuitlater
Buda - burgemeester
CherryLips - cavia trainer
crv - wijnboer en folterkelder
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
DerRabbit - beroepshipster
DW457 - Eigenaar platenzaak
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
Friemelaar - Vuilnisman
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Gruj0 - Aankloteraar
Haags - naamweigeraar
IJsdraakje - spellingsnazi
Karzai - chefkok Gesauteerde Gerbil
Koen - nachtwaker & brugwachter
Kwiwi - architecte en agente
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
LTVDK - opzichter van L'Estate Bitterboulette
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Molo - huisarts, slager des duivels
Mschol - Lego Kluizenaar.
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
RockNijntje - programmerende nomade
Sinterklaas - langstrekkende feestheilige
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Toekito - Gameshop
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemiep
[ afbeelding ]
Jup. Dit keer vooral een piek in Romequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zou wat zijn als ze de 2e keer zo de shit in gaan
De op quotenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja zou wat zijn als ze de 2e keer zo de shit in gaan
Heeft Remlof al iets gemeld over het vakantieweer ter plekke en de bezettingsgraad van de speeltuinen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Dit keer vooral een piek in Rome
Duitse vrouwen ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Duitsers zijn inderdaad rare kerels
Heb je nog nooit hun bratwursten gezien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn rare kerels?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn rare kerels?
Weleens in mijn mond gehadquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je nog nooit hun bratwursten gezien?
Zo lang je niet de wurst van Braddie in je mond hebt gehad hoef je je nergens voor te schamenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weleens in mijn mond gehad
Zo’n paar schoenen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:55 schreef crv het volgende:
stond net een reebok achter in de tUin te „blaffen“
Spoiler openen op eigen risico. De kans bestaat dat je een week niet meer eet en nachtmerries krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Beter blaffen dan baffen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:55 schreef crv het volgende:
burlen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:55 schreef crv het volgende:
Enkel de linkerquote:
Hij blaft omdat ie wilquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Beter blaffen dan baffen..
Waar schrijf ik „burlen“quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
burlen?
beste radio fragment ooit
Fipo huntenquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maestro van de machtige zure mayonaise
Sowieso weinig posts vandaag over het hele forumquote:
quote:
Is lief hoor op het eindequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zegt mij gelukkig helemaal niks
Dit is enger dan het klinkt hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een slappe dweil is dat dan, bel LTVDK dan maar, hups hups.
Ik heb een zwarte vlek in mijn zij, daar zou buienradar pas trots op zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Die blauwe plek op m'n beenbuienradar zou trots zijn.
squish em like a bugquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
vanavond
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Welke?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de buuf eigenlijk?
Dat is Zoeterminder, maar welkom thuisquote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is Zoeterminder, maar welkom thuis
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik mis het vergezicht met oneindige buurten die niemand kan vinden zonder Maps.![]()
Nu doe je net alsof ik die grap dagelijks maakquote:
Nou het kan nog zijn dat je voor je plezier naar Tilburg gaat, maar zo erg zal het hopelijk niet zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
@:Stray_Cat, ik kan het nog sterker vertellen, ik WOON in Zoetermeer, en WERK in Almere, kan het nog erger
laatste keer dat ik naar Tilburg ging was dat wel zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het kan nog zijn dat je voor je plezier naar Tilburg gaat, maar zo erg zal het hopelijk niet zijn
Mijn broer woont er.....quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het kan nog zijn dat je voor je plezier naar Tilburg gaat, maar zo erg zal het hopelijk niet zijn
Jazekerrr, in Limburg wonen, Brabant kan nog nèt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
@:Stray_Cat, ik kan het nog sterker vertellen, ik WOON in Zoetermeer, en WERK in Almere, kan het nog erger
ja dat zal ook niet lekker gaan daarquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:08 schreef Bos81 het volgende:
En daarnaast heeft Tilburg natuurlijk 013, waar prima bands komen... (als 013 niet om gaat vallen)
Hmmmmm al discussies gehad met de locale Limbo's hier?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jazekerrr, in Limburg wonen, Brabant kan nog nèt.
Nee. Met de Effenaar hier in EHV gaat het al slecht las ik laatst.. Ga ik doorgaans toch een paar keer per jaar heen...quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat zal ook niet lekker gaan daar
De 013 is dan ook een van de weinige positieve dingen aan dat dorp.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:08 schreef Bos81 het volgende:
En daarnaast heeft Tilburg natuurlijk 013, waar prima bands komen... (als 013 niet om gaat vallen)
Lopen die los danquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm al discussies gehad met de locale Limbo's hier?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 013 is dan ook een van de weinige positieve dingen aan dat dorp.
Volgens mij zijn de limbo's die hier regelmatig komen allemaal geemigreerd..quote:
Ken ze beide niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm alleen @:Gianni61 woont er nog geloof ik, @:DerRabbit is gevlucht
Oh kom jij uit Tilly?quote:
Tilburg is Brabant, ik ben Brabant. Brabant is alles. Brabant were diquote:
Etto, Bey van Brabant-Oost!quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tilburg is Brabant, ik ben Brabant. Brabant is alles. Brabant were di
Pure Jaloezie. Ik kan niks anders bedenken dan datquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Randstedelingen uit de Betonnen Bunkerjungle die neerkijken op het Zuiden
Ik kom gewoon uit Brabant hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
is die nog teruggeweest nadat ze weg werd gewenst?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke ook. Maar die komt hier niet zo heel vaak
Wat voor goeds komt er uit Zuiden dan, behalve hitte, frieten en een onverstaanbaar accent.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Buda, Maarschalk van het Moederschip des Magyarendomsquote:
Nee klopt. En dan houdt het ook op qua Limbo's. Vroeger kwam Cat a strophe hier ook......quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:tamieke ook. Maar die komt hier niet zo heel vaak
En vergeet Mo niet, maar die is RIPquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. En dan houdt het ook op qua Limbo's. Vroeger kwam Cat a strophe hier ook......
En ik dacht dat de roots van kwiwi niet in nieuw zeeland maar ook in Limburg liggen...
Ik heb haar nog wel via DM gesprokenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is die nog teruggeweest nadat ze weg werd gewenst?
Niemand vraagt je hier naar toe te komen hoor. Blijf weg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat voor goeds komt er uit Zuiden dan, behalve hitte, frieten en een onverstaanbaar accent.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Buda, Maarschalk van het Moederschip des Magyarendoms
Die heb ik bewust niet genoemd, vanwege zijn recente dood idd...quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet Mo niet, maar die is RIP
Half Vlaams ook nogquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. En dan houdt het ook op qua Limbo's. Vroeger kwam Cat a strophe hier ook......
En ik dacht dat de roots van kwiwi niet in nieuw zeeland maar ook in Limburg liggen...
Graag.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niemand vraagt je hier naar toe te komen hoor. Blijf weg.
Ja, triest genoegquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En vergeet Mo niet, maar die is RIP
Nee, dat ben ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu lekker kosmopoliet in Holland?
Nee heb nooit ergens anders gewoond.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu lekker kosmopoliet in Holland?
Logisch... Wie wil Brabant nu verlaten...quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb nooit ergens anders gewoond.
Budaquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Logisch... Wie wil Brabant nu verlaten...
Ik vind Zuid-Limburg geweldig. De rest not so muchquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb in Limburg op school gezeten. Daar houdt mijn band met Limburg ook mee op...
Meh, als het maar BENEDEN de rivieren is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Zuid-Limburg geweldig. De rest not so much
Ik zat op school in Weert. Midden-Limburg dus..quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Zuid-Limburg geweldig. De rest not so much
Was het maar besmettelijk, dan gingen ze normaal denken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb nooit ergens anders gewoond.
Definieer normaal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Was het maar besmettelijk, dan gingen ze normaal denken.
zoals alles en iedereen in het Noorden, teveel bezig met zichzelfquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
Ik voel me gepest, waar zijn de normaal denkende Noordmensen met baarden
Ik heb een baard, maar ik ben geen Noordmens...quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
Ik woon in Zuid-Holland en heb me drie dagen niet geschorenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
ik ben fors deel van m'n leven ene twijfelaar geweest, woonde in Dordrecht, en dat is meer tussen de grote rivierenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
Kan ik T-Town nog wel gierend kut vinden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Logisch... Wie wil Brabant nu verlaten...
Mooi op tijd, ik heb krabsalade met slagroom, bieslook, ananasschijven, droge worst, roggebrood en chocoladeijs.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik T-Town nog wel gierend kut vinden.
Iew bahquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi op tijd, ik heb krabsalade met slagroom, bieslook, ananasschijven, droge worst, roggebrood en chocoladeijs.
quote:
ik heb mij net geschoren, slaapt fijn zo'n net geschoren gezichtquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Holland en heb me drie dagen niet geschoren
Goed genoegquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Holland en heb me drie dagen niet geschoren
Ja, zie je, Walgelijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi op tijd, ik heb krabsalade met slagroom, bieslook, ananasschijven, droge worst, roggebrood en chocoladeijs.
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals Koen al aangeeft Iigt Dordt wel tussen de grote rivieren dus ik ben een twijfelgeval.
Ja 1 moest door naar een camping nu en de ander heeft net al zijn tanden laten trekken en naja dus ging de laatste ook maar weg.quote:
alle tanden?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 1 moest door naar een camping nu en de ander heeft net al zijn tanden laten trekken en naja dus ging de laatste ook maar weg.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja 1 moest door naar een camping nu en de ander heeft net al zijn tanden laten trekken en naja dus ging de laatste ook maar weg.
Jeetjequote:Op zondag 23 augustus 2020 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was al veel kwijt dus krijgt nu kunstgebit.
lijkt me heftig. Ik moet eigenlijk een verstandskies laten trekken maar zit het steeds uit te stellenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was al veel kwijt dus krijgt nu kunstgebit.
gewoon doen, voel je niks vanquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me heftig. Ik moet eigenlijk een verstandskies laten trekken maar zit het steeds uit te stellen
Oh begin dit jaar laten doen, viel me reuze mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me heftig. Ik moet eigenlijk een verstandskies laten trekken maar zit het steeds uit te stellen
nou, de vorige 2 ervaringen waren wat minder.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon doen, voel je niks van
Oh dat is wel minder fijn ja, die van mij was al helemaal door.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, de vorige 2 ervaringen waren wat minder.
En deze zit ook nog eens begraven dus moet er eerst uitgesneden worden
Hoe kan ie nu al tanden kwijt zijn?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook een reden + tandvlees van verstandskies was ontstoken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
verstandskies doet verder geen pijn ofzo maar volgens tandarts is het beter voor de kies ernaast
Omstandigheden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe kan ie nu al tanden kwijt zijn?
had ik ook, eentje die horizontaal lag... echt, viel allemaal reuze mee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:45 schreef Koen66 het volgende:
verstandskies doet verder geen pijn ofzo maar volgens tandarts is het beter voor de kies ernaast
Dat is echt kut, bij mij waren ze alle vier begraven. Sterkte manquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou, de vorige 2 ervaringen waren wat minder.
En deze zit ook nog eens begraven dus moet er eerst uitgesneden worden
allereerste probeerde m'n normale tandarts destijds te trekken, lukte hem dus niet, half uur wrikken en trekken en vervolgens met watten in m'n bakkes de bus in naar de kaakchirurgquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is echt kut, bij mij waren ze alle vier begraven. Sterkte man
ik wist serieus niet eens dat dat bestond, een 2e wortelkanaalbehandelingquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts zegt ook ja ik ga er ook niks meedoen hoor zolang het af en toe een beetje zeurende pijn is. Hun weten ook niet eens of een 2de wortelkanaalbehandeling gaat helpen.
Ja soms kan er iets achterblijven ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist serieus niet eens dat dat bestond, een 2e wortelkanaalbehandeling
ja een rol koekquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja soms kan er iets achterblijven ofzo.
Had ik ook jarenlang, bleek er een breuk in te zitten omdat ik flessen altijd met mijn kiezen open aan het doen was (Ja, domquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts zegt ook ja ik ga er ook niks meedoen hoor zolang het af en toe een beetje zeurende pijn is. Hun weten ook niet eens of een 2de wortelkanaalbehandeling gaat helpen.
Ach als het zo blijft kan ik er ook wel prima mee leven.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Had ik ook jarenlang, bleek er een breuk in te zitten omdat ik flessen altijd met mijn kiezen open aan het doen was (Ja, dom). Nooit naar gekeken tot er foto's gemaakt werden en er dus flinterdunne breukjes waren. Kies is er nu uit en nooit meer last gehad.
Yep, dat dacht ik ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als het zo blijft kan ik er ook wel prima mee leven.Af en toe een paracetamol erin.
ik moet er nog eens ff goed over nadenkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als het zo blijft kan ik er ook wel prima mee leven.Af en toe een paracetamol erin.
de tijd een beetje kwijt dus veel te laat aangezetquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Altijd zo kut als dat nog zo laat moet.
wat zijn je andere opties?quote:Op zondag 23 augustus 2020 01:25 schreef Amarantha het volgende:
Zin in slapen maar eigenlijk ook weer niet.
nee ik ook niet echt, zit ook een beetje op YT rond te kijkenquote:
Morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 01:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik ook niet echt, zit ook een beetje op YT rond te kijken
Cavia opgehaald?quote:Op zondag 23 augustus 2020 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, vakantie zit er op, 19 nachten elders geweest
nee joh, pas vanavond thuis aangekomenquote:
vrij hoog, ik koop ze meestal pas als ze <100 zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh. Ik heb knollen voor 107, volgens mij normale prijs?
ah! weer wat geleerdquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vrij hoog, ik koop ze meestal pas als ze <100 zijn
zou je turnip exchange gebruiken kan je vrijwel zeker wel prima winst maken op jouw prijs
kwiwigodinquote:
Die dooie kan je mooi vanavond op de bbq grillenquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee joh, pas vanavond thuis aangekomenAsiel waar de dode ligt is morgen dicht dus maandag ga ik levende cavia en dode bevroren exemplaar ophalen
ja zou voor veel lieden wel goed wezen jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:58 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-brand-in-wezep.html
jammer dat militaire dienst niet meer bestaat
Dan moeten ze hem wel gelijk hebben ingevroren, anders ligt die er al een paar wekenquote:Op zondag 23 augustus 2020 09:59 schreef crv het volgende:
[..]
Die dooie kan je mooi vanavond op de bbq grillen
zo fucking duurquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. ga dat Coolbest/Hero drinkontbijt vaker halen.. Smaakt wel
valt per dag wel mee toch? ik drink niet zo'n hele fles op een dag leegquote:
is het dit?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
valt per dag wel mee toch? ik drink niet zo'n hele fles op een dag leeg
Als je 't zelf maakt met een smoothie maker ben je volgens mij niet heel veel goedkoper uit.
eerst mijn winterquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
is nu weer genoeg toch met herfst. Wil je de zomer weer instarten?
Gewoon weer lekker onder de dekens kunnen kruipenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Het is gewoon bijna fris onder de dekens
3 maanden -10 met dagelijks een verse portie sneeuw in de nacht en overdag strakblauwe luchtenquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 maanden -10 met dagelijks een verse portie sneeuw in de nacht en overdag strakblauwe luchten
bohh, jaaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
3 maanden -10 met dagelijks een verse portie sneeuw in de nacht en overdag strakblauwe luchten
Wat minder sneeuw mag ook wel. Anders wil het schaatsen niet zo lukkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zomer is geweest, herfst is nu ook geweest, tijd voor winterquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch pas NA de zomer.
Dit kan toch niet zo jongens?
Met een strakblauwe lucht en amper wind is dat heerlijkquote:
Vind het inkorten van de herfst tot 2 dagen wel een prima initiatief jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is geweest, herfst is nu ook geweest, tijd voor winter
het is augustus!! De zomer is nog niet voorbijquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zomer is geweest, herfst is nu ook geweest, tijd voor winter
Van mij hoeft dat niet meer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien krijgen we dan een 2e hittegolf
ik & BB wonen wel aan de kust, dus amper wind komt zelden voor (gek genoeg alleen als het bloedverziekend heet is)quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een strakblauwe lucht en amper wind is dat heerlijk
jawel,quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is augustus!! De zomer is nog niet voorbij
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het dit?
https://www.ah.nl/product(...)tontbijt-bosvruchten
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
is nu weer genoeg toch met herfst. Wil je de zomer weer instarten?
PLeassseeee buda. Ik wil nog kunnen dobberen in zee en aan mijn korstje werken?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tussen de buien door is het best lekker.
Scheelt dan weer dat het daar vaak een paar graden warmer is in de 'koude' seizoenenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik & BB wonen wel aan de kust, dus amper wind komt zelden voor (gek genoeg alleen als het bloedverziekend heet is)
Mja, als mod heb ik helaas geen rechten om het weer aan te passen. Ik kan wel een willekeurig iemand noten of zo?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PLeassseeee buda. Ik wil nog kunnen dobberen in zee en aan mijn korstje werken?
oh nou dan mschol graagquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als mod heb ik helaas geen rechten om het weer aan te passen. Ik kan wel een willekeurig iemand noten of zo?
Gewoon een random usernummer invullen voor die note, bijvoorbeeld 360414.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als mod heb ik helaas geen rechten om het weer aan te passen. Ik kan wel een willekeurig iemand noten of zo?
21 augustus begint de herfst toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is augustus!! De zomer is nog niet voorbij
ik ontbijt überhaupt niet. krijg de eerste 1-2u nadat ik wakker ben geen 'vast voedsel' door m'n strotquote:
nee?!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
21 augustus begint de herfst toch?
22 septquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
21 augustus begint de herfst toch?
true..quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dan weer dat het daar vaak een paar graden warmer is in de 'koude' seizoenen
maar zijn deze drankjes nou als vervanging of niet?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ontbijt überhaupt niet. krijg de eerste 1-2u nadat ik wakker ben geen 'vast voedsel' door m'n strot
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een random usernummer invullen voor die note, bijvoorbeeld 360414.
Tja dat heb je in de randstad hequote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
true..
Weerbericht: "nederland ziet wit"
*kijkt naar buiten* Waar dan?
Als de wereld dan tenminste niet al vergaan is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Over een half jaar is het bijna lente.
is de bedoeling jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar zijn deze drankjes nou als vervanging of niet?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hadden julie dit gezien?![]()
KLB / modjes die hun oude username niet door de shredder gooien
@bitterbal, je kunt vanmiddag weer wappies in het wild spottenquote:Nieuwe demonstratie in Den Haag tegen coronamaatregelen
Om 14.00 uur staat een nieuwe demonstratie tegen de coronamaatregelen in Nederland gepland. Het Algemeen Burger Collectief protesteert op het Malieveld in Den Haag tegen de anderhalvemetersamenleving en het dragen van mondkapjes.
De groep eist onder meer de beëindiging van de samenwerking met de Wereldgezondheidsorganisatie en een strafrechtelijk onderzoek naar die VN-organisatie.
Ik wil graag ooit nog eens m'n verjaardag vierenquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de wereld dan tenminste niet al vergaan is.
duurde nog langquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Hadden julie dit gezien?![]()
KLB / modjes die hun oude username niet door de shredder gooien
ja neem misschien wel een kijkjequote:Op zondag 23 augustus 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal, je kunt vanmiddag weer wappies in het wild spotten
hahahahahahaahahhahaahahhahaahhahahahahahahahquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil graag ooit nog eens m'n verjaardag vierenen cadeaus krijgen enzo.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hahahahahahaahahhahaahahhahaahhahahahahahahah
quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou moet je nou meteen weer zo naar doen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Net een Eyptische cobra af en toe hè?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou moet je nou meteen weer zo naar doen?
Gekkenhuis!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:23 schreef Muck het volgende:
Nu nog een peoike erin, @:eer-ik @:MPG @:Pheno @:kuukske wakker maken en de ruïne reünie flashback is compleet
Ze geeft haar adres door en wij bestellen cadeautjes aan huis voor haar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
Nu is het dus aan @:bitterbal om de surprise party te organiseren.
het is het weer hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net een Eyptische cobra af en toe hè?
Nou. Bah.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
misschien een keer proberen jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je nu ook aan het drinkontbijt?
Oh kom je daar nu pas achter ...quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 23 augustus 2020 10:42 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je nog geschuurd met roelvinkie trouwens?
Tja, is wel sneller dan afvallen naar een normaal postuur.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Terug gestuurd en grotere besteld
nee ook nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gevogeld dan?
is ie überhaupt 'gekomen'?
Nee dat ook al nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft ie nog wat laten horen dan?
Ja het is goed met Cleopatra.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |