quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Lul bewaar die gewoon is toch lachen
Waarom durf jij godverdomme zwart de verkeerde kleur te noemen hoe haal je het in je hoofd daags na het glennis grace debaclequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:43 schreef Fugue het volgende:
Hee haags ben je weer zwart nu mogen we je dus bashen haha
Gewoon verwarrend al die kleurtjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom durf jij godverdomme zwart de verkeerde kleur te noemen hoe haal je het in je hoofd daags na het glennis grace debacle
Ja beetje welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon verwarrend al die kleurtjes
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Oh is dit je nieuwe nick? Ik verf je even blauw.
Okquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
als ze een nieuwe nemen...
ik dacht, ik probeer eens de oude username van justin_case te registreren. en dat lukte gewoon.
bij deze dus de tip om als je een nieuwe username neemt de oude door de shredder te gooien. Misbruik ligt hier heel makkelijk op de loer, mensen zouden toch in de war kunnen raken, helemaal als je crewlid bent of bent geweest en mensen misschien denken dat je nog steeds modt onder je oude username.
Omdat ik geen misbruik van dit account wil maken zal ik hem nu door de shredder gooien.
Smurfensprayquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
nee ik ben haags_kwartiertje, diegene die je nu hebt gemod is epicbeardman die mijn naam heeft ingenomen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Jij hebt te weinig posts in MEN vriend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
nee ik ben haags_kwartiertje, diegene die je nu hebt gemod is epicbeardman die mijn naam heeft ingenomen..
wat is dat? menstruatie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij hebt te weinig posts in MEN vriend.
Weet je zeker dat dit de echte Haags is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:09 schreef Pharkus het volgende:
Dat zie je toch aan zijn naam.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de echte Haags is?
Dat zegt niet zoveel. Is zijn IP wel gelijk aan zijn oude account? Want zijn schrijfstijl is nu opeens heel anders geworden.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Is zijn IP wel gelijk aan zijn oude account? Want zijn schrijfstijl is nu opeens heel anders geworden.
Hier gebeuren hele rare dingen. User @:Ajacied442 stond jaren in de Top 500 met 500+ posts . Is nu zomaar weg uit de Top 500 en heeft nog maar 11 posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |