Een eenzame doodquote:
Geen kinderwens?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal tevreden mee
quote:
Ja ik weet dat ik 16 oog ofzo maar ben toch echt van 87.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar jij hebt volgens mij de 30 nog niet eens bereikt dus je hebt nog even
Van 87 whutquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik 16 oog ofzo maar ben toch echt van 87.
In dit tempo bestaat de kans dat ik vader word niet.
Elke dag kan alles veranderen, al hoop ik niet ergens op.
Onontdekt door mij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Iets wat ontondekt is ken je niet dus dit kan helemaal niet
Ja dat snap ikquote:
Echt he, wat een armoequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar had je inderdaad heel wat jonger geschat
Geen 16
quote:
Haha dat is onmogelijk in jouw gevalquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
Wat betekent het als iemand meerdere posts van je liked
Toch is het zoquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dat is onmogelijk in jouw geval
Dan willen ze dickpics ontvangen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zie OPquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, probeer je met de TT te impliceren dat je een grotere pener hebt dan ik?
Het betekent dat fouten maken menselijk is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het betekent dat fouten maken menselijk is.
Maar meerdere keren dezelfde fout?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het betekent dat fouten maken menselijk is.
Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar meerdere keren dezelfde fout?
Eerst is er een fout gemaakt bij het liken van jou post. Vervolgens wilde deze persoon deze like ongedaan maken, maar pakte daarbij per ongeluk een andere post waardoor jij nu de indruk krijgt dat je tweemaal geliked bent door dezelfde persoon.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar meerdere keren dezelfde fout?
Je hebt sjansquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen alsof heb je naam niet genoemd
Lekker. Schijfje citroen erinquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Tijd voor koffie, moet jij wat gemberthee morti ahha
Moet jij weten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
Is het raar om geen ondergoed te dragen
Neuhquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
Wist niet dat we vrienden warenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig maar blijf liever gewoon vrienden
Ben je een drinker?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat we vrienden waren
Bier (maar dan met name La Trappe Quadruple) en whiskey vind ik wel lekkerquote:
Beperkt dit je in het dagelijks functioneren?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bier (maar dan met name La Trappe Quadruple) en whiskey vind ik wel lekker
Ik heb gister uiteindelijk Jungle gekeken. Best een vermakelijke film met Daniel Radcliffe die als hippie in de jaren 80 met een stel anderen in de Boliviaanse jungle verdwijnt. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wil je nog een filmpje kijkenquote:
Ah, klinkt interessant! Vanavond al vol programma met Zomerpromenade en Zomergastenquote:Op zondag 23 augustus 2020 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb gister uiteindelijk Jungle gekeken. Best een vermakelijke film met Daniel Radcliffe die als hippie in de jaren 80 met een stel anderen in de Boliviaanse jungle verdwijnt. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Wil je nog een filmpje kijken
Ilja Leonard Pfeijffer he?quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, klinkt interessant! Vanavond al vol programma met Zomerpromenade en Zomergasten(en zomergastenfilm, denk ik)
Wel grappig maar duurt mij iets te lang. En CL-finale vanavondquote:
Ja, ik heb dus helemaal niets met voetbal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig maar duurt mij iets te lang. En CL-finale vanavond
Wat gaat het worden denk je?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig maar duurt mij iets te lang. En CL-finale vanavond
Doelpuntenfestijntje hopelijkquote:
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doelpuntenfestijntje hopelijk
Maar Bayern wint wel
City nog nooit CL gewonnen toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Maar goed, andere olie ploegen hebben het ook gewonnen.
Nee, bedacht het me toen ik op invoeren drukte.quote:
Is toch genot als PSG het weer niet voor elkaar krijgt. En maar honderden miljoenen blijven pompen om kampioen tegen de lamme en de blinde te worden lolquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bedacht het me toen ik op invoeren drukte.
Alleen Chelski.
Hoop wel dat Real nou weer eens een tijd wegblijft uit de finale.
Helaas nu zonder directeur voetbalzaken Patrick Kluivert.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch genot als PSG het weer niet voor elkaar krijgt. En maar honderden miljoenen blijven pompen om kampioen tegen de lamme en de blinde te worden lol
Hetzelfde geldt voor City, genieten was dat koppie weer van Pep bij die 3-1quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch genot als PSG het weer niet voor elkaar krijgt. En maar honderden miljoenen blijven pompen om kampioen tegen de lamme en de blinde te worden lol
Mwah, Pep vind ik wel een baas, die Tuchel is een enge neelquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor City, genieten was dat koppie weer van Pep bij die 3-1
Pep is wel een rare hoor, maar ja wie niet van de toptrainersquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Pep vind ik wel een baas, die Tuchel is een enge neel
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar ja wie niet van de toptrainers
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat als de boel nu echt op zwart gaat
Dan maar meer gamen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat als de boel nu echt op zwart gaat
Ik kwam laatst die gekke wappie van R&P tegen op Reddit, met zijn psychosesquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan maar meer gamen.
En oproepje doen op reddit voor vrienden.
Die Anti die het boek geschreven heeft?quote:Op maandag 24 augustus 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam laatst die gekke wappie van R&P tegen op Reddit, met zijn psychoses
Die ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Anti die het boek geschreven heeft?
Had hij nog wat leuks te melden?quote:
Oh neuh op reddit precies dezelfde aidsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij nog wat leuks te melden?
Word altijd zo moe van zijn topics.
Is wel echt iemand die hulp nodig heeft. Geloof dat hij geregeld ook extra hulp krijgt, het lijkt alleen op de lange termijn weinig zin te hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh neuh op reddit precies dezelfde aids
Ben eerder benieuwd naar jr ja
Hij is ook weer hier af en toe.quote:
Jaaaaaa maar ik post nietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel echt iemand die hulp nodig heeft. Geloof dat hij geregeld ook extra hulp krijgt, het lijkt alleen op de lange termijn weinig zin te hebben.
[..]
Hij is ook weer hier af en toe.
Zit jij ook wel eens op reddit?
Lolquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet meer had de foto wel geprint maar is per ongeluk nat geworden
Nat geworden van de regen zeker?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh waar komt dit opeens vandaan?
Ajax loopt weer aardig leeg. Zal wel weer een kutjaar worden dus.quote:
Oh ja? Wie zijn er verkocht danquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ajax loopt weer aardig leeg. Zal wel weer een kutjaar worden dus.
Net Johnson verkocht kennelijk.quote:
Nja was die Johnson wel wat dan? Speelde vooral in jong ajax toch. Terwijl hij al 22 isquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net Johnson verkocht kennelijk.
En daarvoor al van Leer, Veltman, Kemper, Botman, Ziyech. Plus een zooi jeugdspelers.
Kuhn, Pynadath, Solomons, Thetani, Dostanic, Ter Heide, el Maach, van Bladeren.
Maar die Anthony lijkt wel goed te zijn die ze hebben gehaald. Hopelijk minder breekbaar dan David "Litmanen" Neres.
Ik weet niet. Ben nog steeds geen fan van ten Hag. Altijd die achterlijke wissels veel te laat en altijd overbodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja was die Johnson wel wat dan? Speelde vooral in jong ajax toch. Terwijl hij al 22 is
Vind ajax er niet minder op geworden
Stuntelaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben nog steeds geen fan van ten Hag. Altijd die achterlijke wissels veel te laat en altijd overbodig.
Terwijl je met 3-0 voorstaat Huntelaar inbrengen in de 85ste minuut.
Of Ekkelenkamp in de 88ste bij 1-1.
Dan willen ze nu Suarez halen. Daar wordt echt niemand vrolijk van.quote:
PSG wilt Suarez las ik. Als dat zo is gaat hij nooit naar ajax natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan willen ze nu Suarez halen. Daar wordt echt niemand vrolijk van.
Los van zijn kwaliteiten, natuurlijk.
Heb je die Brobbey bij Jong Ajax gezien? Daarvan zeggen ze al 3 jaar dat hij de nieuwe ster moet worden, lol.
Ajax moet hem ook niet willen. Kansloos.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSG wilt Suarez las ik. Als dat zo is gaat hij nooit naar ajax natuurlijk.
Ken die alleen van FMen die Sontje Hansen hebben jullie ook nog toch?
Wordt gewoon topscorer met 30 goals waarschijnlijk. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ajax moet hem ook niet willen. Kansloos.
Zit je met een Huntelaar die ontevreden is, een Traoré die weer het hele jaar stilstaat in zijn ontwikkeling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt gewoon topscorer met 30 goals waarschijnlijk. Wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je met een Huntelaar die ontevreden is, een Traoré die weer het hele jaar stilstaat in zijn ontwikkeling.
Als je zonder Suarez niet van de halve invaliden kunt winnen, is het wel sneu gesteld.
Dat AZ ook weer deze voorbereiding, sad gewoon. Als je daar niet van kunt winnen, kun je je beter niet inschrijven voor Europees voetbal straks.
Kijken of bij Feyenoord iedereen heel blijft dan maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]AZ heeft wel echt een treurige voorbereiding ja. Lijkt me toch vrij onmogelijk dat die 3 voorrondes CL gaan overleven
Zie Feyenoord wel tweede worden jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken of bij Feyenoord iedereen heel blijft dan maar.
PSV heeft ook wel armoede.
Die Dickie ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie Feyenoord wel tweede worden ja
Ja waardeloos is dat hoor. Hij heeft ook zo'n hekel aan jeugdspelers. Liever Narsinghquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Dickie ook.
In de voorbereiding wat spelers opstellen die 3 jaar geleden al weg moesten, om te kunnen zeuren over een slechte selectie.
Oeioeioeioeiquote:Op woensdag 26 augustus 2020 06:40 schreef Mortaxx het volgende:
Phone heeft update. Opeens staan alle geluidjes weer aan. Gevaarlijk zeg
het is ook altijd hetzelfde liedje met AZquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat AZ ook weer deze voorbereiding, sad gewoon. Als je daar niet van kunt winnen, kun je je beter niet inschrijven voor Europees voetbal straks.
Ben toevallig net bezig met lezen van Lovecraft.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 01:12 schreef naatje_1 het volgende:
F&S / [HBO] Lovecraft Country
@:fok-it
Ben niet onder de indruk van Slot. Snap niet dat Ajax hem wil als ten Hag vertrekt. Maar goed, ten Hag is ook debiel.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is ook altijd hetzelfde liedje met AZ
Dat betekent pot 2 voor jullie toch? Dat is wel nice. Met beetje geluk overwinterenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben niet onder de indruk van Slot. Snap niet dat Ajax hem wil als ten Hag vertrekt. Maar goed, ten Hag is ook debiel.
Mazzeltje voor AZ is dat het maar 1 wedstrijd is per ronde. Een keer knallen.
Besiktas is er Al uit.
Weet niet, niet zo bijgehouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat betekent pot 2 voor jullie toch? Dat is wel nice. Met beetje geluk overwinteren
Lovecraft is fijn ja, maar ik heb echt mensen nodig om over deze serie te praten.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben toevallig net bezig met lezen van Lovecraft.
Heerlijk verhalen.
Leek me ook wel interessant ja. Maar eens kijkje nemenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lovecraft is fijn ja, maar ik heb echt mensen nodig om over deze serie te praten.
Wat bedoelen ze overigens met monsters uit het verleden in Amerika? Serieverkrachters en zulks?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lovecraft is fijn ja, maar ik heb echt mensen nodig om over deze serie te praten.
Vind het wel leuk dat het zo langzamerhand weer begint. Volgende week tour de france genotquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, niet zo bijgehouden.
We zien wel. En zo niet, boeit het me niet zoveel meer. Ik heb weinig met dit Ajax.
Het speelt zich af in gesegregeerd Amerika, dus de bestaande monsters zijn de hardcore racisten, KKK stijl figuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze overigens met monsters uit het verleden in Amerika? Serieverkrachters en zulks?
Ah oke. Wel leuke combinatie met fictieve monstersquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het speelt zich af in gesegregeerd Amerika, dus de bestaande monsters zijn de hardcore racisten, KKK stijl figuren.
Ja, daar is niks mis mee. Alleen dit Ajax onder ten Hag boeit me niet. Ik ga wel de samenvattingen kijken van Rijnsburg en Katwijk dit jaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat het zo langzamerhand weer begint. Volgende week tour de france genot
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het speelt zich af in gesegregeerd Amerika, dus de bestaande monsters zijn de hardcore racisten, KKK stijl figuren.
Ja, en daarmee is de connectie met het andere werk van Jordan Peele natuurlijk direct duidelijk. Combi morele en fantastische horror (fantastisch niet als in goed, maar als in afgeleid van fantasie, u weet wel)quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Wel leuke combinatie met fictieve monsters
Zonde. Jordan Peele is een van de beste levende regisseurs.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is niks mis mee. Alleen dit Ajax onder ten Hag boeit me niet. Ik ga wel de samenvattingen kijken van Rijnsburg en Katwijk dit jaar.
[..]
Uiteraard.
Dan pas ik.
Ik ken de beste man niet, maar er is echt geen onderwerp in series in dat is zo is uitgekauwd, uitgespuugd, weer opgegeten en op is geboerd als racisme.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonde. Jordan Peele is een van de beste levende regisseurs.
Niet zo heel gek natuurlijk. Een nationaal trauma wordt verwerkt via cultuur en dit is hét trauma van hedendaags Amerika. Ons trauma was (en/of is nog steeds) de tweede wereldoorlog en daar zijn ook legio cultuurproducten over gemaakt. Maar dat dit iets is dat vaak wordt behandeld, zou toch niet reden moeten zijn om een cultuurproduct dat dit ook doet bij voorbaat af te schrijven?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken de beste man niet, maar er is echt geen onderwerp in series in dat is zo is uitgekauwd, uitgespuugd, weer opgegeten en op is geboerd als racisme.
Ik weet niet of AZ zoveel keus ook verder echt heeft tbhquote:Op woensdag 26 augustus 2020 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben niet onder de indruk van Slot. Snap niet dat Ajax hem wil als ten Hag vertrekt. Maar goed, ten Hag is ook debiel.
Mazzeltje voor AZ is dat het maar 1 wedstrijd is per ronde. Een keer knallen.
Besiktas is er Al uit.
Lekker wat anders doen met je tijd Dan toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of AZ zoveel keus ook verder echt heeft tbh
Maar bij mij wekt voetbal al een tijdje weinig interesse
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker wat anders doen met je tijd Dan toch?
Dus ik moet eerst HBO aanschaffen, dan gaan kijken, voordat ik mag beslissen dat ik het niet ga kijken?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet zo heel gek natuurlijk. Een nationaal trauma wordt verwerkt via cultuur en dit is hét trauma van hedendaags Amerika. Ons trauma was (en/of is nog steeds) de tweede wereldoorlog en daar zijn ook legio cultuurproducten over gemaakt. Maar dat dit iets is dat vaak wordt behandeld, zou toch niet reden moeten zijn om een cultuurproduct dat dit ook doet bij voorbaat af te schrijven?
HBO aanschaffen, ben je mal. Piraat hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst HBO aanschaffen, dan gaan kijken, voordat ik mag beslissen dat ik het niet ga kijken?
Must consoom
Melding van gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HBO aanschaffen, ben je mal. Piraat hier.
Wat heb je zoal gelezen, gespeeld en gezien de laatste weken?quote:
Hier ben ik zwaar op tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HBO aanschaffen, ben je mal. Piraat hier.
Ik betaal reeds voor Netflix, dat is mijn budget voor series kijken. Series zijn een mooie bijkomstigheid, maar als ik het niet zou kunnen kijken zijn er altijd nog boeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ben ik zwaar op tegen.
Beter WO natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 17:13 schreef Justin_Case het volgende:
HBO is wel oké om te hebben hoor
Wel aandoenlijk hoe je de SC nog probeert te reddenquote:
Wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, niet zo bijgehouden.
We zien wel. En zo niet, boeit het me niet zoveel meer. Ik heb weinig met dit Ajax.
Wil de boel ook best sluitenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk hoe je de SC nog probeert te redden
Ik kan me weinig spelers meer herinneren uit die tijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtfjij had zeker meer met het Ajax onder De Boer?
Je hebt niks met Neres, Tadic, Antony, Kudus, Blind, Gravenberch als spelers? Er zijn er nog genoeg die goed kunnen voetballen, laat staan talenten als Unuvar en Taylor die eraan komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me weinig spelers meer herinneren uit die tijd
Behalve SiemGod en dat blinde paard Boerrigter.
Maar als je naar het huidige team kijkt, zowel spelers als staf, zit er gewoon bijzonder weinig bij waar ik wat mee heb of waar ik graag naar kijk.
Het is lachen met Steek en Hunt, en Traore en Schuurs hebben potentie om aantrekkelijke spelers te worden. Meer niet eigenlijk.
Ik reken Tag even niet meer mee, want die is al zo goed als weg.
Gaat die Scherpen ooit nog eens doorbreken?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt niks met Neres, Tadic, Antony, Kudus, Blind, Gravenberch als spelers? Er zijn er nog genoeg die goed kunnen voetballen, laat staan talenten als Unuvar en Taylor die eraan komen.
De spelers die jij opnoemt (op Schuurs na) zijn juist het minst aantrekkelijk.
Denk het niet, maar dat had ik ook nooit verwacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat die Scherpen ooit nog eens doorbreken?
Ze kunnen het zich permitteren om miskoopjes te doen van paar miljoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, maar dat had ik ook nooit verwacht.
Ja dat zijn gewoon gokjes, en kan je altijd nog voor dat bedrag verkopen na een verhuurperiode.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kunnen het zich permitteren om miskoopjes te doen van paar miljoen.
Hallo JRquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zijn gewoon gokjes, en kan je altijd nog voor dat bedrag verkopen na een verhuurperiode.
Zelfs Marin slijt Overmars nog wel voor zo'n 9/10 miljoen denk ik.
De rest weer minder belangrijk hequote:
Noord Hollanders ftw!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest weer minder belangrijk hehet is wel duidelijk hoe de vork in de steel steekt!!
TR gezet.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rest weer minder belangrijk hehet is wel duidelijk hoe de vork in de steel steekt!!
Goedquote:
Flipjeeequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet gelezen en snel afgevinkt
Neres, Tadic en Gravenberch niet nee. Kudus en Anthony nog te weinig gezien. Blind niet meer. Lijkt een ouwe lul geworden.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt niks met Neres, Tadic, Antony, Kudus, Blind, Gravenberch als spelers? Er zijn er nog genoeg die goed kunnen voetballen, laat staan talenten als Unuvar en Taylor die eraan komen.
De spelers die jij opnoemt (op Schuurs na) zijn juist het minst aantrekkelijk.
Hahaha ja wtfquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Flipjeee
Gefeliciteerd met AZ
Dit klinkt als een eufemisme.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet gelezen en snel afgevinkt
Misschien een beetje, betrapt.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt als een eufemisme.
Je moet ook beetje afwisselenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn linker wat beter dan de rechter gr
Die speelde echt nog heel kort geleden bij Utrecht toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruudje Boymans speelt nu bij Quick Boys
Snel afvinken, last van je pols...quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien een beetje, betrapt.
Ohhhhhh is dat het.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook beetje afwisselen![]()
Nee maar gaat steeds beteralweer beetje aan het werk paar uurtjes per dag.
Klopt. Vond het verrassend. Eens kijken hoe hij het doet, misschien kan hij eindelijk weer eens wat ballen erin rammen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die speelde echt nog heel kort geleden bij Utrecht toch?
Ik word niet zo snel meer blootgesteld aan vunzigheidquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel afvinken, last van je pols...
Ik merk dat de tt een apart effect op je heeft.
Welk niveau is dat? 3de divisie?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Vond het verrassend. Eens kijken hoe hij het doet, misschien kan hij eindelijk weer eens wat ballen erin rammen.
Ricky van Haaren van Feyenoord heeft er deze zomer ook getekend btw.
Jaja. Ook even wat gewichtjes besteld om er weer wat kracht in te krijgen. Best verrassend wel hoe snel dat gaat als je je bedenkt dat het een maand geleden nog drama wasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhhhh is dat het.
Oh lekker bezig
Zo snel qua herstel of snel qua krachtverlies?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Ook even wat gewichtjes besteld om er weer wat kracht in te krijgen. Best verrassend wel hoe snel dat gaat als je je bedenkt dat het een maand geleden nog drama was
Ik ookquote:
2de. Samen met RBB, Katwijk, en Noordwijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk niveau is dat? 3de divisie?
Qua herstelquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo snel qua herstel of snel qua krachtverlies?
[..]
Ik ook
Mogen die ook promoveren naar de kanjerkampioendivisie dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2de. Samen met RBB, Katwijk, en Noordwijk.
Ik kom automatisch op bepaalde sites waardoor ik veel lewde dingen meekrijg. Alleen meestal ongepast om door te sturen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo snel qua herstel of snel qua krachtverlies?
[..]
Ik ook
Ja geen mooie winst, maar toch winst.quote:
Nja dat is wel dingetje. Nu al heel lang niet kunnen doen dus ben even aan het beraadslagen wat ik ga doen daarmeequote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel positief toch. Studeerde je nou ook of ben ik in de war
Ik vond het altijd al fascinerend dat jij vooral interesse had in middelmatige keepers uit de jeugd, maar dit slaat wel alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neres, Tadic en Gravenberch niet nee. Kudus en Anthony nog te weinig gezien. Blind niet meer. Lijkt een ouwe lul geworden.
Ik was ook een matige keeper in de jeugdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al fascinerend dat jij vooral interesse had in middelmatige keepers uit de jeugd, maar dit slaat wel alles.
Ach dat kan.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was ook een matige keeper in de jeugd
Haha ja het zou pas echt gênant worden als ze eruit zouden liggen gister.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja geen mooie winst, maar toch winst.
Snap niet dat de voorbereiding altijd zo matig is voor dit soort situaties. En dan zeiken bij UEFA dat ze nr 1 ofzo wilde zijn.
Fan van Bazoer begrijp ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat kan.
Ik was altijd een dromerige middenvelder.
Ooit wel toen hij debuteerde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fan van Bazoer begrijp ik?
Arne Slot heeft een gouden pik in Europa.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja het zou pas echt gênant worden als ze eruit zouden liggen gister.
Dat blijkt jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arne Slot heeft een gouden pik in Europa.
Dan maar voor jezelf houdenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom automatisch op bepaalde sites waardoor ik veel lewde dingen meekrijg. Alleen meestal ongepast om door te sturen.
Wat zijn de twijfels dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja dat is wel dingetje. Nu al heel lang niet kunnen doen dus ben even aan het beraadslagen wat ik ga doen daarmee
Inderdaadquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Haha ja het zou pas echt gênant worden als ze eruit zouden liggen gister.
Denk je dat kleur uitmaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:17 schreef Fok-it het volgende:
Zou ook wel een gouden pik willen hebben. Beetje geld binnenharken op chaturbate
Of de motivatie er nog wel is na zo'n lange stilstandquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan maar voor jezelf houden
[..]
Wat zijn de twijfels dan?
[..]
Inderdaad
[..]
Denk je dat kleur uitmaakt
Gewoon weer mee beginnen johquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of de motivatie er nog wel is na zo'n lange stilstand
Hallo tjackquote:
hoe gaat hetquote:Op donderdag 27 augustus 2020 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon weer mee beginnen joh
[..]
Hallo tjack
Ik ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het echt een debiele keuze
Beetje gay is okay hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Justin_case is nog meer gay dan @:paxcon
Hou je bek over paxconquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:43 schreef Tjacka het volgende:
Justin_case is nog meer gay dan @:paxcon
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in een thickshake van de Domino's
Dit lijkt me iets heel misselijkmakendsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in een thickshake van de Domino's
Voegde echt bijzonder weinig toe aan de Slowchats. Dan beter Etsu. Met die relnicht viel nog af en toe wat te belevenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mis die anaalridder wel hoor.
Och ja Etsu. Die was ik even vergeten eigenlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voegde echt bijzonder weinig toe aan de Slowchats. Dan beter Etsu. Met die relnicht viel nog af en toe wat te beleven
Shotsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voegde echt bijzonder weinig toe aan de Slowchats. Dan beter Etsu. Met die relnicht viel nog af en toe wat te beleven
Waarom zouden ziekenhuis vol zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ziekenhuizen stromen steeds verder leeg maat
Volgende week? Scholen zijn toch alweer begonnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd hoe we dat moeten doen volgende week.
Nog niks gehoord van werk.
In het Noorden, ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgende week? Scholen zijn toch alweer begonnen?
Werken tot 1 iemand het heeft en dan de hele school dicht voor 2 weken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Duitsland was het strikt iedereen met mondkapjes op. Lijkt me echt niet te doen hele dagen lang. Vooral als leraar nietquote:
Gewoon werken voor je cheld makkerquote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijkt me pure aids.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Duitsland was het strikt iedereen met mondkapjes op. Lijkt me echt niet te doen hele dagen lang. Vooral als leraar niet
Minimumloonslaafleef.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je cheld makker
Leraren krijgen ontzettend veel voor wat ze doenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me pure aids.
[..]
Minimumloonslaafleef.
Naar de zorg hoeft ook niet meer geld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 06:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leraren krijgen ontzettend veel voor wat ze doen
Wtf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar de zorg hoeft ook niet meer geld.
Als ik het goed begrepen heb, zit er dit jaar al 3.5% bij en komt er voor ziekenhuizen volgend jaar 8% en verpleeghuizen etc 7.5% erbij.quote:
Niet echt mee eens. Maar mensen uit de zorg snappen er zelf geen fuck van. Misschien is dat ook het probleem. Ze weten totaal niet wat marktconform is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, zit er dit jaar al 3.5% bij en komt er voor ziekenhuizen volgend jaar 8% en verpleeghuizen etc 7.5% erbij.
Kan even het artikel niet vinden waar percentages in uitgelegd stond.
En als ik het dan ook goed begrijp, zit het probleem meer in (lage) startsalaris en het vast komen te zitten in een schaal.
Maar zou hoger salaris het oplossen? Ik denk meer dat het de hoge werkdruk is en/door gebrek aan personeel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt mee eens. Maar mensen uit de zorg snappen er zelf geen fuck van. Misschien is dat ook het probleem. Ze weten totaal niet wat marktconform is.
PaxGOD!quote:Op donderdag 27 augustus 2020 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het zorgpersoneel niet het gevoel geven dat je ze naait. Dus niet eerst zeggen: we gaan een structurele verhoging toepassen. En dan weglopen als erover gestemd wordt. Dat soort dingen werken tegen je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar zou hoger salaris het oplossen? Ik denk meer dat het de hoge werkdruk is en/door gebrek aan personeel.
Je kan nou eenmaal niet door iedereen aardig gevonden wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die jongen was een allemansvriend
Ik wel hoor (lol)quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 12:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan nou eenmaal niet door iedereen aardig gevonden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |