Omdat er veel meer "pretend studenten" zijn. Ze willen dat mensen die net als hun zus er niet voor uit durven te komen dat het studeren niet goed gaat, hulp gaan zoeken en mensen in vertrouwen gaan nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:38 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Het zou handig zijn als de familie uitlegt waarom ze dit zo graag willen delen, in het geval dat ze mensen zoeken die Dianne kenden. Dan begrijp ik de nieuwswaarde wel. Maar nu niet dus.
Ja, ik ben persoonlijk geïnteresseerd in wàt die meid wel deed, in die 5 jaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:42 schreef Alfje het volgende:
[..]
Omdat er veel meer "pretend studenten" zijn. Ze willen dat mensen die net als hun zus er niet voor uit durven te komen dat het studeren niet goed gaat, hulp gaan zoeken en mensen in vertrouwen gaan nemen.
Dat is ook (naar mijn mening) verre van normaal dat je nog niet eens durft te zeggen tegen je eigen ouders en zussen dat je je eerste jaar niet hebt gehaald.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:46 schreef ZarB het volgende:
Geen afscheidsbrief, maar ze weten wel waarom ze zelfmoord pleegt? "Haar geheim werd haar fataal".
Prestatiegericht gezin. Die meid heeft het voor elkaar gekregen om gewoon jarenlang onzichtbaar te zijn. Niemand die blijkbaar verder keek. Wat treurig voor haar.
Maar gelukkig nog 3 knappe dochters over, die voor de gelegenheid wel even netjes gekapt op de kiek moesten. Een zus verliezen aan zelfmoord is vreselijk, maar een mooi fotootje van jezelf bij het artikel is natuurlijk óók belangrijk.
Ik krijg de kriebels bij dit gezin. Op een of andere manier.
Ja dat 'perfecte' lees je terug. Ik ben opgevoed in een gezin als ik terugkwam met een onvoldoende dan was het van ach ja jongen volgende keer beter. Nooit veel druk gevoelt. Misschien ook niet altijd even goed maar ik heb nooit zelfmoord willen plegen omdat ik geen pretenties kom hooghouden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:46 schreef ZarB het volgende:
Geen afscheidsbrief, maar ze weten wel waarom ze zelfmoord pleegt? "Haar geheim werd haar fataal".
Prestatiegericht gezin. Die meid heeft het voor elkaar gekregen om gewoon jarenlang onzichtbaar te zijn. Niemand die blijkbaar verder keek. Wat treurig voor haar.
Maar gelukkig nog 3 knappe dochters over, die voor de gelegenheid wel even netjes gekapt op de kiek moesten. Een zus verliezen aan zelfmoord is vreselijk, maar een mooi fotootje van jezelf bij het artikel is natuurlijk óók belangrijk.
Ik krijg de kriebels bij dit gezin. Op een of andere manier.
En 800 man op de begrafenis? Waarvan dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:15 schreef Fugue het volgende:
Bizar verhaal, zelfs vriend en huisgenoten die niks door hadden
Allemaal uit Heesch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En 800 man op de begrafenis? Waarvan dan?
Facebook vrienden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Begrafenissen van jonge mensen zijn altijd wel drukbezochtquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens 30 man bijeen als ik sterf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die doet alsof hij marketing studeert en stage loopt bij de big4quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Boudewijn Buch was ook jarenlang pretend student te Leiden.
@:Zipportal weet dit ook.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens 30 man bijeen als ik sterf.dat laat ook maar weer zien wat het gewicht op haar schouders was
Toen kreeg je nog studiefinanciering. Ook een reden om te blijven 'pretenden'quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Boudewijn Buch was ook jarenlang pretend student te Leiden.
@:Zipportal weet dit ook.
Ben benieuwd wanneer zijn verhaal naar buiten komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ken iemand die doet alsof hij marketing studeert en stage loopt bij de big4
Boudewijn Buch had een schuld van 100.000 gulden aan het eind van zijn Leidse tijd, als het niet meer was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog studiefinanciering. Ook een reden om te blijven 'pretenden'
Lenen ging ook heel makkelijk (eigen ervaringquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Boudewijn Buch had een schuld van 100.000 gulden aan het eind van zijn Leidse tijd, als het niet meer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |