Dat kun je als advocaat juist prima doen. Sterker nog: je moet dat zelfs doen, als het in het belang van jouw cliënt is. Het is vervolgens uiteraard niet aan de advocaat of/hoe dat daadwerkelijk bewerkstelligd wordt. Wellicht wordt het geweigerd, wellicht wordt het alleen onder bepaalde voorwaarden toegestaan. Maar hoe moet jij je verweren tegen getuigenissen van mensen die anoniem mogen blijven? Natuurlijk ga je daar als advocaat tegenin want de verdediging wordt er ernstig door gehinderd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel door ten koste van alles te pleiten voor dat namen uit de anonimiteit worden gehaald, wetende wat er al is gebeurd met mensen die niet anoniem met deze zaak bezig waren. Dan kan je je handen niet in onschuld wassen.
Waar heb ik het over de hele beroepsgroep? Alleen over de consiglieres.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zijn de rotte appels. Dat is heel wat anders dan - zoals hierboven gebeurt - de hele beroepsgroep aan te wrijven dat ze bewust levens in gevaar brengen.
In #196.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar heb ik het over de hele beroepsgroep?
quote:Uitspraak
De zitting begint om 10.00 uur, en naar verwachting trekt de rechtbank ongeveer twee uur uit voor het uitspreken van het vonnis. Of de zitting ook daadwerkelijk om 10.00 uur begint is ook nog maar de vraag: Marengo-zittingen beginnen vrijwel nooit stipt op tijd.
Ben je nou sarcastisch of niet?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit had ik echt niet zien aankomen.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:39 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of niet?
Jeetje, hier had je bij de bookmakers voor elke ingelegde ton toch wel een euro of twee mee kunnen verdienen denk ik.quote:
Quotering van -2 eerder.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, hier had je bij de bookmakers voor elke ingelegde ton toch wel een euro of twee mee kunnen verdienen denk ik.
Dit soort top criminelen leven toch meestal geheel afgezonderd? Hebben het vaak ook nog behoorlijk goed in een ruime cel met alle gemakken..quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk neemt Bubba hem flink te grazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Geweldig hoor, allemaal in de polonaise.quote:
En dan ga je nog voorbij aan het feit dat zelfs in zo'n EBI Taghi kan blijven opereren door via via opdrachtgevers in te schakelen etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geweldig hoor, allemaal in de polonaise.
Want hij gaat nog 35 jaar leven in een EBI á 600 euri per dag (totaal ca. 7,5 miljoen)
Ter vergelijking: voor je oude kwetsbare opa/oma/vader/moeder die na een levenlang braaf ploeteren en belasting betalen nog een paar jaar in een verzorginghuis woont hebben we 150 euro per dag over.
Wat dan? Doodstraf? Dat is veel te makkelijk. Laat hem maar lekker in Vught de rest van z’n leven slijten. 7,5milli is niks voor het uitdragen van rechtvaardigheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Geweldig hoor, allemaal in de polonaise.
Want hij gaat nog 35 jaar leven in een EBI á 600 euri per dag (totaal ca. 7,5 miljoen)
Ter vergelijking: voor je oude kwetsbare opa/oma/vader/moeder die na een levenlang braaf ploeteren en belasting betalen nog een paar jaar in een verzorginghuis woont hebben we 150 euro per dag over.
quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle straffen:En bovenal, geen grammetje drugs meer te krijgen. Nergens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker de hele dag gamen, Netflixen etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:50 schreef Document1 het volgende:
Laat hem maar lekker in Vught de rest van z’n leven slijten.
Doodstraf lijkt mij hier ook wel op zijn plaats hoor, zelf geen respect voor het leven, dan oog om oog.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat dan? Doodstraf? Dat is veel te makkelijk. Laat hem maar lekker in Vught de rest van z’n leven slijten. 7,5milli is niks voor het uitdragen van rechtvaardigheid.
Nooit normaal je kinderen kunnen zien, nooit je vrouw een knuffel kunnen geven, nooit meer normaal naar buiten, nooit meer spontaan naar de Mac, nooit meer op vakantie. Moet ik nog even doorgaan?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lekker de hele dag gamen, Netflixen etc.
Ga je 'm nu echt als menselijk typeren hier?quote:Op dinsdag 27 februari 2024 10:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Nooit normaal je kinderen kunnen zien, nooit je vrouw een knuffel kunnen geven, nooit meer normaal naar buiten, nooit meer spontaan naar de Mac, nooit meer op vakantie. Moet ik nog even doorgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |