Even wachten op maandagquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:34 schreef Charrell het volgende:
Die OP klopt van geen meter meer.. even fixen straks.
Ja klopt! Is ook officieel bekendquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Frank in de ochtend, Wietze om 12 uur en Coen en Sander op hun eigen tijdstip.
Daar lijkt het op als ik het net goed gehoord heb.
Haha ja!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:03 schreef franklop het volgende:
En het insta bericht van Sander en Frank vorige week was dus ivm een actie
Ik luister radio, dus zie daar niets van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja!!
Hannelore morgen in een latex pakje... omg!
Ik altijd via kijk.nl op de tv of via de 538 app.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik luister radio, dus zie daar niets van.
Jeopardy:quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:26 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja!!
Hannelore morgen in een latex pakje... omg!
Heb gekeken. Viel reuze mee. Roelof staat op de Insta foto ook flink te staren naar die voorgevel van Hannelore trouwens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Nja zo 'erg' was het niet. Meer het idee.
ouwe snoeperdquote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb gekeken. Viel reuze mee. Roelof staat op de Insta foto ook flink te staren naar die voorgevel van Hannelore trouwens.
Dat is niet zo schokkend. Meeste ASOT luisteraars, waaronder ikzelf, luisteren dit via andere kanalen als YouTube of Mixcloud.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:58 schreef Evertjan het volgende:
Armin van Buuren gaat van 538 naar Q-Music
Hahahaaaa ja viel mij ook al op!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb gekeken. Viel reuze mee. Roelof staat op de Insta foto ook flink te staren naar die voorgevel van Hannelore trouwens.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Charrell het volgende:
Dit is toch niet te doen, zo schattig!
[ instagram ]
Je moet iets als je maar 2,2 procent marktaandeel hebt.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[ twitter ]
En 3FM probeert nog even wat lijken op te graven. Hoe walgelijk kan je zijn.
Tsja maar dit is wel uiterst laag hoor, zelfs voor 3FM begrippen.. Frank van der Lende zit ook lekker mee te liften op die hashtag. En nu krijgen ze wat bedankjes van bots uit Korea, poe poe zeg. En maar vreemd vinden dat het zo slecht gaat daar. Sorry van de offtopic misschien, past beter in KLB misschienquote:Op woensdag 9 september 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je moet iets als je maar 2,2 procent marktaandeel hebt.
Bron?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:47 schreef Houniet het volgende:
Edwin Evers volgende week in de middag bij Radio Veronica![]()
Dat zei Giel Beelen vorige week.quote:
Okay.quote:
Ik ga lekker naar Niels en Rick luisteren morgenvroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahwwww how cute dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Vertrouwd weer bij Veronica. Ik mis die Dane voor geen meter.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar Niels en Rick luisteren morgenvroeg!
538 is waardeloos.
Ik heb een onderbuikgevoel dat frankie het niet lang meer mag doen in de morgen...quote:Op maandag 25 januari 2021 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, aangezien de OP toch niet meer aangepast gaat worden ben ik maar overgestapt naar Q-Music. Mattie en Marieke zijn leuker dan Hannelore en de rest.
Daarnaast heb ik het idee dat Q wat gevarieerdere muziek draait.
Na Henk gaat nu ook Hannelore weg, per woensdag al voor het laatstquote:Op maandag 25 januari 2021 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb een onderbuikgevoel dat frankie het niet lang meer mag doen in de morgen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |