quote:Dubstep artist Cookie Monsta has died at 31
Cookie Monsta's longtime label Circus Records took to social media on Friday to announce that the DJ and producer has passed away. The circumstances around the death of Cookie Monsta, whose real name was Tony Cook, are not currently available.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:45 schreef bartrid het volgende:
Cookie Monsta, dubstep artiest. 31 nog maar.
[..]
Wiki:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat erg 😪 Ik hoorde zojuist op tv. Was hij ziek?
quote:Van Halen began receiving treatment for tongue cancer in 2000. The subsequent surgery removed roughly a third of his tongue. He was declared cancer-free in 2002.
In 2019, it was revealed that Van Halen had been secretly battling throat cancer over the previous five years. His family officially announced his death on October 6, 2020, due to throat (head and neck) cancer. He was 65 years old.
Ik dacht ook dit, wat een ervaring toen ik hem met de band op Pinkpop 1980 zag, en nog eens als gastzanger terug kon zien op Pinkpop 2019 toen hij het nummer Jump zong samen met DJ Armin Van Burenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:27 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar even wat Van Halen opzetten vanavond
Ah gaafquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:47 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik dacht ook dit, wat een ervaring toen ik hem met de band op Pinkpop 1980 zag, en nog eens als gastzanger terug kon zien op Pinkpop 2019 toen hij het nummer Jump zong samen met DJ Armin Van Buren
Klassieker..Na ongeveer 1 minuut. (amateur opname. reden echte televisiebeelden mochten destijds niet gemaakt worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |