Trouwen?quote:
Ftfyquote:
Ftfy2quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet misschien ook maar snel handelen omdat er kapers op/aan de kust zijn.
@STING Subtiele hint voor jou gespot...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hij zelf die ring uitgezocht?
Helemaal niet, is een best persoonlijke ring qua smaak dus was benieuwd of hij dan zoiets zelf uit kiest of dat dat dan al eerder ter sprake is gekomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:STING Subtiele hint voor jou gespot...
Ik ben al aan het browsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:STING Subtiele hint voor jou gespot...
Winkels met -koning, -concurrent of -expert in hun naam zijn altijd goed.quote:
Niet zo happen joh als ik een beetje aan het tergen ben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet, is een best persoonlijke ring qua smaak dus was benieuwd of hij dan zoiets zelf uit kiest of dat dat dan al eerder ter sprake is gekomen
Dan doe ik dat in plaats van 123-ring.nlquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Winkels met -koning, -concurrent of -expert in hun naam zijn altijd goed.
ring4u24/7quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doe ik dat in plaats van 123-ring.nl
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja een cockring dan toch wel zeker.
Yep! Helemaal zonder input of iets van mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hij zelf die ring uitgezocht?
Omg ik wil dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
oh en de ring is dus vintage, vind ik echt geweldig!
Dat weten we nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Als de ring maar niet van een dooie is geweest.
Goldberg in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ik wil dat.Zou een vintage ring van vriendje krijgen voor mijn verjaardag maar was met de lock down duw we moeten nog steeds ergens heen
![]()
Niet om te trouwen in ons geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |