Quanta (costa) Maria. Maria quanta (costa) Mariaquote:
Meteen op Instagram gegooid. Heeft me niet veel likes en zeker geen beroemdheid opgeleverd #jammer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je met die augurk gedaan dan?
Hmmm nogal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Volgens mij worden dit soort printers al gebruikt door sommige F1 teams.
Trouwens, geeft een UV resin printer meer rommel of deze printers?
Gratis gewoon ok.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:26 schreef Molo het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Quanta (costa) Maria. Maria quanta (costa) Maria
Ik geloof dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meteen op Instagram gegooid. Heeft me niet veel likes en zeker geen beroemdheid opgeleverd #jammer.
MUCKKIEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Vincent van Gogh werd ook pas beroemd na zijn doodquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meteen op Instagram gegooid. Heeft me niet veel likes en zeker geen beroemdheid opgeleverd #jammer.
Oh heerlijkquote:
Maar ik heb 'm niet zelfgemaaktquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Vincent van Gogh werd ook pas beroemd na zijn dood
Lijers.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
Buiten met wijn, word opgevroten door de muggen
Best kut, maar blijf toch zitten
Bedankt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hmmm nogal.
Deze troep ruim je op met de stofzuiger.
De hars heeft zo zijn nadelen :
1 als het te lang blijft zitten hard die ook zonder UV uit ( dan is de print kop naar de kloten)
2 het stinkt als een oordeel, je kunt niet in de zelfde ruimte werken
3 als het ergens aan komt door knoeien of zo is het bijna niet schoon te maken
Voordeel:
Als de print klaar is heb je weinig troep met het schoonmaken van de print (buiten de chemicaliën om dan)
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
Buiten met wijn, word opgevroten door de muggen
Best kut, maar blijf toch zitten
Het gaat richting noorden, helaasch.quote:
mja hb airco indien nodigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het gaat richting noorden, helaasch.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat is een oordeel en is die hars duur?
Dát zou ik dan weer niet wetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat is een oordeel en is die hars duur?
Eigenlijk niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hang je met Kerst wel eens een Kerstbal in die bovenste piercing? Please say yes.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boek je 'm weer te hard op je scoetoe?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boek je 'm weer te hard op je scoetoe?
Echt wel!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Drentenaren weten niet waar dat ligt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
o trouwens.
ik ben gezwicht en heb animal crossing gehaald
We zullen nooit zeker weten of hij het wel zelf heeft gemaaktquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heerlijk![]()
Wel zin in!
[..]
Maar ik heb 'm niet zelfgemaakt
Tsssquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Drentenaren weten niet waar dat ligt.
Mindfucker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]
We zullen nooit zeker weten of hij het wel zelf heeft gemaakt
nice. die had ik altijd op mooi plekken.quote:
Niet bij mequote:
Ze vinden me gewoon een smakelijk hapje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die dacht zeker, hier! pak aan! Gratis piercing!
ik had net een spookje dat in 5 delen uit elkaar spatte. dus moest z'n 5 kwakjes weer bij elkaar zoekenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook maar weer eens spelen, ik verwaarloos mijn eiland.
Ik heb je bedankt op je post waar je zegt dat je niet zou weten hoe duur de hars is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef friemelaar het volgende:
HELP,
wat is nou weer een "Like Alert"
klinkt gevaarlijk
pus legsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet bij me
Ik onderga het met lede ogen en ga morgen mopperen als mijn poten open liggen en ontstoken zijn
Goedzoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet bij me
Ik onderga het met lede ogen en ga morgen mopperen als mijn poten open liggen en ontstoken zijn
Misbaksel ben jij toch ook eigenlijk hèquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice. die had ik altijd op mooi plekken.
Bovenste ooglid.. vingerkootjes.. in de vouw van een elleboog.
En aangezien ik er altijd vrij heftig op reageer werden dat ook giga eieren.
Maar aangezien ik tegenwoordig zowat permanent aan de antibiotica en anti histamine zit, valt het nu wel redelijk mee als ik gestoken word.
Check. Ik kon maandag mijn duim niet meer buigen door de bult.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice. die had ik altijd op mooi plekken.
Bovenste ooglid.. vingerkootjes.. in de vouw van een elleboog.
En aangezien ik er altijd vrij heftig op reageer werden dat ook giga eieren.
Maar aangezien ik tegenwoordig zowat permanent aan de antibiotica en anti histamine zit, valt het nu wel redelijk mee als ik gestoken word.
drukfoutquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Misbaksel ben jij toch ook eigenlijk hè![]()
![]()
Mij moeten ze ook altijd hebben. Terwijl ik dit zit te typen, knaagt er een aan mijn been.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze vinden me gewoon een smakelijk hapje.Altijd de pisang hier in huis.
ik heb ooit 6 weken m'n duim niet kunnen strekken omdat ik mn duim gefrituurd hadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Ik kon maandag mijn duim niet meer buigen door de bult.
Ben je al op een schorpioen gelopen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had net een spookje dat in 5 delen uit elkaar spatte. dus moest z'n 5 kwakjes weer bij elkaar zoeken
die heb ik in mn netje doen landenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben je al op een schorpioen gelopen?
Toch wel in ossewit hè?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ooit 6 weken m'n duim niet kunnen strekken omdat ik mn duim gefrituurd hadzat letterlijk vast gebakken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb ooit 6 weken m'n duim niet kunnen strekken omdat ik mn duim gefrituurd hadzat letterlijk vast gebakken
Netjes!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die heb ik in mn netje doen landen
Dat systeem was me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik heb je bedankt op je post waar je zegt dat je niet zou weten hoe duur de hars is.
Dat klinkt als iets wat ik in mijn wc hang?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee dit was van die blauwe blokken meuk
Joy.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon een bal verkeerd vangen en je vinger in een hoek van 90 graden zien staanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Deze voelde ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een bal verkeerd vangen en je vinger in een hoek van 90 graden zien staan
Ik had ooit jeuk op mijn rug en een mes in mijn handenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb een beetje een kromme wijsvinger omdat ik een en ander heb doorgesneden toen ik een avocado wilde ontpitten zoals ze dat op tv doen
Is iets van sinds kort.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat systeem was me nog nooit opgevallen![]()
niks mis meequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een bal verkeerd vangen en je vinger in een hoek van 90 graden zien staan
nu heb je een dwarslaesiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit jeuk op mijn rug en een mes in mijn handen
Ojaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit jeuk op mijn rug en een mes in mijn handen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks mis mee
heb zo een kleine teen proberen recht te zetten bij iemand
ja zo had ik wel ruzie met en wepsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Netjes!
Ik heb ze vaak te laat in de gaten, komt zo'n klojo op je af rennen.
Dat programma, de kok die ging aan de slag met een avocado.quote:
kreeg er geen grip op.. dusja.. maar naar een dokter gestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]valt ook weinig aan te verkloten zal je denken.
Serieus op een handoek liggen kronkelen op de grond en na een uur stelpte het terwijl ik een biertje aan het drinken was.quote:
Altijd recht voor de boom gaan staan met netje in je handen, als er dan een wesp in zit op A rammen en je hebt 'm altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo had ik wel ruzie met en weps
Mijn tenen staan ook allemaal schots en scheefquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg er geen grip op.. dusja.. maar naar een dokter gestuurd
ja dat wist ik toen nog niet johquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Altijd recht voor de boom gaan staan met netje in je handen, als er dan een wesp in zit op A rammen en je hebt 'm altijd.
Anderhalvemeterparty met 6 mensen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
The -Miauw- and The Molo return![]()
Dit vraagt om een epische party
Naar de kloten en daar voorbijquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Anderhalvemeterparty met 6 mensen.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
The -Miauw- and The Molo return![]()
Dit vraagt om een epische party
Ik ben niet verplaatst.quote:
Drank, Drugs en morgen zien we wel wat er over blijftquote:
Met fokkers en drank en drugs een parkje in enzo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drank, Drugs en morgen zien we wel wat er over blijft
wat voor fruit heb je op je eiland?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met fokkers en drank en drugs een parkje in enzo?
Topfeestquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wild!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drank, Drugs en morgen zien we wel wat er over blijft
Ik zóu 'm kunnen zingen, maar dan gooit Joop vast wat naar mijn hoofd.quote:
Alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat voor fruit heb je op je eiland?
Parkje?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
cempexo is that you?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Parkje?
Voor Fokkers stel ik mijn landgoed graag ter beschikking
Ik had ineens flashbacks naar een te nare topicreeks van een eeuw geleden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Parkje?
Voor Fokkers stel ik mijn landgoed graag ter beschikking
Zit al flink wat tijd in ook he.quote:
ja ben 't nog allemaal aan 't uitvogelen hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit al flink wat tijd in ook he.
Dus als je wat wil, roep maar.
Niet echt, al schijnt ze negeren te helpen. Zodra ze met een wolkje boven hun hoofd lopen aanspreken, soms willen ze dan weg. En je kan het forceren als je een kampeerder en een vol eiland hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ben 't nog allemaal aan 't uitvogelen hoor
kan je ook bewoners van je eiland aftrappen? heb een of andere mislukte roze olifant die bloed irritant is.
Toch nog een wijntje gehaald bij het terugbrengen van de lege glazen. Als een eckte alcoholliefhebber op de kamer verder nuttigenquote:
Waar ben je?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch nog een wijntje gehaald bij het terugbrengen van de lege glazen. Als een eckte alcoholliefhebber op de kamer verder nuttigen
Animal Crossing.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh jullie hebben het over een spel.
Hoi Flesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch nog een wijntje gehaald bij het terugbrengen van de lege glazen. Als een eckte alcoholliefhebber op de kamer verder nuttigen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken het dus helemaal niet hèquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Animal Crossing.
Goed vermaak dat spel.
Te chillen op vakantiequote:
die is nu toch z'n kapsalon left over van gisteren aan het opwramenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Te chillen op vakantie
Zonder Fles overigens
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Te chillen op vakantie
Zonder Fles overigens
Dat zou zijn ontbijt worden toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nu toch z'n kapsalon left over van gisteren aan het opwramen
Dit klinkt niet zo heel aantrekkelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die is nu toch z'n kapsalon left over van gisteren aan het opwramen
Lunch was het geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou zijn ontbijt worden toch?
Onder haar dekbed verscholen vanwege het onweer denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
Waar is @:cherrylips eigenlijk gebleven.
Lockdownquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onder haar dekbed verscholen vanwege het onweer denk ik.
Het leek me vanmiddag in ieder geval geen groot succes en het mental image bleef hangen.quote:
Sallandse heuvelrug?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
Als ik geld heb ga ik een huisje kopen in de bossen hier in de omgeving, en dan een muggennet in de tuin maken zodat ik ongegeneerd lekker lang buiten kan zitten en ransballen zonder muggengekut
Tja, als je voor 1 persoon eens eten wil laten bezorgen moet je wat. Ik hoorde van mijn overbuurman dat hij graag eens wat zou bestellen, maar dat ze eten voor 1 persoon niet komen bezorgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het leek me vanmiddag in ieder geval geen groot succes en het mental image bleef hangen.
Weet ik veel hoe het hier heet, Google maps bracht me hier iigquote:
Koop bij AlieExpress muggen dinges. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterf kutmug, STERF.
Platte mug beste mug.
Ome Ali verkoopt een miljoenmiljard muggendingessen. Welke bedoel je?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Koop bij AlieExpress muggen dinges. Probleem opgelost.
Ik heb al een horde muggenlampen staan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Koop bij AlieExpress muggen dinges. Probleem opgelost.
Vergeet de friet niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
Gecremeerde slappe sla gemengd met opgewarmd vleesvocht van de döner
Na 10 biertjes merk je dat amper joh.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:05 schreef Molo het volgende:
Gecremeerde slappe sla gemengd met opgewarmd vleesvocht van de döner
Van Xiaomi of zo. Iig van de bekendere merken. Schijnen beter te werken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ome Ali verkoopt een miljoenmiljard muggendingessen. Welke bedoel je?
Wel mooi daar!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe het hier heet, Google maps bracht me hier iig![]()
Tussen Zutphen en Deventer
wat doet die danquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van Xiaomi of zo. Iig van de bekendere merken. Schijnen beter te werken.
Kost niet zo duur.15 euro max.
Nee, is ook zo. Maar bij iets als kapsalon zou ik gewoon mijn verlies nemen en de restjes wegkiepen of hoogstens het vlees eruit vissen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Tja, als je voor 1 persoon eens eten wil laten bezorgen moet je wat. Ik hoorde van mijn overbuurman dat hij graag eens wat zou bestellen, maar dat ze eten voor 1 persoon niet komen bezorgen.
De vrijgezelle buurvrouw ernaast bleek hetzelfde probleem te hebben, maar hun menuwensen verschillen teveel om samen te bestellen.
Teveel bestellen en later opwarmen is dan een oplossing, maar geen fijne.
Jazekersquote:
Joeeequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
Zat voor de gein even op Funda te kijken, bizar, hoe fucking veel miljonairs zijn er in Nederland joh
Het trekt muggen aan en ruimt ze op. Dat doet het.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm daar hoef ik geen 15 euro voor betalen
Horren zou al schelen, maar kunststof kozijnen en ik wil pertinent geen gordijn oid.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van Xiaomi of zo. Iig van de bekendere merken. Schijnen beter te werken.
Kost niet zo duur.15 euro max.
daar heb je buiten niets aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horren zou al schelen, maar kunststof kozijnen en ik wil pertinent geen gordijn oid.
Ze lijken tegenwoordig ook in de herfst en winter aanwezig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Horren zou al schelen, maar kunststof kozijnen en ik wil pertinent geen gordijn oid.
Minuutje magnetronquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Iew kapsalon nog een keer opwarmen.
Ik zou gewoon sushi bestellen. Veel lekkerder en koel te bewaren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Maar bij iets als kapsalon zou ik gewoon mijn verlies nemen en de restjes wegkiepen of hoogstens het vlees eruit vissen.
Dat gaat de tweede dag inderdaad niet beter worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, is ook zo. Maar bij iets als kapsalon zou ik gewoon mijn verlies nemen en de restjes wegkiepen of hoogstens het vlees eruit vissen.
Ik ben vooral binnen gestoken.quote:
Ik heb serieus al 3 topics gemist omdat ik ergens verf op smeerde en later de keuken opruimde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Jezus wat hebben jullie een haast vandaag
Arme jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben vooral binnen gestoken.
Je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 3 topics gemist omdat ik ergens verf op smeerde en later de keuken opruimde.
In praktijk bestel ik alleen pekingeend.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zou gewoon sushi bestellen. Veel lekkerder en koel te bewaren.
Zo gaat het hier toch altijd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Jezus wat hebben jullie een haast vandaag
Dat heb ik nog nooit gegeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In praktijk bestel ik alleen pekingeend.
Kledder friet en warme komkommerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat de tweede dag inderdaad niet beter worden.
Dat valt soms best tegenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo gaat het hier toch altijd?Of vaak iig.
Zo'n jonko steek je toch ook gewoon opnieuw aan ipv weggooien?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:09 schreef Amarantha het volgende:
Iew kapsalon nog een keer opwarmen.
Is lekker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gegeten.
Eerst uitsorteren, dan de warme delen opbakken, daarna herschikken tot kapsalon is vast teveel moeite.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kledder friet en warme komkommer
Dat is ook niet echt bijzonder meer kennelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
Zat voor de gein even op Funda te kijken, bizar, hoe fucking veel miljonairs zijn er in Nederland joh
Ik heb 2 opvreters in huis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is lekker.
En meteen voor drie dagen voedsel in huis yo.
Nou dit tempo kan ik niet bijhouden hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zo gaat het hier toch altijd?Of vaak iig.
Maar er zit vanaf de kapsalon toko al saus op tochquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik gooi het beetje wat ik over hou ook gewoon weg. Sowieso flikker ik altijd een lading saus erover en om dat nog een keer op te warmen klinkt ook vies.
Soms verschilt per zaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar er zit vanaf de kapsalon toko al saus op toch
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn pas tevreden wanneer er een pot overheen is gegoten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Och, vlees is veilig, ik ben de enige die het eet hier in huis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb 2 opvreters in huis.
Ik kook wel eens voor 2 dagen. Bij het zien van de volle pan blijken ze beiden over 4 magen te beschikken.
Moet zeggen dat ik bij mijn eerste miljoen het nog wel bijzonder vond, maar na een stuk of zes was het leuke er ook wel vanaf jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt bijzonder meer kennelijk
Liever gewoon shoarma of een pita kaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:16 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb 1 keer kapsalon geprobeerd.Niks voor mij.
Mwehehehequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik bij mijn eerste miljoen het nog wel bijzonder vond, maar na een stuk of zes was het leuke er ook wel vanaf ja
Maar dat is dan geen kapsalon meerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Mijn favoriete kapsalon is met kebab, aardappelschijfjes, slamix en tzatziki.
Pita met witte kaasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever gewoon shoarma of een pita kaas.
Want?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat is dan geen kapsalon meer
Het wordt zo gewoon he, af en toe geef je er eentje wegquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik bij mijn eerste miljoen het nog wel bijzonder vond, maar na een stuk of zes was het leuke er ook wel vanaf ja
En hop, Nederland meteen weer een miljonair rijker.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt zo gewoon he, af en toe geef je er eentje weg
Neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:18 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe heet een kapperszaak waar je klappen krijgt? Klapsalon
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:18 schreef Gruj0 het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:18 schreef Gruj0 het volgende:
En ook dat gaat best vervelen. Dat je niet meer weet aan wie je nou nog moest geven enzoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt zo gewoon he, af en toe geef je er eentje weg
Gooi lege flessen die kant op.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
Hangjongeren hier aan de overkant.Ga effe ergens anders hangen joh, kanslozen.
Hey! Jij was ook een hangjongere vroeger.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
Ruilen voor de lachgasjongens?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
Halve bakken kapsalon smijtennquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gooi lege flessen die kant op.
Van plastic?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Copyright recept zegt geheid patat en zeker geen tzatziki vermoed ikquote:
Ik natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
Of bekvechten wie in de straat zijn villa De Heidebloem mag noemen
Dan is morgen de buurtapp onrustig. "Er ligt hier GLAS. LEVENSGEVAARLIJK. Mijn hond stond er bijna in!!!11!1"quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ik ging gewoon bij vriendinnen thuis zitten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hey! Jij was ook een hangjongere vroeger.
Ik hoor ze dom lachen, misschien zijn dit wel lachgasgappies.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ruilen voor de lachgasjongens?
Slappe friet in je nek.quote:
Vlammenwerper.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Zilverberk het volgende:
Net of ze kunnen lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Cadeaubon naartoe gooien voor de klapsalon
Dan blijven al snel de auto's, drugs en wilde feesten over om je geld aan te spenderenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
En ook dat gaat best vervelen. Dat je niet meer weet aan wie je nou nog moest geven enzo
Hier. Zwetend in bed. Smerig warm.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef -Miauw- het volgende:
onder de dekens?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier. Zwetend in bed. Smerig warm.
Plus bitcoins en hoeren uit Duitsland, van net over de grensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan blijven al snel de auto's, drugs en wilde feesten over om je geld aan te spenderen
Verlept blaadje sla in je oog.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Glas. Maar dat had ik niet achter je gezocht.
Ik denk niet dat die zover vliegt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verlept blaadje sla in je oog.
Gevuld met wodka en een brandende doekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Glas. Maar dat had ik niet achter je gezocht.
Ónder je harde lensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verlept blaadje sla in je oog.
Goddank hoeven die niet meer.quote:
quote:
quote:
Gewoon proppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zover vliegt.
Wel minder opruimwerk, win-win?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Gooi dan plastic flessen vol met water. Doet even goed pijn. Maar wel op een nette manier pijn.
Nog geen druppeltje regen gevallen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier. Zwetend in bed. Smerig warm.
Beetje allesreiniger erin, helemaal topquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel minder opruimwerk, win-win?
Ik ben er nog niet aan gewend.quote:
Kijk eens aan!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel minder opruimwerk, win-win?
komt ook geen regen uitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nog geen druppeltje regen gevallen?
Het is hier aan het rommelen nu
Ik heb je een whatsappje gestuurdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat wil je reinigen Molo?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje allesreiniger erin, helemaal top
Die kans heb je wel ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Worden ze bij een Shoarma tent niet pissed als je om Tzatziki vraagt?
Klapsalon nog present, hoefde niet op te zouten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Zilverberk het volgende:
Ze zijn weg, mensen. Alle kapsalondreigementen kunnen weer opgezout worden.
Plus dat glas bij je eigen huis in de buurt gewoon niet chill is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kijk eens aan!Een dame met oog voor milieu!
Die bui gaat heel snel voorbij en valt maar amper regen uit, zorgt er wel voor dat de luchtvochtigheid naar de 90% gaat en het teringbenauwd wordtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De straat, al dat gespuug erop en zonnebloempitten enzoquote:
Volgens mij waren de Grieken en Turken de afgelopen weken weer aardig op gespannen voetquote:
Ach ja Amarantha he? Niet echt een helder licht.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plus dat glas bij je eigen huis in de buurt gewoon niet chill is.
Ik hoorde geen zzzzz-klanken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
De straat, al dat gespuug erop en zonnebloempitten enzo
De poesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb je een whatsappje gestuurd
Gr Gr Hanneke en de poes
Stuurde Frankrijk geen troepen om de boel te sussen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de Grieken en Turken de afgelopen weken weer aardig op gespannen voet
Frankrijk heeft hun White Flag Fleet gestuurd idd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stuurde Frankrijk geen troepen om de boel te sussen?
Of op te hitsen, dat kan ook.
Niet bij de toko's hier. Als het verkoopt, hebben ze het.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Worden ze bij een Shoarma tent niet pissed als je om Tzatziki vraagt?
Ik las wel zoietsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stuurde Frankrijk geen troepen om de boel te sussen?
Of op te hitsen, dat kan ook.
Neh, ook veel in dönerzakenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Al staan er bij die kapsalon tokos ook niet vaak Turken, Turken staan meer in pizzeria's
White Flag??quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Frankrijk heeft hun White Flag Fleet gestuurd idd.
Handel is handel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet bij de toko's hier. Als het verkoopt, hebben ze het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |