Zijn er ook niet werkende vagina’s?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende: [..] Als je een muurbloempje bent kan het wel een subtiele hint zijn dat je ook een werkende vagina hebt.
Niet altijd zo negatief over jezelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40veel te oud voor die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook de periode geweest dat Amsterdam een speciaal plekje in mijn hart heeft veroverdquote:
Die geen zin in piel hebben of die hunkering ergens gaandeweg zijn verloren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn er ook niet werkende vagina’s?
Waar woonde je eigenlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook de periode geweest dat Amsterdam een speciaal plekje in mijn hart heeft veroverd![]()
Potten hunkeren ook niet echt naar piel, hooguit een plastic variantquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geen zin in piel hebben of die hunkering ergens gaandeweg zijn verloren.
Tussen tramhalte Roelof Hartplein en Museumpleinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Sterk zijn Bitter! Sterk zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godver. Ze zien er zo lekker uit!!!
Peukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen piemel of peuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een dubbele neuspiercing gehad. ❤️
Gewoon denken aan het geld dat je je bespaart nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zag net iemand mey 1 op een terrasje
Peukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen piemel of peuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Dan is al je moeite tot nu toe voor niets geweest.Oh graag. Vertel me hoe die smaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er twee boven in de oorschelp en vijf in de oorlellen maar die groeien steeds dicht. Behalve de twee die ik als kind heb gekregen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik alleen een tongpiercing en een paar ringetjes in mijn oor. Maar loooove it!
Eruit gehaald toen ik lippiercing had laten zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik alleen een tongpiercing en een paar ringetjes in mijn oor. Maar loooove it!
Piercing > tattooquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Had er wel bijna een nieuwe tattoo bij maar dan word ik zo zo'n dikke tokkie met allemaal losse plaatjes.
Nou jaaaaaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Had er wel bijna een nieuwe tattoo bij maar dan word ik zo zo'n dikke tokkie met allemaal losse plaatjes.
Insert Über gay Limbabnees incommingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg jij eens![]()
https://voicespice.com/
Blijft altijd zo'n wit wompje uitkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja piercing kun je er zo uithalen.
Vrouwen met piercings denk ik altijd bij dat ie (bovengemiddeld) gek op seks zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja piercing kun je er zo uithalen.
Joeee, die bovenin, ontsteken die ook niet de hele tijd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er twee boven in de oorschelp en vijf in de oorlellen maar die groeien steeds dicht. Behalve de twee die ik als kind heb gekregen.
Beetje het tegenovergestelde van een ANWB jas, hoop ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen met piercings denk ik altijd bij dat ie (bovengemiddeld) gek op seks zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je moest kiezen tussen piemel of jeuk?
Jammerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eruit gehaald toen ik lippiercing had laten zetten.
Lekker aan frottenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft altijd zo'n wit wompje uitkomen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijft altijd zo'n wit wompje uitkomen.
is eigen "blend", halfzwaar vermengd met menthol pijptabak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Peuk
[..]
Oh graag. Vertel me hoe die smaakt![]()
Quequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/360414]bitterbal[/l] het volgende:
14 km
Wel als je ze bij de twinkle laat schieten en er na drie weken al nieuwe knopjes in doet, ermee gaat zwemmen en de achtbaan in gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joeee, die bovenin, ontsteken die ook niet de hele tijd?
Ik haat je.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heb jij wel eens wimperluis gezien?
Ik las neusspinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind een neuspiercing of neuspin wel mooi staan bij vrouwen.
Gegoogled. Huilen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Heb jij wel eens wimperluis gezien?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel als je ze bij de twinkle laat schieten en er na drie weken al nieuwe knopjes in doet, ermee gaat zwemmen en de achtbaan in gaat.
De wattes?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja @ TT.
En pfrhfemhdkebd. Dat was geen sportweer.
Ook zo lekker nét op het randje kraakbeen gezetquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ja jeetje dat had ik allemaal niet gedaan en toch liep ik rond met een knalrood oor.
Mijn collectie is al zeker 10 jaar enorm braaf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Joeee, die bovenin, ontsteken die ook niet de hele tijd?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:37 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind een neuspiercing of neuspin wel mooi staan bij vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Maar je hebt het gedaanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja @ TT.
En pfrhfemhdkebd. Dat was geen sportweer.
Hoé dan!?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn collectie is al zeker 10 jaar enorm braaf.
Zo'n zucht als je na zware inspanning op je gat ploft.quote:
Geschoten of gepierced?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoé dan!?![]()
Bij mijn zusje moest de hele rij ringen eruit, kraakbeen alles.
Ik ben ooit eens in een vorig leven verkeerd gelopen tijdens de airborne wandeling en heb toen ongeoefend 25 km gelopenquote:
Bij mij zijn die twee nu ook rustig. Kan er van alles in proppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoé dan!?![]()
Bij mijn zusje moest de hele rij ringen eruit, kraakbeen alles.
Oeh, goede vraag! Vast geschoten. Dat mocht toen nog bij de juwelier.quote:
Ook van die velgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn die twee nu ook rustig. Kan er van alles in proppen.
M'n ministretch levert wel altijd mooie bende op, maar dat is gewoon oude huid die loslaat en nergens heen kan en zeepresten enzo.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Laatst wel weer mn gewone oorgaatjes doorgeprikt en dan komt er van die lekkere troep uit. Harde korreltjes enzo. Zo fijn om mee te prutten.
Nou dan kun je nu wel doorgaan voor de neuspiercingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij zijn die twee nu ook rustig. Kan er van alles in proppen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in een vorig leven verkeerd gelopen tijdens de airborne wandeling en heb toen ongeoefend 25 km gelopenmooie tijden.
KOEN de man die van alles wilde gaan DOEN edoch het was te warm enneh... nou ja, niks.quote:
Klinkt net alsof je de koelkast moet versieren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
Oja nog wat te drinken scoren zometeen
Schieten geeft echt te veel impact, piercen is veel liever voor je huid en vooral kraakbeen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oeh, goede vraag! Vast geschoten. Dat mocht toen nog bij de juwelier.
All you can drink is tot 22:00quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klinkt net alsof je de koelkast moet versieren.
Ja dat weet ik nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schieten geeft echt te veel impact, piercen is veel liever voor je huid en vooral kraakbeen.Plus dat die pistolen niet in de autoclaaf gaan, dus ew.
En via piercers vaak geschiktere sieraden, die zweerknopjes zijn troep.
Jij bent een piercer of hebt veel piercings?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schieten geeft echt te veel impact, piercen is veel liever voor je huid en vooral kraakbeen.Plus dat die pistolen niet in de autoclaaf gaan, dus ew.
En via piercers vaak geschiktere sieraden, die zweerknopjes zijn troep.
wordt dat weer een gevecht met het dekbed?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef CherryLips het volgende:
God ik wilde m'n bed verschonen maar bwuueh
Ja echt. Kutding.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wordt dat weer een gevecht met het dekbed?
ik kan er ook niet tegen... kruip er altijd helemaal in om de hoekjes goed te hebbenquote:
wijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Neem ik een wijntje of een koffie... 🤔
de watquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Echt gelijk overal jeuk door die wimperluizen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Echt gelijk overal jeuk door die wimperluizen
Wijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb overtrekken van de H&M waarbij er openingen in de hoeken zitten zodat je de punten van je dekbed goed kunt trekken. Mogen ze bij merk wel doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen... kruip er altijd helemaal in om de hoekjes goed te hebben
Ik heb een redelijk aantal (gehad). Nu twee bovenin m'n ene oor (waren er drie, één is gesneuveld ooit door een sneeuwbal en nooit meer wat in gedaan), een industrial en conch in de andere, plus drie normale gaatjes. En verder nog lip en wenkbrauw gehad, maar die zijn met pensioen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Jij bent een piercer of hebt veel piercings?
Irish Coffeequote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Het is 2020, er bestaat zoiets wat we "scheerapparaten" noemen he?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
hoofdluis is erg maar wat echt het meest erge is is schaamluis. stel je voor dat je dat hebt
Ik wilde al sinds m'n 23e ofzo een traguspiercing maar ik heb het niet zo met naalden en gepoer bij m'n hoofd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk aantal (gehad). Nu twee bovenin m'n ene oor (waren er drie, één is gesneuveld ooit door een sneeuwbal en nooit meer wat in gedaan), een industrial en conch in de andere, plus drie normale gaatjes. En verder nog lip en wenkbrauw gehad, maar die zijn met pensioen.(N
Leuk voor Roelvink ookquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
hoofdluis is erg maar wat echt het meest erge is is schaamluis. stel je voor dat je dat hebt
Zo, dat is nogal wat. En wat is er met die gaatjes gebeurd? Uiteindelijk weer volgegroeid?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk aantal (gehad). Nu twee bovenin m'n ene oor (waren er drie, één is gesneuveld ooit door een sneeuwbal en nooit meer wat in gedaan), een industrial en conch in de andere, plus drie normale gaatjes. En verder nog lip en wenkbrauw gehad, maar die zijn met pensioen.(N
Tragus heeft me nooit zo getrokken, maar ik heb er nu ook eigenlijk geen meer op mijn verlanglijstje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde al sinds m'n 23e ofzo een traguspiercing maar ik heb het niet zo met naalden en gepoer bij m'n hoofd.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ik daardoor ook al die ellende hadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
En een trauma opgelopen door de piercingpistolen, twee keer op die manier geprobeerd, twee keer dikke ellende.M'n oor zwelt te veel op voor die zweerknopjes.
ja maar da men dat vroeger hadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het is 2020, er bestaat zoiets wat we "scheerapparaten" noemen he?
Wenkbrauw zie je niets van, lip nog een klein deukje als je weet waar je moet kijken. Ik voel nog wel waar 'ie gezeten heeft, maar vriend merkt daar weer niets van. En je kan wat deukjes zien bij mijn oor als weet waar je kijken moet. Maar wel allemaal dicht dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal wat. En wat is er met die gaatjes gebeurd? Uiteindelijk weer volgegroeid?
Ja hoiiiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar da men dat vroeger had
Zelfs vroeger hadden ze scheerapparaten (handmatig wel) en scharen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar da men dat vroeger had
Allemaal oorlogswonden. Heldin!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wenkbrauw zie je niets van, lip nog een klein deukje als je weet waar je moet kijken. Ik voel nog wel waar 'ie gezeten heeft, maar vriend merkt daar weer niets van. En je kan wat deukjes zien bij mijn oor als weet waar je kijken moet. Maar wel allemaal dicht dus.
ja maar tochquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zelfs vroeger hadden ze scheerapparaten (handmatig wel) en scharen.
Was een kwestie van persoonlijke hygiëne.
Ik kan nu nog steeds amper knopjes in doen, een half dagje gaat wel, maar mijn lellen vinden het echt niks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk idd dat ik daardoor ook al die ellende had
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien een gespleten tong of hoorntjes op mijn voorhoofd er nog bij.
Geruīneerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nu nog steeds amper knopjes in doen, een half dagje gaat wel, maar mijn lellen vinden het echt niks.
Uhuh, enorm heroīsch, een random grietje geld geven om metaal in je lijf te jassen.quote:
Het lijkt mij ook niet heel handigquote:
Ik las tetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nu nog steeds amper knopjes in doen, een half dagje gaat wel, maar mijn lellen vinden het echt niks.
Tofquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:56 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien een gespleten tong of hoorntjes op mijn voorhoofd er nog bij.
Zeker, Uruzgan grietje die popte met metaal, jij ontweek alles dapper, maar een paar heb je heldhaftig geīncasseerd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh, enorm heroīsch, een random grietje geld geven om metaal in je lijf te jassen.![]()
Zit gewoon te strak.quote:
Echt, om je dood te schamen...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
Corona is niet het gevaar maar tokkie nederland wat steeds meer in opstand komt
https://www.facebook.com/(...)92409207541252/?t=22
Allebei niks. Maar sommige mensen later allerlei vormen onderhuids implanteren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet heel handigen ik vind het ook niet erg mooi. Hoorntjes idem.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit gewoon te strak.Thicc oorlellen yo.
das wel een probleem hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, om je dood te schamen...
Grof dit. Echt heel grof!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit honingmeloen naar Miauw.
Ondanks die 2 linkerhanden een prachtig stel bijdehante, intelligente hersenen! Bitterbal dames en heren!quote:
Maar die is er nu gewoon, ik dacht aan diegenen die er niet zijn nuquote:
De mop is dat je daar vrij snel aan schijnt te wennen en dan zie en hoor je er eigenlijk niets aan. Totdat ze hun tong uitsteken.quote:
het zal wel... boeit me onderhand niet zoveel meer... zolang ik mijn familie, vrienden, werk, en liefje heb zal het allemaal wel...quote:
Echt aarghhh. Het lijkt me ook zo pijnlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Allebei niks. Maar sommige mensen later allerlei vormen onderhuids implanteren.![]()
![]()
![]()
Frot een mellow cake in haar plasbuis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grof dit. Echt heel grof!
Ik wens je wimperluis toe.
Wat voor meerwaarde heeft het? Je eten kunnen mixen a la wasmachine?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mop is dat je daar vrij snel aan schijnt te wennen en dan zie en hoor je er eigenlijk niets aan. Totdat ze hun tong uitsteken.
Over welke tijd hebben we het nu?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja destijds, wat moest je anders?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar die is er nu gewoon, ik dacht aan diegenen die er niet zijn nu
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grof dit. Echt heel grof!
Ik wens je wimperluis toe.
Hooguit 5 - 10 jaar geleden denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over welke tijd hebben we het nu?
Gooit met één-dag-over-de-datum-mangosapquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frot een mellow cake in haar plasbuis.
Net zoveel als andere modificaties, niets behalve "vinnik leuk".quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het? Je eten kunnen mixen a la wasmachine?
Daar zou ik me idd voor schamenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
Begin 90.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Over welke tijd hebben we het nu?
Prima en nee hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe is het weer daar in Drenthe? Last van de wietwalmen?
Met klont?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gooit met één-dag-over-de-datum-mangosap
Oke, maar die andere kan je direct zien. Zo'n tong moet je eerst naar buiten doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zoveel als andere modificaties, niets behalve "vinnik leuk".
Oooooh God, dit was ik vergetenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gooit met één-dag-over-de-datum-mangosap
Dat is Kwaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh God, dit was ik vergeten![]()
Geeft Utti een rottrap en pakt zijn koekjes af
En terecht!quote:
Er is een hoop wat je niet ziet hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Oke, maar die andere kan je direct zien. Zo'n moet je eerst naar buiten doen.
Daar zou ik me voor scherenquote:
Sommige mensen hebben gewoon geen oog voor details.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een hoop wat je niet ziet hoor.
Nog even los van het feit dat het gros van de mensen zo opmerkzaam is als een baksteen, ik heb al zķ vaak de vraag gekregen of ik mijn industrial al lang heb en da's een aardig formaat staaf in mijn oor die er al ruim 15 jaar zit nu.
Volgens mij is dat mij ook nooit opgevallenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is een hoop wat je niet ziet hoor.
Nog even los van het feit dat het gros van de mensen zo opmerkzaam is als een baksteen, ik heb al zķ vaak de vraag gekregen of ik mijn industrial al lang heb en da's een aardig formaat staaf in mijn oor die er al ruim 15 jaar zit nu.
Pure liefde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee iemand wimperluis toewensen
Slaap lekker Bos!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Douchen, tandjes poetsen en op bed gaan liggen..
quote:
Waarom 2 keer, werkte je edit post knopje niet??quote:
truste bosjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
De ruime meerderheid niet. Meestal zijn het lui die zelf piercings hebben die ze meteen spotten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon geen oog voor details.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mij ook nooit opgevallen
nee zijn 2 polls tochquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Waarom 2 keer, werkte je edit post knopje niet??
Slaap lekker!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie ze ook altijd, ik weet niet waarom. Heb er zelf geen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ruime meerderheid niet. Meestal zijn het lui die zelf piercings hebben die ze meteen spotten.
[..]
Maar het was ook donker toenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ruime meerderheid niet. Meestal zijn het lui die zelf piercings hebben die ze meteen spotten.
[..]
Welterustenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Goed, doen we!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat ook weer wel, zullen we gaan trouwen in Puglia?
Als corona de pijp uit is dan.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
Frannypants is een beetje leeg na een paar heel intensieve dagen
Ok deal.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, doen we!
Iedereen is uitgenodigd.
Ohh nee die heb ik wel gezienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor miauw:
[ afbeelding ]
Oh daar kan je pull-ups aan doenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor miauw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
Frannypants is een beetje leeg na een paar heel intensieve dagen
Konnie niet groter? Nog even en die Marskolonie kan hem zien vanaf hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor miauw:
[ afbeelding ]
Ja zag je post toevalligquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das snel ......
ik wou je dit ff laten zien,
Vandaag nr. twee in gebruik genomen![]()
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Speciaal voor miauw:
[ afbeelding ]
Ik zie een gezichtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das snel ......
[ afbeelding ]
Wat zie ik allemaal? Een zandstraalbak en 2 3D printers?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das snel ......
[ afbeelding ]
yepquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat zie ik allemaal? Een zandstraalbak en 2 3D printers?
En "KSC" natuurlijk.
Wat voor 3D printers? En die zandstraalbak, is die alleen voor metaal of ook zachtere materialen?quote:
Dat kastje kijkt een beetje zo 'quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van iets dat daar heeelemaal niet wil zijn.
Goor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/gloss/videos/753840105351043/
quote:
Die is om de 3D geprinte onderdelen schoon te maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor 3D printers? En die zandstraalbak, is die alleen voor metaal of ook zachtere materialen?
Yepquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kastje kijkt een beetje zo ''
Ehm ja, zeker als je iets al 15 jaar hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo spannend is het allemaal niet, alleen sommige irl reacties zijnwaardig.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kastje kijkt een beetje zo ''
Ach ik print lekker door met m’n prusa hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht al.Alles veel te duur voor mij. Snik.. Maar heb er veel plezier van.
De meest memorabele was bij rijles, na een les of 20 zag m'n vaste instructrice 'm pas en die was half in shock.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ja, zeker als je iets al 15 jaar hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik dacht al.Alles veel te duur voor mij. Snik.. Maar heb er veel plezier van.
Maar de kwaliteit die deze dingen uitbrengen is toch wel uber.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach ik print lekker door met m’n prusa hoor
Oke, ik dacht is voor hobby doeleinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]is niet voor mijn plezier
![]()
Is werk en (als ik de kans krijg) laat ik het graag aan anderen over
Is ook veel leuker, en geeft niet zo'n tering zooi bij het schoonmaken als de print klaar isquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach ik print lekker door met m’n prusa hoor
Ik verkoop m’n nieren liever voor andere dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit die deze dingen uitbrengen is toch wel uber.![]()
Heeft mijn jongste met auto’s.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)je-bent-niet-alleen/
Las ook ergens dat het vooral neurotische mensen zijn die gezichten zien in voorwerpen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)je-bent-niet-alleen/
Jezusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De meest memorabele was bij rijles, na een les of 20 zag m'n vaste instructrice 'm pas en die was half in shock.(Ik had 'm ruim voor het lessen al dus).
Dat dan weer welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar de kwaliteit die deze dingen uitbrengen is toch wel uber.![]()
Ja!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Las ook ergens dat het vooral neurotische mensen zijn die gezichten zien in voorwerpen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ah dus dat was een stukje @:ijsdraakje
Ja leuk is dat juistquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft mijn jongste met auto’s.
Laats zei ze van elke auto hoe die keek.
Blij, boos, verdrietig, verbaast, moe.
quote:
Hoi sloerie uit de sloppenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Las ook ergens dat het vooral neurotische mensen zijn die gezichten zien in voorwerpen.
Volgens mij worden dit soort printers al gebruikt door sommige F1 teams.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
we kunnen de onderdelen gewoon in de productie gebruiken
Die was er van overtuigd dat dat zeer deed ofzo.quote:
Toen de Mercedes Viro pas uitkwam weigerde een oudere werknemer erin te rijden omdat hij het net een oude kerel in een pandjesjas die zit te schijten vond.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft mijn jongste met auto’s.
Laats zei ze van elke auto hoe die keek.
Blij, boos, verdrietig, verbaast, moe.
Wat heb je met die augurk gedaan dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer een zuur kijkende augurk gevonden. Die was echt heel grappig, maar durfde 'm niet op te eten.
Kokosnoten zijn er ook erg goed voor trouwens.
Het is mij, Ludo. De schurk van het stuk.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was er van overtuigd dat dat zeer deed ofzo.(Ding was al een jaar of 5 oud toen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |