Zijn er ook niet werkende vagina’s?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende: [..] Als je een muurbloempje bent kan het wel een subtiele hint zijn dat je ook een werkende vagina hebt.
Niet altijd zo negatief over jezelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben bijna 40veel te oud voor die onzin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook de periode geweest dat Amsterdam een speciaal plekje in mijn hart heeft veroverdquote:
Die geen zin in piel hebben of die hunkering ergens gaandeweg zijn verloren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn er ook niet werkende vagina’s?
Waar woonde je eigenlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is ook de periode geweest dat Amsterdam een speciaal plekje in mijn hart heeft veroverd![]()
Potten hunkeren ook niet echt naar piel, hooguit een plastic variantquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die geen zin in piel hebben of die hunkering ergens gaandeweg zijn verloren.
Tussen tramhalte Roelof Hartplein en Museumpleinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Sterk zijn Bitter! Sterk zijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Godver. Ze zien er zo lekker uit!!!
Peukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen piemel of peuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een dubbele neuspiercing gehad. ❤️
Gewoon denken aan het geld dat je je bespaart nuquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zag net iemand mey 1 op een terrasje
Peukquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen piemel of peuk?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Dan is al je moeite tot nu toe voor niets geweest.Oh graag. Vertel me hoe die smaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb er twee boven in de oorschelp en vijf in de oorlellen maar die groeien steeds dicht. Behalve de twee die ik als kind heb gekregen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik alleen een tongpiercing en een paar ringetjes in mijn oor. Maar loooove it!
Eruit gehaald toen ik lippiercing had laten zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ik alleen een tongpiercing en een paar ringetjes in mijn oor. Maar loooove it!
Piercing > tattooquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Had er wel bijna een nieuwe tattoo bij maar dan word ik zo zo'n dikke tokkie met allemaal losse plaatjes.
Nou jaaaaaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Had er wel bijna een nieuwe tattoo bij maar dan word ik zo zo'n dikke tokkie met allemaal losse plaatjes.
Insert Über gay Limbabnees incommingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg jij eens![]()
https://voicespice.com/
Blijft altijd zo'n wit wompje uitkomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja piercing kun je er zo uithalen.
Vrouwen met piercings denk ik altijd bij dat ie (bovengemiddeld) gek op seks zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja piercing kun je er zo uithalen.
Joeee, die bovenin, ontsteken die ook niet de hele tijd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er twee boven in de oorschelp en vijf in de oorlellen maar die groeien steeds dicht. Behalve de twee die ik als kind heb gekregen.
Beetje het tegenovergestelde van een ANWB jas, hoop ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen met piercings denk ik altijd bij dat ie (bovengemiddeld) gek op seks zijn.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je moest kiezen tussen piemel of jeuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |