Oh. Gemist. Dank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar is al maanden zo'n actie voor toch in JUB
In het geval van Haags was hij dan zijn beschamend aantal posts kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon een nieuw account maken en je oude opheffen?
Dan ben je al je posts kwijtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon een nieuw account maken en je oude opheffen?
Nee, die 13 euro aan abo kosten voor @Caland vind ik genoeg FOK!sponsoring.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben jij de volgende die hem gaat veranderen.
Oh was jij dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, die 13 euro aan abo kosten voor @:Caland vind ik genoeg FOK!sponsoring.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
You’re blocked
You can’t follow or see @:RikKleinEntink’s Tweets.
Wat is die man toch ook zielig.
Reactie gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
You’re blocked
Like gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
You’re blocked
Hij doet zelf niets anders dan trollen maar kan echt niks hebben. Dat soort mensen hebben vaak een klein piemeltje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:49 schreef GGMM het volgende:
Die gast heeft mij blijkbaar ook geblokkeerd.
Dus je bent in goed gezelschap
Dat soort mensen denken ook nog dat ze de waarheid in pacht hebben. 'je komt in mijn anderhalve meter nu ook weer'. Ja je gaat voor hem staan domme muts. En dan zo'n Pieter pakken die juist voor dit soort tuig vaak allemaal zaken regelt met toeslagen e.d.quote:
Ik kan daar niet om lachen. Ik erger me zo aan dat wijf dat ik na 20 seconden het filmpje heb weggeklikt omdat ik anders iets kapot maak.quote:
Reageer je frustratie niet af op je kat!!!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan daar niet om lachen. Ik erger me zo aan dat wijf dat ik na 20 seconden het filmpje heb weggeklikt omdat ik anders iets kapot maak.
Ik probeer me in te houden Stijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Reageer je frustratie niet af op je kat!!!!
Waarom niet? Sinds wanneer heb jij een liefde voor poesjes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Reageer je frustratie niet af op je kat!!!!
Zou je naar een podcast van Stijn luisteren over Barcelona?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:01 schreef GGMM het volgende:
Stijn, dit is wel jouw kans om door te breken als analist nu Koeman naar Barcelona is gegaan.
Pleurislul!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 10:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Atmosphere, daar vind ik dus echt geen ene moer aan.
Derhalve niet geklikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |