Zeker. Het was maar een vraagje he. Rustig GGMM.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel doen of niet soms??
Gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker. Het was maar een vraagje he. Rustig GGMM.
Ik zie iemand die daar niet wakker van ligtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Menzo is in die wasmachine geweest (Gullit ook) @:Coco.
Ranzig varkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Zit nu pas aan mijn avondeten. Gewoon gew8 tot sgatju thuis was.
Kipschnitzel, een potpourri aan groenten geroerbakt, aardappeltjes gekookt.
@:Drizzt_DoUrden
Sow... Dat kwam er behoorlijk Utteregs uit, dat achterlijke randdebiel.quote:
Alsof die bandjes dat houdenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Braddie scheurt trouwens als een pizzabezorger op zondagavond.
Don't get high on your own supply.
Ik help.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ga voor de tweede keer viraal vandaag jongens
Netjes.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de 34e like te pakken
@:zipportal
Tegenwoordig regent het geen hele zomermaand meer maar valt alles in 2 uur tijd wat normaal in een hele maand valtquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou goffetomme tijd worden.
Smerig plaknachtje
Gisteren nog de tuin gesproeid. Wie doet me wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tegenwoordig regent het geen hele zomermaand meer maar valt alles in 2 uur tijd wat normaal in een hele maand valt
Niemand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gisteren nog de tuin gesproeid. Wie doet me wat?
#FollowFridayquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:27 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/onderhoudsarmoe
Dit is wel een leuke volgtip op deze vrijdag (ik zie dat de toppers van de sc dat al doen)
Ik zie sinds kort opeens extreem veel nobody's interessant proberen te doen over FC Barcelona.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
Ik lees net dat David Endt een harstochtelijk Inter-supporter is.
Ik ben vanavond dus voor Sevilla
Ik laat De Vrij niet stikken. Stefangodquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:48 schreef Caland het volgende:
Ik lees net dat David Endt een harstochtelijk Inter-supporter is.
Ik ben vanavond dus voor Sevilla
Ja dat hoor ik nu al een week dat de warmte snel verdwijntquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Perfect voetbalweer morgen dus
Je naam is echt kut.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nu al een week dat de warmte snel verdwijnt
Verdween jij maar snel, met die rare nieuwe naam van je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik nu al een week dat de warmte snel verdwijnt
Haha ja dat weet ik.quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdween jij maar snel, met die rare nieuwe naam van je.
Daar is al maanden zo'n actie voor toch in JUBquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar, dat naampje veranderen?
Ben jij de volgende die hem gaat veranderen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar, dat naampje veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |