quote:
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:04 schreef Justin_Case het volgende:
Miauw wat fijn dat je er weer bent hoor. Ja.
Nu even nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=3B4625F3&j=1B6910
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Keesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=3B4625F3&j=1B6910
Waarom zijn ze dom?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
er lagen zulke domme mensen op het strand omg
Roelvinkjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja tog.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Kees
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Kees
Je treft het niet hè. Onoplettend personeel in de bediening, domme mensen op het strandquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?quote:
Surequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zin om te dansen, doe je mee?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?
Toen begonnen ze te ouwehoueren over maatje 34 en dat zij zo vadsig waren en maatje 34 kan toch niet. Durfde ook niet meer op te staan ook.
Lag die ene in een string, ging de ander daar fotos van maken voor insta. waren 40 he ...
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?
Toen begonnen ze te ouwehoueren over maatje 34 en dat zij zo vadsig waren en maatje 34 kan toch niet. Durfde ook niet meer op te staan ook.
Lag die ene in een string, ging de ander daar fotos van maken voor insta. waren 40 he ...
Sorry makkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen, Haags Justin.
Je lijkt Buda welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic en dacht nog wat is het rustig geworden
Ja, maar die kan door slotjes heen postenquote:
Tot hoe oud mag dat nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lag je weer in Kijkduin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen met dat rioolwater maakte ik echt een facepalm
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic en dacht nog wat is het rustig geworden
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar die kan door slotjes heen posten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Justin, ga naar huis, je vrouw heeft macaroni gemaakt.
Dat klinkt gewoon niet
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen met dat rioolwater maakte ik echt een facepalm
Ik was al bijna bang dat we jou weg gepest haddenquote:
Heb je plannen?quote:
Ze lag zelf ook in een stringquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?
Ja kon ook niet. ze had hele dikke buik maar geen kont. Ze zat ook constant complimentjes te vissen bij die ander en die ander op een gegeven moment zeik niet zo je hebt prima lijf!!quote:
Nee ze bleven liggen. dus op een gegeven moment moest het maar ik voelde haar kijken hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?
Die bedekt alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze lag zelf ook in een string
nee ik heb nu een badpak zelfsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze lag zelf ook in een string
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon niet
Oh.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb nu een badpak zelfs
Hahaha je hebt niet omgekeken hoe ze aan het wijzen waren en foto's aan het maken waren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze bleven liggen. dus op een gegeven moment moest het maar ik voelde haar kijken he
Wat zedigquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb nu een badpak zelfs
nee durfde niet te kijken in mijn maatje 34quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha je hebt niet omgekeken hoe ze aan het wijzen waren en foto's aan het maken waren.
Even op insta kijken straks.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha je hebt niet omgekeken hoe ze aan het wijzen waren en foto's aan het maken waren.
Nog een!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaah [ link | afbeelding ]
ik raad je geen parenclub aanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kon ook niet. ze had hele dikke buik maar geen kont. Ze zat ook constant complimentjes te vissen bij die ander en die ander op een gegeven moment zeik niet zo je hebt prima lijf!!
wat dacht je dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt ook niet geheel met mijn beeld
Haha ik las 2 tietjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bikini is te krap dus snel badpak gescoord bij die deatclon ofzo?
2 tientjes
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee durfde niet te kijken in mijn maatje 34
ze waren echt gemeen over dunne vrouwen
Heb je ook pics in je badpak?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
Dus ston op en dacht lekker laten lullen die zeug
neequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb je ook pics in je badpak?
ik ga METEEN kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
heb wel halve bikini pic op insta kees![]()
Ja die jas die niet dicht kan en dan alleen een string eronderaan en dat je dan brutaal de handstand doet voor die twee dommerds of zo.quote:
Meh, je kunt beter.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die jas die niet dicht kan en dan alleen een string eronderaan en dat je dan brutaal de handstand doet voor die twee dommerds of zo.
Weet ik toch ook wel, Egyptisch nonnetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
naah zo ben ik helemaal niet
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
alles binnen 5 minuten naar binnen gewerkt?
quote:
Kapsalon? Kan je morgen prima opwarmenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:29 schreef Karzai het volgende:
beetje veel gehaald, blijf tot tien uur eten
OMW!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:29 schreef Karzai het volgende:
beetje veel gehaald, blijf tot tien uur eten
eigenlijk ben jij ook een voedselbarbaar hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kapsalon? Kan je morgen prima opwarmen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watdanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/bevela(...)r-vakantie~ad7248a5/
zoveel vragen zoveel vragen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel, Egyptisch nonnetje.
of daar niemand de boel schoonmaakt in de zomervakantiquote:
Over het algemeen wel, maar zo te zien hier niet nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of daar niemand de boel schoonmaakt in de zomervakanti
of daar überhaupt iemand komt ind e zomervakantie (al is 't maar ff checken of alles in orde is)
[..]
Nou enquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij ook een voedselbarbaar he
Tering dat is lang geledenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Clips hadden toen nog een verhaaltje![]()
Het is niet héél swingend wel melig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering dat is lang geleden![]()
*gaat aandachtig luisteren, kijken en wiebelen.
Zit er een boodschap in verborgen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is niet héél swingend wel melig.
Ik ben niet je vaderquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een boodschap in verborgen?
Goede tekst welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een boodschap in verborgen?
Zou zomaar een uitspraak van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goede tekst wel![]()
See, if I was in your blood then you wouldn't be so ugly
Oh!
Dat weet ik niet, maar heb jij die?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn vader heeft prachtige borsten en de ogen van een ree?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar een uitspraak van mij kunnen zijn
Als dat zo was dan was ik te vinden op www.zeerwulpsewebcamdames.nlquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar heb jij die?
Ik klikte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was ik te vinden op www.zeerwulpsewebcamdames.nl
Het is dat je voiceovers inspreekt want anders ...quote:
Hell yes!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zo'n pak mij staan denk je?
Lekker nadampenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
Broodje döner kebab met velen knoflook was heerlijk
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is dat je voiceovers inspreekt want anders ...
Vond ik op mijn werk altijd leuk om te knippenquote:
Wie knipte je?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond ik op mijn werk altijd leuk om te knippen
Zo lekker op de bank met een biertje gaan zitten rufte als een mallequote:
DJUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIINNNN ETÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂHquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon niet
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DJUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIINNNN ETÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂH
Vervelende individuen De voiceovers om ze onder animaties te plaatsenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo lekker op de bank met een biertje gaan zitten rufte als een malle
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DJUUUUUUUUSTIIIIIIIIIIIIIIINNNN ETÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂH
Ikbenwieikbenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vervelende individuen De voiceovers om ze onder animaties te plaatsen
Ik houd het nog beschaafd en zit niet buiten op een witte tuinstoel kut naar de buuf te roepenquote:
Doe dan!quote:
De avond is nog jongquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd het nog beschaafd en zit niet buiten op een witte tuinstoel kut naar de buuf te roepen
Mwa was altijd een beetje het ondergeschoven kindje, ik was de enige die er echt aandacht aan besteeddequote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan!
[..]
De avond is nog jong
Zing eensquote:
Kan ik beter deze zingen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zing eens
https://voicespice.com/
Wel leuk om te doen. Videobewerking?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa was altijd een beetje het ondergeschoven kindje, ik was de enige die er echt aandacht aan besteedde
Is heel dat dorp echt een opvangkamp voor mensen met een paar chromosomen extra?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5103823093733/?t=133
Ik was vooral bezig met animaties.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wel leuk om te doen. Videobewerking?
WTHquote:
erg he ditquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is heel dat dorp echt een opvangkamp voor mensen met een paar chromosomen extra?
* DerRabbit noteert nooit meer in Brabant te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hier 4,3 kilometer vandaan
Doe ik voortaan daar wel mijn boodschappen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)-in-vliegtuigen.html
Oké het vliegtuig is veiliger dan de supermarkt.
O ik had er ook naar gekeken en voor bellen moet je hier bij de GGD een medische achtergrond hebben. Denk niet dat m'n bijbaantje in de apotheek telt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
@:cherrylips
https://www.indeed.nl/vie(...)t800&from=serp&vjs=3
ja maar deze link vraagt er niet om toch. Denk dat ze afzwakken qua eisen omdat ze zo moeten opschalen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik had er ook naar gekeken en voor bellen moet je hier bij de GGD een medische achtergrond hebben. Denk niet dat m'n bijbaantje in de apotheek telt.
Bied jij ons een helpende hand tijdens de 'zware' corona periode?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar deze link vraagt er niet om toch. Denk dat ze afzwakken qua eisen omdat ze zo moeten opschalen.
En het is coronaperiode.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bied jij ons een helpende hand tijdens de 'zware' corona periode?
Die aanhalingstekens om 'zware' zijn wel een beetje
Mijn lievelingsquote:
https://www.facebook.com/gloss/videos/896015247559629/?t=4quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bied jij ons een helpende hand tijdens de 'zware' corona periode?
Die aanhalingstekens om 'zware' zijn wel een beetje
Sowieso pijnlijk om die vacaturetekst te lezen, grammaticaal en qua zinsopbouw is dit niveau facebookberichtquote:
Oh ik had nog niet eens gekekenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso pijnlijk om die vacaturetekst te lezen, grammaticaal en qua zinsopbouw is dit niveau facebookbericht
of je kijkty even naar de oortjesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso pijnlijk om die vacaturetekst te lezen, grammaticaal en qua zinsopbouw is dit niveau facebookbericht
Opgevoed door vijf bemoeizuchtige vrouwen, een wilde geile aap, een leeuw zonder tanden en een altijd dronken uil, dan weet je soms dingenquote:
Jaja stuk ongeduld. Kun jij ook zo je oren draaienquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of je kijkty even naar de oortjes
jaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaja stuk ongeduld. Kun jij ook zo je oren draaien
Het is bedroevend ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh dat zie ik dan graag in WA verschijnenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
En bij dat 'zware' moet ik ook gelijk hieraan denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
shitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh dat zie ik dan graag in WA verschijnen
[ afbeelding ]
WTHquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ooit een hele mooie, niets op aan te merken verder maar bij hobby's stond, ik ben Pools
He jij!quote:
Ja die kwam binnen strompelen want hij had net een motorongeluk gehad en mijn eerste vraag was, asperges?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
WTHhoe dan!?
Wij hadden laatste twee sollicitaties, moest ook best wel lachen om een aantal reacties
Ik kijk meestal poepend naar mijn telefoonquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
omg dis vet
https://www.facebook.com/gloss/videos/896015247559629/?t=4
Poepend naar visjes kijken
Dat zijn nog steeds de oortjes hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
omg dis vet
https://www.facebook.com/gloss/videos/896015247559629/?t=4
Poepend naar visjes kijken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kwam binnen strompelen want hij had net een motorongeluk gehad en mijn eerste vraag was, asperges?
En de tweede vraag, heb je een foto van je zusje? Dat klef stijf wijf van HR naast me kreeg bijna een hartverzakking
Ja, niks te klagen eigenlijkquote:
argquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn nog steeds de oortjes hoor.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die kwam binnen strompelen want hij had net een motorongeluk gehad en mijn eerste vraag was, asperges?
En de tweede vraag, heb je een foto van je zusje? Dat klef stijf wijf van HR naast me kreeg bijna een hartverzakking
Dit account is privéquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
arg
https://www.instagram.com(...)ttnActH94mvNs_9FN40/
Dit lijkt me ook prachtig om bij te zittenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]niet!
We hadden laatst een vacature voor woordvoerder, dus veel pers te woord staan maar er is echt geen sprankeltje glamour aan die baan. Het is vooral veel nachtwerk en wachten in de kou. Maar die reactiesAllemaal van die vrouwen die héél graag op tv willen
Echtquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook prachtig om bij te zitten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog geen 5000 stappen gezet vandaag #dikvarken
Ja echt!quote:
Ja hoor, gewoon een mondkapje op als ik duitsland in gaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Fijn!
Coronatijd een beetje doorgekomen so far?
Leest wel prettig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
dat prive is zo nutteloos als je dat soort content plaatst
maar goed dan dit
https://www.adformatie.nl(...)4IKgrXKb9QvZOL7IpUCg
Verhuizen, wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon een mondkapje op als ik duitsland in ga
verder is het drukker dan ooit op het werk, ga ik binnenkort verhuizen en door gebrek aan handbal ben ik fanatiek wielrenner geworden
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leest wel prettig.
Zo met elke zin een extra enter.
Werkt echt heel goed voor de leesbaarheid.
Lekker vlot lopende tekst zo wel.
Ok, doei.
oh jeetjequote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, ik heb wel iets te klagen: Er vloog vanmiddag een wesp in mijn helm en die stak in mijn hoofd
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leest wel prettig.
Zo met elke zin een extra enter.
Werkt echt heel goed voor de leesbaarheid.
Lekker vlot lopende tekst zo wel.
Ok, doei.
Heb jij weer hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, ik heb wel iets te klagen: Er vloog vanmiddag een wesp in mijn helm en die stak in mijn hoofd
Begin je weer?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de bol.com klantenservice
https://www.adformatie.nl(...)4IKgrXKb9QvZOL7IpUCg
ja, 1 straat verhuizen maarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Verhuizen, wat?![]()
Wielrennen, wat?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ok Miauw, dit is bitterbal en bitterbal dit is Miauw.
Alleen nog als ik het aanraak.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb jij weer hoor![]()
Doet het pijn?
Que?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je weer?
Ok Miauw, dit is bitterbal en bitterbal dit is Miauw.
Wat voorn huis is het?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 1 straat verhuizen maar
en ja, je weet wel, in zo'n strak pakje op een fiets en zo
het huis van mn vader. Hoekhuis, maatje groter dan wat ik nu heb. En veel te veel tuinquote:
Oh dat zijn rukbeesten. Nou ja de pijn is ruk. En ok, het zijn rukbeesten.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen nog als ik het aanraak.
Tijdje terug hetzelfde voorval gehad met een paardendaas, dat deed veel meer pijn.
Tuinquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis van mn vader. Hoekhuis, maatje groter dan wat ik nu heb. En veel te veel tuin
https://www.ad.nl/den-haa(...)st-sjouwen~a99d164f/quote:Laat ze lekker vrij: ‘Niks mis met een losse tiet, maar in de praktijk is het best sjouwen’
#freethenipple
Franse vrouwen schijnen, sinds corona, massaal geen bh meer te dragen. Daarmee starten ze een bh-revolutie. Hoe staat het er nu voor in ons land? AD Haagsche Courant ging op onderzoek uit.
nog niet, is nog aan het verbouwen.quote:
Maar verandering, heerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niet, is nog aan het verbouwen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, je kent me toch maar dat hoeft die schrale niet te weten
Meh, als echte autist hou ik niet van veranderingquote:
Waarom moet ik altijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb jij zin om boodschappen te doen? ik niet namelijk, hups hups.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meh, als echte autist hou ik niet van verandering
maar qua ruimte past het allemaal wat beter daar. Ik heb nog een hele verdieping over waar ik nog geen bestemming voor heb
Ja ik zit muziekjes te luisteren en ik ben lui en ik heb ook geen schone broek meer en daarom.quote:
Ik heb nog 3 katten in de aanbieding. Interesse?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]net een kat jij.
Ok, ik formuleer het anders: Heerlijk wat een ruimte straks!
Dan ga je in je vuile broek, zou niet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik zit muziekjes te luisteren en ik ben lui en ik heb ook geen schone broek meer en daarom.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ga je in je vuile broek, zou niet de eerste keer zijn.
Nee zeker nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 katten in de aanbieding. Interesse?
Jepquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Maarre zijn die van je vader?
Wil je Nina, serieus?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee zeker niet
Maarre zijn die van je vader?
Leuk man, je drie nieuwe huisgenotenquote:
Hell no, die moeten verdwenen zijn voordat ik er heen verhuis.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk man, je drie nieuwe huisgenoten
Heb je foto's? #askingforafriend
Misschien heeft Cat nog plekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hell no, die moeten verdwenen zijn voordat ik er heen verhuis.
en uhm, vast wel, ergens, maar geen idee waar.
30217quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb nog geen 5000 stappen gezet vandaag #dikvarken
Wie doet zoietsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ze vind het vreselijk als je haar baasje op probeert te eten.
4361quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sloeg ook weer nergens op, haat aan die kat.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Je kan echt niet zonder haar man.
Ik heb natuurlijk ook veel gefietst. Hij telt dan wel wat stappen, maar volgens mij niet altijd. Geen idee, hoe mijn polar dat telt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4361
Maar wel ook 50km gefietst
Kom je hier wonen, kun je die kutkat van mijn rug afhouden, leer ik je de zachte G en wat Schotse scheldwoorden en dansen we af en toe samen en eten we mellow cakes met kaasfondue?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Beter neem je er nog eentje bij.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik hou van FOK!Als je advies nodig hebt, over welk onderwerp dan ook, zit hier altijd wel iemand die kan helpen
Oh fijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
Ik hou van FOK!Als je advies nodig hebt, over welk onderwerp dan ook, zit hier altijd wel iemand die kan helpen
Denk je dat we de rest van de provincie zover kunnen krijgen dat ze 'patat' gaan zeggen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom je hier wonen, kun je die kutkat van mijn rug afhouden, leer ik je de zachte G en wat Schotse scheldwoorden en dansen we af en toe samen en eten we mellow cakes met kaasfondue?
Ook weer hierquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
Heb het wel eens anders meegemaakt![]()
en Hey Koen!
Da's bij jou altijd de vraag inderdaadquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor hoelang moeten we nog maar even zien
Ok doeiiiiquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk je dat we de rest van de provincie zover kunnen krijgen dat ze 'patat' gaan zeggen?
Ik ken je nog niet eensquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor hoelang moeten we nog maar even zien
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's bij jou altijd de vraag inderdaad
Hoezo wil je een spin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:01 schreef CherryLips het volgende:
De spinnen bij de dierenwinkel vielen wel tegen. Of ik bedoel, ik kon ze niet goed zien. Jammer
De keer dat je je functie in de OP bedacht was volgens mij niet zo lang toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
De laatste keer heb ik het wel lang volgehouden hoor
Wat moet je daarmee?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ex heeft er 15 ofzo als het niet meer is. Brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |