quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:34 schreef ToT het volgende:
Zit godverdomme meteen zichzelf hoog in de Top 20 van één of ander spelletje te editen ook!
Nee volgens mij heet hij Djelano.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Heet Haags in het echt Justin? Echt zoeen achterbuurtnaam
Snap je het niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Heet Haags in het echt Justin? Echt zoeen achterbuurtnaam
Dit ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:57 schreef Dagoduck het volgende:
Laat zijn postcount ook maar overnieuw beginnen.
Dan hebben we straks wel erg veel JustinK'squote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt Justin_Kees nog registreren als je wil
Hmm, is @keeschoice nog beschikbaar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt Justin_Kees nog registreren als je wil
Jij kan ook wel een nieuwe gebruiken.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Al die (klb-)mods die hun naam veranderen. Veel te verwarrend deze puberale identiteitscrisissen.
Soberso is @kreeschoice nog vrijquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hmm, is @:keeschoice nog beschikbaar?
Anderen niet verwijten dat je zelf zo'n ouwe lul bent dat je al begint te hyperventileren wanneer iemand een naam verandert.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Al die (klb-)mods die hun naam veranderen. Veel te verwarrend deze puberale identiteitscrisissen.
Sta open voor veranderingquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderen niet verwijten dat je zelf zo'n ouwe lul bent dat je al begint te hyperventileren wanneer iemand een naam verandert.
Helpt het als ik een andere UI neem?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:11 schreef Rene het volgende:
Je kan wel een andere naam nemen. Maar ik weet heel goed wie je bent!
Denk het.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Helpt het als ik een andere UI neem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |