quote:
Ik hou van jou.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:04 schreef Justin_Case het volgende:
Miauw wat fijn dat je er weer bent hoor. Ja.
Nu even nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=3B4625F3&j=1B6910
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Keesquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
https://voicespice.com/Player.aspx?c=p&h=3B4625F3&j=1B6910
Waarom zijn ze dom?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
er lagen zulke domme mensen op het strand omg
Roelvinkjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Ja tog.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Kees
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor aan de eettafel met Mevrouwtje Kees
Je treft het niet hè. Onoplettend personeel in de bediening, domme mensen op het strandquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?quote:
Surequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zin om te dansen, doe je mee?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?
Toen begonnen ze te ouwehoueren over maatje 34 en dat zij zo vadsig waren en maatje 34 kan toch niet. Durfde ook niet meer op te staan ook.
Lag die ene in een string, ging de ander daar fotos van maken voor insta. waren 40 he ...
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou alles was bangmakerij. En het meten van corona in rioolwater hadden ze ook wat oevr te zeggen; ja maar dan weet je toch helemaal niet wie besmet is?!?!?
Toen begonnen ze te ouwehoueren over maatje 34 en dat zij zo vadsig waren en maatje 34 kan toch niet. Durfde ook niet meer op te staan ook.
Lag die ene in een string, ging de ander daar fotos van maken voor insta. waren 40 he ...
Sorry makkerquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen, Haags Justin.
Je lijkt Buda welquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic en dacht nog wat is het rustig geworden
Ja, maar die kan door slotjes heen postenquote:
Tot hoe oud mag dat nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lag je weer in Kijkduin?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen met dat rioolwater maakte ik echt een facepalm
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zat nog in het vorige topic en dacht nog wat is het rustig geworden
Truequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar die kan door slotjes heen posten
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Justin, ga naar huis, je vrouw heeft macaroni gemaakt.
Dat klinkt gewoon niet
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen met dat rioolwater maakte ik echt een facepalm
Ik was al bijna bang dat we jou weg gepest haddenquote:
Heb je plannen?quote:
Ze lag zelf ook in een stringquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?
Ja kon ook niet. ze had hele dikke buik maar geen kont. Ze zat ook constant complimentjes te vissen bij die ander en die ander op een gegeven moment zeik niet zo je hebt prima lijf!!quote:
Nee ze bleven liggen. dus op een gegeven moment moest het maar ik voelde haar kijken hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt zeker gewacht met opstaan tot ze weg waren, ja hè?
Die bedekt alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze lag zelf ook in een string
nee ik heb nu een badpak zelfsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze lag zelf ook in een string
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |