dit valt allemaal nog wel mee hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend kinderachtig.
Bijzonder gedrag voor iemand die ook zorg zou moeten dragen voor een leuke sfeer op dit forum.quote:
I see what you did therequote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:sounddragon
kklulquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:sounddragon
Aha, je hebt ongelijk maar je zegt het met dusdanig veel zelfvertrouwen dat ik om ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat agent worden een formaliteit is.
Koekoek.quote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, je hebt ongelijk maar je zegt het met dusdanig veel zelfvertrouwen dat ik om ben.
ik ben er nog niet helemaalquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha, je hebt ongelijk maar je zegt het met dusdanig veel zelfvertrouwen dat ik om ben.
Vanzelfsprekend.quote:
Hebbedingetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar nog even over je iPad Pro; gebruik je 'm als dekstop vervanger ook of puur als tablet?
@Nikonlover heb jij de nieuwe naam van Haags_kwartiertje al gezien?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:16 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen mijn favoriete moderators @:kyran en @:trein2000 ook even komen buurten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |