Dat gaat niet over politiek of wel somsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zoals foto's van een kat? Of een pakketje wat bezorgd wordt?
Dit vond ik overigens best een grappige opmerking, ondanks dat die hele pedo-grapjes een beetje oud beginnen te worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld.
@:GGMM
Wauwquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vond ik overigens best een grappige opmerking, ondanks dat die hele pedo-grapjes een beetje oud beginnen te worden.
Jij krijgt een like!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer geeft wederom geen inhoudelijk antwoord maar begint meteen met een 'jij-bak'.
Je holmaatje is er ook niet vies van volgens user @Elan .quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah een jij-bak.
Op zich begrijpelijk. Wat ik aan de kaak stel valt ook lastig inhoudelijk en met argumenten te weerleggen natuurlijk.
Nee doe vandaag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Ik print hem uit en lijst hem morgen direct in.
Een post over een 'jij-bak' counteren met een volgende 'jij-bak'. Wow, dit is wel het dieptepunt ongeveer.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Je holmaatje is er ook niet vies van volgens user @:Elan .
Doe ik niks mee.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een post over een 'jij-bak' counteren met een volgende 'jij-bak'. Wow, dit is wel het dieptepunt ongeveer.
Ik ga je niet helpen je lost je eigen shit maar opquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Je holmaatje is er ook niet vies van volgens user @:Elan .
Dit is echt heel toevallig. Ik wilde net aan een van jullie vragen of iemand hier een Blendleaccount heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:35 schreef Caland het volgende:
Er is nooit meer een goed alternatief voor blendle gekomen he?
Vroeger wel gehad toen je gewoon recente artikelen kon kopen. Volgens mij is het nu pure aidsquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is echt heel toevallig. Ik wilde net aan een van jullie vragen of iemand hier een Blendleaccount heeft.
Het zit wel diep hequote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat er geen ontwikkeling in zit is inmiddels wel duidelijk.
Aan jou heb ik nu dus niks, dat blijkt wel weer, want ik wil ergens een artikel vandaan trekken maar wil geen abo op desbetreffend blad.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger wel gehad toen je gewoon recente artikelen kon kopen. Volgens mij is het nu pure aids
Like uitgedeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij je moeder ging ik ook diep.
Dan zijn er dus geen opties, paardenlul. Of je moet een gratis abo op blendle nemen en hopen dat het artikel er tussen staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik nu dus niks, dat blijkt wel weer, want ik wil ergens een artikel vandaan trekken maar wil geen abo op desbetreffend blad.
Daar neig ik ook naar!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af wat @:GGMM zijn probleem met @:Wereldgozer is. Ik denk dat 'ie jaloers is op zijn vriendin.
Godverdomme.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zijn er dus geen opties, paardenlul. Of je moet een gratis abo op blendle nemen en hopen dat het artikel er tussen staat.
Pics.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af wat @:GGMM zijn probleem met @:Wereldgozer is. Ik denk dat 'ie jaloers is op zijn vriendin.
ik vond hem daarvoor al niet aardig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@Anneloosquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik vond hem daarvoor al niet aardig.
Maar ik ben zeker een beetje jaloers op Anneloos ja
Jij hebt mij ook nog eens een half jaar genegeerd omdat je mij niet aardig vond.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik vond hem daarvoor al niet aardig.
Maar ik ben zeker een beetje jaloers op Anneloos ja
Ja ik vond jou maar een mongool.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook nog eens een half jaar genegeerd omdat je mij niet aardig vond.
Gelukkig zag je in dat je daar alleen maar jezelf mee had !!
Kolere wat liet jij je kennen zeg in die tijd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik vond jou maar een mongool.
Inmiddels weet ik wel beter!
Klopt. Het bedrijf heeft nooit een cent winst gemaakt volgens mij, maar Klopping is miljonair geworden. Slimme gast.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft dat snotjoch wel aardig wat geld mee verdiend.
Verworpen.quote:
De goede oude tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kolere wat liet jij je kennen zeg in die tijd.
Dat was in de tijd dat als ik boeh of bah zei @:El-Stinho meteen naar achteren rende om mij een ban aan te smeren.
Lijkt me niet erg prettig. Nee, laten we dat maar niet doen!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik eens een staafmixer in je strot proppen en hem dan aanzetten?
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg prettig. Nee, laten we dat maar niet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |