oei schoolvakantie al bijna weer voor bij dus voor mini dud0rquote:
Oeh spannend!!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog een weekje. Gaan maandag een weekje op vakantie en daarna mag hij weer naar school
Yup. Kan hij naar groep 2 alweer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oei schoolvakantie al bijna weer voor bij dus voor mini dud0r
Weer een beetje rust in huis is wel lekker ja. En hij kan zich weer uitleven met z'n vriendjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oeh spannend!!!![]()
En ook wel weer lekker (voor hem maar ook voor jou(kan ik mij zo voorstellen
![]()
Gaat hij naar groep 3? (Ik ben het ff kwijt
Heerlijk!!quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Kan hij naar groep 2 alweer.
[..]
Weer een beetje rust in huis is wel lekker ja. En hij kan zich weer uitleven met z'n vriendjes
hoi stokjquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Werken is nooit verkeerd, vrij zijn is nooit verkeerd
Af en toe is hij wel leuk jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oh nog een leuk kleine DudOr dus
Goed en met jou?quote:
heb ook goed geslapen. en wat askim gaat doen weet ik dus nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, goed geslapen en fris en fruitig.
Wat ga je vandaag doen? (Met askim relaxen?)
quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb ook goed geslapen. en wat askim gaat doen weet ik dus niet![]()
![]()
ga jij nog wat leuks doen?quote:
askim betekend my lovequote:
Dat maakt de vraag alleen maar verwarrenderquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
askim betekend my love
Tis FreshFruit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat maakt de vraag alleen maar verwarrender
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis FreshFruit.
(Even ingrijpen, anders duurt het zo lang)
En ik maar denken dat vers fruit getrouwd was.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Tis FreshFruit.
(Even ingrijpen, anders duurt het zo lang)
Mwah, niet echt. Wilde zoveel doen maar het komt er niet echt van. Ben een beetje lui/moe.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga jij nog wat leuks doen?
daar is ook een zondag voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, niet echt. Wilde zoveel doen maar het komt er niet echt van. Ben een beetje lui/moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |