Hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:budapestenaar waar ben je
Ik qwuote alleen kwiwi hoor.quote:
Smurfen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Films om met Gergely te kijken dit weekend
Wat vreemd zeg, een maaltijd waar je normaal al ruim 2 dagen van kunt eten en nu met extra's ook niet in 1 keer op gaatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dit gaat de wereld niet redden. Ik moet kapsalon bestellen met EXTRA vlees en EXTRA kaas en zo, om aan het minimum bestelbedrag te komen. En vervolgens krijg ik dat ding heul niet op. Nou ja, maar even in de koelkast gezet. Morgen even in de airfryer opbakkenals ontbijt
Ja eigenlijk ben ik wel een beledigende lul als ik gewoon al overal xtra van bestel zonder dat ik weet wat de normale portie is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg, een maaltijd waar je normaal al ruim 2 dagen van kunt eten en nu met extra's ook niet in 1 keer op gaat
Ik heb straks weer bootcampquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ga denk ik lekker een avondje badderen
Die eerste is wel lekker layback actie met slapverhaal. Grootste minpunt is Barry Atsmaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The hitman's bodyguard, Runaway Jury en.. You've got mail
Ik vond Barry wel goed in Bad Banks, Duitse seriequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die eerste is wel lekker layback actie met slapverhaal. Grootste minpunt is Barry Atsma
Dit had zomaar een tekening van mij kunnen zijn...quote:
Hij heeft in HItmans Bodyguard maar een kleine bijrol,quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Barry wel goed in Bad Banks, Duitse serie
lelijk zeg. Lijkt wel zo'n worst voor achter een speedboat.quote:
wat/quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
Ohja en de hele CC- en ReplyToAll maffia moet ook dood.
De BCC-ers heb je niet kunnen identificeren??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
Herken jij signalen van stress bij je collega?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
+1 vote voor je postquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De BCC-ers heb je niet kunnen identificeren??
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Klinkt wel als mij ja
quote:
border collie?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh ja maar dan is die geloof k nog wat kleiner
Had ook zoiets gevonden met twee verschillende kleuren ogenquote:
Ras is zo klein?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh ja maar dan is die geloof k nog wat kleiner
Misschien zoeken op honden rassen ofzquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja weet niet of een ras is maar heb er vandaag 2 gezien
Nee alleen roze glitter metallic nou goed. Weet ik veel, ik heb niks met hondenquote:
https://www.google.nl/sea(...)-8A9wQ4dUDCAY&uact=5quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien zoeken op honden rassen ofz
Trouwen met Frans Jozefquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hweerseres van de Foquevillese highlands
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)-8A9wQ4dUDCAY&uact=5
Dit zou wel vet zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen roze glitter metallic nou goed. Weet ik veel, ik heb niks met honden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je wilde raken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)g-niet-gevonden.html
Hoe kun je nou je hond niet missen
Hoe kunnen we het chippen EN registreren van honten en kadden nou eindelijk eens tussen de oren krijgen van baasjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)g-niet-gevonden.html
Hoe kun je nou je hond niet missen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die hoef je niet uit te laten:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch al zo’n dildo hond?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hoef je niet uit te laten:p
Nee. Wel sie plasticquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt toch al zo’n dildo hond?
Ik gok tot de volgende.quote:
Eten kost ook klauwen met geldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Wat een klauwen vol geld kost dat
+1quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Wat een klauwen vol geld kost dat
Achja, als roker ga je over het algemeen sneller dood, dus dat "spaar" je dan weerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat is noodzakelijk om in leven te blijven
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, als roker ga je over het algemeen sneller dood, dus dat "spaar" je dan weer
Maargoed, ik rook niet, nooit gedaan en ook niet van plan, dus ik heb dat probleem niet.
Wat jongquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid is
Vandaar ook dat ik er over het algemeen bijschreef, de meesten hebben ook een of andre vorm van anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid is
Daarom moet je ook niet kijken naar 1 persoon, maar naar groepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
Ik klikte net per ongeluk op het wielrennen forum
Ouders? Zou best een paar koters willen hebben.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:19 schreef Koen66 het volgende:
Het had ook OUD kunnen zijn, het kan dus altijd erger
feit is dat roken kans op vroegtijdig overlijden ernstig vergrootquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet persé voor je plezier in OUD te komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ouders? Zou best een paar koters willen hebben.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet persé voor je plezier in OUD te komen.
Zelfs met koters blijf ik er liever weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar dan hoef je niet persé voor je plezier in OUD te komen.
Is het zo erg daar dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfs met koters blijf ik er liever weg.
Oordeel zelf. Irrationele hormoonbommoederposts kan ik gewoon niet zo goed tegen, da's allesquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/glossgoss/videos/2461478447477177/?t=1
Wij hebben nog een foto van de kleinste als baby in een Duits restaurant.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/glossgoss/videos/2461478447477177/?t=1
aaaaw toe nouquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben nog een foto van de kleinste als baby in een Duits restaurant.
We hadden een scheiding in het haar gemaakt en een zwart snorretje getekend met op de achtergrond een Duitse vlag, maar die foto ga ik hier niet showen.
De gedachte hieraan en dit beeld vervullen je diepste innerlijk met liefdevolle warmte?quote:
Ik keek gisteren, blijkbaar ga ik op 3 september weer sporten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Lekkere bootcamp. Ook het joggen naar het park(in de regen) en terug naar huis waren lekker
Spierpijn verzekerdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik keek gisteren, blijkbaar ga ik op 3 september weer sporten.
Na een half jaar pauze.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik keek gisteren, blijkbaar ga ik op 3 september weer sporten.
Na een half jaar pauze.
deze dusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog een onderwerp vanavond?
Was ff bij mijn ouders langs, net terug van vakantie, iedereen was er toevallig, gezelligmaar dan bier.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben nog een foto van de kleinste als baby in een Duits restaurant.
We hadden een scheiding in het haar gemaakt en een zwart snorretje getekend (niet watervaste stift)met op de achtergrond een Duitse vlag, maar die foto ga ik hier niet showen.
Gaaf dingquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow wat ik nu te koop zie staan in een verkoop groep.
[ afbeelding ]
Lelijke kleur en triball like pinstripequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Oh wow wat ik nu te koop zie staan in een verkoop groep.
[ afbeelding ]
Ik voorspel een chagrijnige zilverberk op vrijdag 4 september.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat ik qua conditie weer op het niveau van een HM zit. Alleen heb ik daarvoor te weinig km's gelopen...
Oh ik vind het wel tof.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lelijke kleur en triball like pinstripe
Zoveel potentie in deze wagen en dan zo afgewerkt.
Nice. Geen roestbak onder de lak?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik voorspel een chagrijnige zilverberk op vrijdag 4 september.
Er staat bijquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nice. Geen roestbak onder de lak?
Zou als ik garage had kopen, strippen en dan opnieuw doen naar eigen smaak.
quote:1939 laadbak van een Chevrolet / GMC pickup truck. Zonder de buitenspatborden, maar met de binnenspatborden, met laadvloer, met achterklep. In goede staat met slechts lichte gebruikssporen. Met professionele pinstripings van Future Relics.
Ik ook, zelfs zonder motor. En anders onmiddelijk kopen als je hem ergens kan stallen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
995 is toch veel te weinig voor zo'n auto?
Ik verwacht een addertje onder het gras.
Gewoon foto van hele auto gemaakt. Misschien is die hele auto kaput, behalve de laadbak. Dat zal wel het enige zijn wat heel gebleven is. Dat de adverteerder dan ook even die toch al nutteloze pinstripings aanhaalt isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar hoe kun je alleen de laadbak hebben als ik deze foto zie. #blond #stoned
Waar blijft je jurk foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar hoe kun je alleen de laadbak hebben als ik deze foto zie. #blond #stoned
Ik heb geen zin om zelf foto te maken enz maar het is deze:quote:
Denk niet dat los bezwaar had tegen het laatstequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om zelf foto te maken enz maar het is deze:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality[79],source[/d0/ca/d0cae6645b8f0170470ccaadabbf9c39441d5654.jpg],origin[dam],category[ladies_dresses_mididresses],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Alleen valt hij bij mij wat langer en heb bandjes heel erg moeten laten inkorten want anders vielen mijn tieten er steeds uit.
Ja dat wel. Zeker hier in NL heb je er bijna niks aan. Die zijspatborden van de laadbak en zo'n beetje de rest zijn moeilijk te verkrijgen hier.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ze alleen de laadbak verkopen.
Heb ik al 6 keer gedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik voorspel een chagrijnige zilverberk op vrijdag 4 september.
HM is wel écht een prestatie, daar heb je een dijk van een conditie voor nodig.![]()
MOdel ziet er al lang uit, Kan me voorstellen dat hij bij jou wat lager eindigt...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality[79],source[/d0/ca/d0cae6645b8f0170470ccaadabbf9c39441d5654.jpg],origin[dam],category[ladies_dresses_mididresses],type[LOOKBOOK],res[m],hmver[1]&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Alleen valt hij bij mij wat langer en heb bandjes heel erg moeten laten inkorten want anders vielen mijn tieten er steeds uit.
Ja maar nu past hij wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOdel ziet er al lang uit, Kan me voorstellen dat hij bij jou wat lager eindigt...
Beter. Geschikt voor tripjes naar Afghanistan en zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOdel ziet er al lang uit, Kan me voorstellen dat hij bij jou wat lager eindigt...
Rrrr tijgertje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer ziet tijgerprint er zo uit??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rrrr tijgertje.
Maar foto had je beloofd
Luipaard is het ook niet echt. Wat is het wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ziet tijgerprint er zo uit??
Gewoon rare stippen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:27 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Luipaard is het ook niet echt. Wat is het wel?
Wanneer een vrouw dat zegt valt het vast mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Dit is idd geen panterprint en ik heb geen zin om met mijn vadsige lichaam op FOK! te staan.
En dat noemen ze dan design.quote:
Toch hoop ik dat ze dikker is dan het model...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wanneer een vrouw dat zegt valt het vast mee.
[..]
En dat noemen ze dan design.![]()
Haar probleem.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
k zie dat die kylie jenner gewoon bijna 200 miljoen volgers heeft op instagram
Dat is toch die jongste telg die er zonder make up totaal anders uitziet?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Ga halen dan!quote:
* typt bitterbal op Instagramquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:29 schreef bitterbal het volgende:
ja als in niet herkenbaar geloof ikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is toch die jongste telg die er zonder make up totaal anders uitziet?
nah kom niet in debuurt hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* typt bitterbal op Instagram
Ik kon het eigenlijk niet geloven, dat dat dezelfde persoon is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als in niet herkenbaar geloof ik
Ja hallo waar ga ik dat om half 11 halen dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga halen dan!
Ik heb net een bak pistachenoten gepakt. Anders dan snoep, maar ook lekker
In de supermarkt?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo waar ga ik dat om half 11 halen dan?
Als ik mezelf terug zie op foto’s als ik gedronken heb dan herken ik mezelf ook niet terug. Kan iedereen overkomenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk niet geloven, dat dat dezelfde persoon is.
* klikt Instagram weer uitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* typt bitterbal op Instagram
Alles is fakequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik kon het eigenlijk niet geloven, dat dat dezelfde persoon is.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mezelf terug zie op foto’s als ik gedronken heb dan herken ik mezelf ook niet terug. Kan iedereen overkomen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* klikt Instagram weer uit![]()
https://instagram.com/bit(...)igshid=1cmadmcgb9q23
Er is geen nightshop in Emmen??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo waar ga ik dat om half 11 halen dan?
Stel je voor dat wij mannen zoiets zouden kunnen doen met een kwastje zonder gay te lijken. Win situatie.quote:
Omg wat een heldin.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
* klikt Instagram weer uit![]()
https://instagram.com/bit(...)igshid=1cmadmcgb9q23
Zelfs waar ik woon gaan de winkels pas om 23u dichtquote:
https://www.instagram.com/daveroelvink/quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Stel je voor dat wij mannen zoiets zouden kunnen doen met een kwastje zonder gay te lijken. Win situatie.
Je hebt tegen ons gelogen. Je woont helemaal niet in Den Haag,quote:
Nee natuurlijk niet.quote:
Ik zie alleen een fiets staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ama, check of zo'n bus voor je raam staat.
Wat doet hij precies behalve zichzelf vol met inkt doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/daveroelvink/
:p
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt tegen ons gelogen. Je woont helemaal niet in Den Haag,
je bent een kruik
Hij ziet er slecht uit, zie foto 2, ik ben jonger in het gezicht ondanks 10jaar +quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/daveroelvink/
:p
nou geen idee maar mannen kunnen zichzelf ook zo omhoog faken dusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat doet hij precies behalve zichzelf vol met inkt doen?
Denken dat hij status heeft doordat hij een bekende pa heeftquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:36 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat doet hij precies behalve zichzelf vol met inkt doen?
dat zegt niks zo zonder fotoquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij ziet er slecht uit, zie foto 2, ik ben jonger in het gezicht ondanks 10jaar +
donny is nog veel ergerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denken dat hij status heeft doordat hij een bekende pa heeft
Ja gaat lekkerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PAMALAMA... hoe is het leven
BITTERBALTOVERBAL, SLOPER DER SAFFIESquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
denk dat er geen slechtere muzie bestaat dan wat die donny roelvink maakt
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BITTERBALTOVERBAL, SLOPER DER SAFFIES
Ja ben ik ook erg blij om.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima... fijn dat het afgekoeld is
BBquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dit was de bijdrage voor vandaag
Ik sta er niet bij, snik.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 18-08-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 203 bitterbal
02 128 Dr_Flash
03 099 UitStraling
04 096 Amarantha
05 091 Zilverberk
06 090 Budapestenaar
07 082 haags_kwartiertje
08 078 Karzai
09 066 Lospedrosa
10 048 Ygritte
11 046 LTVDK
12 041 Bos81
13 040 FranticDJ
14 037 kwiwi
15 027 CherryLips
16 021 schommelstoel
17 018 crv
18 013 gianni61
19 012 van_Lamehuizen
20 010 EttovanBelgie
20 010 liesje1979
20 010 DerRabbit
23 009 Fogel
24 006 mschol
24 006 IJsdraakje
26 005 goldfinger1963
27 004 Muck
27 004 Flippiee
27 004 de_boswachter
27 004 Modus
31 003 Koen66
32 002 Citizen.Erased
33 001 engine
klik hier voor meer stats
pssst heb je nog een augurkjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima... fijn dat het afgekoeld is
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef Gruj0 het volgende:
Stel dat je geld kon verdienen met posts neerzetten op Fok!
Bitter zou multimiljonair zijn.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
En dit was de bijdrage voor vandaag
Iemand moet het doen héquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:01 schreef Gruj0 het volgende:
Ik ga zo maar weer, ik moet nog niks doen.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:47 schreef bitterbal het volgende:
denk dat er geen slechtere muzie bestaat dan wat die donny roelvink maakt
Ik vind dit echt niet mooi. Hij kan misschien wel zingen. Maar ik hou gewoon niet van Hollandse volksmuziekstijl. Want zo zingt hij wel..quote:
jawel... maar niet voor jou balliebal... U CAN DO ITquote:
eentjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel... maar niet voor jou balliebal... U CAN DO IT
vind wiet altijd naar hondenpoep ruikenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep vandaag achter iemand met een joint
Er zijn mooiere kalenders dan dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij daar geen fuck om kan geven tbh.
Ik vind wel grappig om dit voor de gein te kopen haha, loop altijd te kwijlen op deze vent.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er zijn mooiere kalenders dan dit.
ja het wisselt of ik het lekker vind ruiken of nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind wiet altijd naar hondenpoep ruiken
Doen dan. Vind zelf 1x Aquaman gezien te hebben genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wel grappig om dit voor de gein te kopen haha, loop altijd te kwijlen op deze vent.
ordinaiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wel grappig om dit voor de gein te kopen haha, loop altijd te kwijlen op deze vent.
Ja weet nog niet of ik echt doe hoor, het is nog geen einde van het jaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Doen dan. Vind zelf 1x Aquaman gezien te hebben genoeg.
100% dat er ook wel een bekend iemand is die jij heel knap vind maar nu ga je toch zeggen dat je vriendin de enige persoon is maar dat geloven we natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinaiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
M'n moeder trekt het heel slecht als ik dat doe.quote:
Knightly en Portman zijn wel knap imo, maar ik hoef geen foto's van hen. Ik kijk wel op TV wanneer het voorbij komt en anders niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet of ik echt doe hoor, het is nog geen einde van het jaar.
[..]
100% dat er ook wel een bekend iemand is die jij heel knap vind maar nu ga je toch zeggen dat je vriendin de enige persoon is maar dat geloven we natuurlijk niet.
welnu, ik kan een zeker zelfde sentiment van watertanden niet onderdrukken wanneer ik mijn liefie zie, inderdaad....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet nog niet of ik echt doe hoor, het is nog geen einde van het jaar.
[..]
100% dat er ook wel een bekend iemand is die jij heel knap vind maar nu ga je toch zeggen dat je vriendin de enige persoon is maar dat geloven we natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder trekt het heel slecht als ik dat doe.
Ze trekt alles wat met die film te maken heeft heel slecht
Thrill me with your acumen, agent Starling...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
It puts the lotion on the skin
En hij kan SotL quoten.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Etto is wel cute hoe hij over zijn vriendin praat.
ja zeg, is iedereen aan de augurk ineensquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:17 schreef Amarantha het volgende:
Etto help ik heb bijna niks meer te roken of naja heb wel wiet natuurlijk maar alleen wiet is het ook niet.
Nooooooooo... that is incidentallllllllllllllllllll....quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En hij kan SotL quoten.
[ afbeelding ]
Nee het is gewoon op.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zeg, is iedereen aan de augurk ineens
Dat vind ik oprecht een van de smerigste geuren die er isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep vandaag achter iemand met een joint
Lekker man.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een van de smerigste geuren die er is
Moet je mijn huis maar niet binnenkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
hebben zeker??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmm morgen hebben ze puddingbroodjes bij de Lidl.
nee joh. somsquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is tot ver naar achteren te ruiken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |