Hierquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:budapestenaar waar ben je
Ik qwuote alleen kwiwi hoor.quote:
Smurfen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Films om met Gergely te kijken dit weekend
Wat vreemd zeg, een maaltijd waar je normaal al ruim 2 dagen van kunt eten en nu met extra's ook niet in 1 keer op gaatquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee dit gaat de wereld niet redden. Ik moet kapsalon bestellen met EXTRA vlees en EXTRA kaas en zo, om aan het minimum bestelbedrag te komen. En vervolgens krijg ik dat ding heul niet op. Nou ja, maar even in de koelkast gezet. Morgen even in de airfryer opbakkenals ontbijt
Ja eigenlijk ben ik wel een beledigende lul als ik gewoon al overal xtra van bestel zonder dat ik weet wat de normale portie is.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg, een maaltijd waar je normaal al ruim 2 dagen van kunt eten en nu met extra's ook niet in 1 keer op gaat
Ik heb straks weer bootcampquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik ga denk ik lekker een avondje badderen
Die eerste is wel lekker layback actie met slapverhaal. Grootste minpunt is Barry Atsmaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The hitman's bodyguard, Runaway Jury en.. You've got mail
Ik vond Barry wel goed in Bad Banks, Duitse seriequote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die eerste is wel lekker layback actie met slapverhaal. Grootste minpunt is Barry Atsma
Dit had zomaar een tekening van mij kunnen zijn...quote:
Hij heeft in HItmans Bodyguard maar een kleine bijrol,quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Barry wel goed in Bad Banks, Duitse serie
lelijk zeg. Lijkt wel zo'n worst voor achter een speedboat.quote:
wat/quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
Ohja en de hele CC- en ReplyToAll maffia moet ook dood.
De BCC-ers heb je niet kunnen identificeren??quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
Herken jij signalen van stress bij je collega?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
+1 vote voor je postquote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:29 schreef Modus het volgende:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De BCC-ers heb je niet kunnen identificeren??
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Klinkt wel als mij ja
quote:
border collie?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh ja maar dan is die geloof k nog wat kleiner
Had ook zoiets gevonden met twee verschillende kleuren ogenquote:
Ras is zo klein?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh ja maar dan is die geloof k nog wat kleiner
Misschien zoeken op honden rassen ofzquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja weet niet of een ras is maar heb er vandaag 2 gezien
Nee alleen roze glitter metallic nou goed. Weet ik veel, ik heb niks met hondenquote:
https://www.google.nl/sea(...)-8A9wQ4dUDCAY&uact=5quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien zoeken op honden rassen ofz
Trouwen met Frans Jozefquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hweerseres van de Foquevillese highlands
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:21 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)-8A9wQ4dUDCAY&uact=5
Dit zou wel vet zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee alleen roze glitter metallic nou goed. Weet ik veel, ik heb niks met honden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je wilde raken?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)g-niet-gevonden.html
Hoe kun je nou je hond niet missen
Hoe kunnen we het chippen EN registreren van honten en kadden nou eindelijk eens tussen de oren krijgen van baasjes?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:30 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)g-niet-gevonden.html
Hoe kun je nou je hond niet missen
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die hoef je niet uit te laten:pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch al zo’n dildo hond?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hoef je niet uit te laten:p
Nee. Wel sie plasticquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt toch al zo’n dildo hond?
Ik gok tot de volgende.quote:
Eten kost ook klauwen met geldquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Wat een klauwen vol geld kost dat
+1quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:54 schreef kwiwi het volgende:
Ben wel blij dat ik nooit ben begonnen met roken. Wat een klauwen vol geld kost dat
Achja, als roker ga je over het algemeen sneller dood, dus dat "spaar" je dan weerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat is noodzakelijk om in leven te blijven
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid isquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja, als roker ga je over het algemeen sneller dood, dus dat "spaar" je dan weer
Maargoed, ik rook niet, nooit gedaan en ook niet van plan, dus ik heb dat probleem niet.
Wat jongquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid is
Vandaar ook dat ik er over het algemeen bijschreef, de meesten hebben ook een of andre vorm van anekdotisch bewijs.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach het zegt allemaal maar weinig. Mijn buurvrouw van 94 rookt al haar hele leven een pakje per dag, heeft nog nooit gesport, en leeft nog steeds. En mijn super gezond levende moeder stierf met 59.. Dus tsja, ik weet ook niet meer wat wijsheid is
Daarom moet je ook niet kijken naar 1 persoon, maar naar groepen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:18 schreef Gruj0 het volgende:
Ik klikte net per ongeluk op het wielrennen forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |