SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vs.
De bookmakers:
Zeg het maar jongens.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Maar Carapaz wordt als plan B uitgespeeld, als we de verhalen moeten geloven.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Eerherstel voor José graag (eerste zinnetje dan toch).
[..]
[ twitter ]
Bij Nibali wordt dat voorbehoud (terecht) nogal eens gemaakt. Dat mag hier ook best gedaan worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarbij het überhaupt de vraag is of het er echt toe doet, niet? Van wekenlange dominantie wordt niemand beter en een meer verdiende winnaar was er toch ook niet te vinden.
Denk je dat dat een succes gaat worden?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Carapaz wordt als plan B uitgespeeld, als we de verhalen moeten geloven.
Nee.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Denk je dat dat een succes gaat worden?
[ afbeelding ]
Het wordt toch ‘gewoon’ Kindsoldaat?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Zeeman is de Plus zeker geen optie voor de Tour (als Kruijswijk niet kan starten) omdat die nog steeds herstellende is en niet in staat is om te koersen. Hij hoopt dat hij de Giro wel gaat halen..
Die problemen waren er al in februari (dacht ik), wat heeft die allemaal gedaan?
Lijkt me wel ja, maar volgens Zeeman zou De Plus de meest logische vervanger zijn, maar die is helemaal geen optie door alle fysieke problemen. En de 1e reserve (Teunissen) is ook al niet beschikbaar, dan gaat het hard.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Het wordt toch ‘gewoon’ Kindsoldaat?
Misschien Jansen, om dan maar extra pion op vlak te hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, maar volgens Zeeman zou De Plus de meest logische vervanger zijn, maar die is helemaal geen optie door alle fysieke problemen. En de 1e reserve (Teunissen) is ook al niet beschikbaar, dan gaat hard.
Ik snap eigenlijk niet dat Kruijswijk al afgeschreven is. Zoveel weten we ook niet toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien Jansen, om dan maar extra pion op vlak te hebben?
Zeeman klinkt niet heel optimistischquote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat Kruijswijk al afgeschreven is. Zoveel weten we ook niet toch?
Zeeman zegt het zelf. Daarbuiten, moet je iemand mee willen nemen die terugkomend van blessure is en waar je mogelijk niks aan hebt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat Kruijswijk al afgeschreven is. Zoveel weten we ook niet toch?
Hoeveel grote rondes heeft Enzo uiteindelijk op een diefje gewonnen? Je zult er maar eentje mislopen omdat Papy all out gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij Nibali wordt dat voorbehoud (terecht) nogal eens gemaakt. Dat mag hier ook best gedaan worden.
Die van Kruijswijk staat iedereen natuurlijk bij. In de Tour van 2014 zat het wat dat betreft ook niet bepaald tegen (al was hij daar voor de verandering zelf ook bijzonder goed). Die andere 2 waren toch wel bijzonder, bijzonder, matig bezet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel grote rondes heeft Enzo uiteindelijk op een diefje gewonnen? Je zult er maar eentje mislopen omdat Papy all out gaat.
Vragen naar de bekende weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoeveel grote rondes heeft Enzo uiteindelijk op een diefje gewonnen? Je zult er maar eentje mislopen omdat Papy all out gaat.
6 euro betalen voor de Mart, wat een afzetterij.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[ twitter ]
Zitten we er allemaal al klaar voor?
Ze mogen blij zijn dat er publiek wil komen idd!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
6 euro betalen voor de Mart, wat een afzetterij.
Nja als Peraud 2e kan worden is de concurrentie ook niet moordend, dus hoe goed ie daar was is moeilijk te stellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die van Kruijswijk staat iedereen natuurlijk bij. In de Tour van 2014 zat het wat dat betreft ook niet bepaald tegen (al was hij daar voor de verandering zelf ook bijzonder goed). Die andere 2 waren toch wel bijzonder, bijzonder, matig bezet.
Stream kan je blijkbaar wel gewoon gratis bekijken.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
6 euro betalen voor de Mart, wat een afzetterij.
250 kijkersquote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stream kan je blijkbaar wel gewoon gratis bekijken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
250 kijkers![]()
https://vimeo.com/event/232100/embed/5aa5890bee
Wat een toptafel mensen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
250 kijkers![]()
Ik krijg lichte Avondetappe vibes.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
250 kijkers![]()
De wijn vloeit rijkelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg lichte Avondetappe vibes.
2011 he, Menchov was toen zelfs al weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Froome had de Tour voor Rabo kunnen winnenHadden ze rond die tijd geen Leipheimer?
Die reed tm 2004 bij Rabo hèquote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Froome had de Tour voor Rabo kunnen winnenHadden ze rond die tijd geen Leipheimer?
Bruyneel was ook een enorm succes.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 21:12 schreef wimderon het volgende:
Ooit werd Peter Luttenberger aangetrokken als nieuwe klassementsman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |