abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194679316
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:04 schreef kipknots het volgende:

[..]

Parool. Al zie ik nu dat het 'kankerkoppen' verhaal van de tegenpartij kwam, dacht dat het gefilmd was. Dat hij met een manchete liep te zwaaien was dan wel gefotografeerd en ook bevestigd door buren.
Op het Parool kan ik alleen lezen dat drie buurtbewoners in amsterdam west waaronder ene Khaled Omeraat ( :') ) beweren dat ie met een kapmes liep, want ie zelf ontkent.

Beelden daarvan heb ik nog nooit gezien. Je zult "helaas" toevallig niet de beelden of een linkje hebben waar dit in de rechtzaak naar voren kwam en als bewezen werd geacht.

Maar het is Jan Roos met z'n eigenwijze grote bek, dus dan zal zijn verhaal wel niet kloppen, ook al is het zijn woord tegen de het woord van de Mocro kansenparels, die er bovendien bekend om staan om te provoceren, te bedreigen en met steek en vuur wapens op zak op straat te lopen. Waaronder ook manchete's.

Want zoals je hier al boven kan lezen; men weer wel genoeg wanneer Mocro kansenparels in het verhaal voorkomen.
pi_194679448
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar het is Jan Roos met z'n eigenwijze grote bek, dus dan zal zijn verhaal wel niet kloppen, ook al is het zijn woord tegen de het woord van de Mocro kansenparels, die er bovendien bekend om staan om te provoceren, te bedreigen en met steek en vuur wapens op zak op straat te lopen. Waaronder ook manchete's.

Want zoals je hier al boven kan lezen; men weer wel genoeg wanneer Mocro kansenparels in het verhaal voorkomen.
Nou het is meer zo dat Roos zichzelf in z'n eigen schrijven tegenspreekt en waar hij wat anderen gedaan en gezegd zouden hebben in geuren en kleuren beschrijft (alsook allerlei niet ter zake doende andere onderwerpen) hij zijn eigen aandeel slechts kort aanstipt, minimaliseert, vaag en/of slechts gedeeltelijk beschrijft.

Ook laat hij een tergend onbegrip van de situatie blijken want het is helemaal niet woord tegen woord, het is woord tegen toegebrachte en gedocumteerde verwondingen. Als hij z'n handen thuis had gehouden en aangifte gedaan had was het woord tegen woord. Als hij z'n telefoon gepakt en gefilmd had was het opname tegen woord geweest maar binkie Jan moest op de vuist gaan. :')
pi_194679497
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Nou het is meer zo dat Roos zichzelf in z'n eigen schrijven tegenspreekt en waar hij wat anderen gedaan en gezegd zouden hebben in geuren en kleuren beschrijft (alsook allerlei niet ter zake doende andere onderwerpen) hij zijn eigen aandeel slechts kort aanstipt, minimaliseert, vaag en/of slechts gedeeltelijk beschrijft.

Ook laat hij een tergend onbegrip van de situatie blijken want het is helemaal niet woord tegen woord, het is woord tegen toegebrachte en gedocumteerde verwondingen. Als hij z'n handen thuis had gehouden en aangifte gedaan had was het woord tegen woord. Als hij z'n telefoon gepakt en gefilmd had was het opname tegen woord geweest maar binkie Jan moest op de vuist gaan. :')
Sorry maar jij haalt twee voorvallen door elkaar.

Ik had het even over het vermeende kapmes verhaal.

Voor zover ik weet zijn daar toen geen verwondingen gevallen.
pi_194679524
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Sorry maar jij haalt twee voorvallen door elkaar.

Ik had het even over het vermeende kapmes verhaal.

Voor zover ik weet zijn daar toen geen verwondingen gevallen.
Excuus, klopt. Ik vind Jan Roos in die zaak zeer onbetrouwbaar overkomen. Hoe het in die andere zaak zit, geen idee.
pi_194679729
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Op het Parool kan ik alleen lezen dat drie buurtbewoners in amsterdam west waaronder ene Khaled Omeraat ( :') ) beweren dat ie met een kapmes liep, want ie zelf ontkent.

Beelden daarvan heb ik nog nooit gezien. Je zult "helaas" toevallig niet de beelden of een linkje hebben waar dit in de rechtzaak naar voren kwam en als bewezen werd geacht.

Wil typisch, die buurtbewoner liegt omdat hij Khaled heet? Dat zegt weer heel veel over jou.

Hier Jan Roos met kapmes.
twitter

Onduidelijke foto, maar dat lijkt toevallig wel heel erg veel hierop:

En dan geloof ik inderdaad het verhaal dat vanuit meerdere bronnen bevestigd lijkt te worden boven dat van Jan.
pi_194679822
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:06 schreef kipknots het volgende:

[..]

Wil typisch, die buurtbewoner liegt omdat hij Khaled heet? Dat zegt weer heel veel over jou.

[ twitter ]

[ afbeelding ]

En dan geloof ik inderdaad het verhaal dat vanuit meerdere bronnen bevestigd lijkt te worden boven dat van Jan.
Jan Roos liep met dat mes over straat?

Dat wil ik op twitter lezen :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:18:03 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194679882
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Jan Roos liep met dat mes over straat?

Dat wil ik op twitter lezen :Y
Storm in een glas water; hij wilde net zijn nieuwe drill rap-video schieten. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194679918
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:18 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Storm in een glas water; hij wilde net zijn nieuwe drill rap-video schieten. :Y
_O- _O-
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194679950
quote:

[..]

[ twitter ]

[ afbeelding ]

En waarom liep hij met dat kapmes?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194680208
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:23 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En waarom liep hij met dat kapmes?
Volgens de jongens liep hij er na een woordenwisseling mee te drijgen. In Jan Roos eerste versie van het verhaal werd er met geen woord over gerept, rende hij met lege handen op de twaalf jongens af die hem aan het stenigen zouden zijn. In de tweede versie, na de foto beweerde hij opeens dat hij een 'knuppelachtig ding' had.

Punt is dat hij nou niet echt laat zien dat hij de waarheid spreekt.

Even terug op deze zaak: hier de uitspraak van de rechter.

https://www.rechtspraak.n(...)uitspraken-en-nieuws

Blijkbaar liep er geen tiener dreigend op Jan af, maar liep hij na een woordenwisseling achter de jongen aan naar buiten en mepte hem daar neer. (Edit: en het begon met Jan Roos die tegen de jongen aanliep en vervolgens bij de schouder greep).

Typisch Jan Roos verhaaltje dus weer. Het eeuwige slachtoffer.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:59:21 #61
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_194680425
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:42 schreef kipknots het volgende:

[..]

Volgens de jongens liep hij er na een woordenwisseling mee te drijgen. In Jan Roos eerste versie van het verhaal werd er met geen woord over gerept, rende hij met lege handen op de twaalf jongens af die hem aan het stenigen zouden zijn. In de tweede versie, na de foto beweerde hij opeens dat hij een 'knuppelachtig ding' had.

Punt is dat hij nou niet echt laat zien dat hij de waarheid spreekt.

Even terug op deze zaak: hier de uitspraak van de rechter.

https://www.rechtspraak.n(...)uitspraken-en-nieuws

Blijkbaar liep er geen tiener dreigend op Jan af, maar liep hij na een woordenwisseling achter de jongen aan naar buiten en mepte hem daar neer. (Edit: en het begon met Jan Roos die tegen de jongen aanliep en vervolgens bij de schouder greep).

Typisch Jan Roos verhaaltje dus weer. Het eeuwige slachtoffer.
Niets over de doodsbedreiging. Typisch dat men dat dan weer weg weet te moffelen

(Is die kerel pas 43????)
pi_194680519
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 20:59 schreef the-eye het volgende:

[..]

Niets over de doodsbedreiging. Typisch dat men dat dan weer weg weet te moffelen

(Is die kerel pas 43????)
Of die doodsbedreigingen zijn een verzinsel van Jan Roos. Als je doorklikt zie je dat de drie jongens hetzelfde verhaal vertelden en dat dat ondersteund werd door het verhaal van een onafhankelijk getuige. Het verhaal van Jan Roos verschilde wezenlijk van deze verhalen. Oftewel alles wijst erop dat Jan Roos weer aan het jokken is.
pi_194681569
quote:

Omdat ie zo heet vind ik zo'n getuigenis niet 100% betrouwbaar ja. Het is helaas niet onaannemelijk dat ie z'n hand boven de Mocro boys houdt. Genoeg daarover gelezen en gehoord dat dat gebeurt. Dat zegt idd iets over mij, dat ik aandig wat boeken gelezen heb die daar verslag over doen, over hoe dat in die kringen onderling werkt,
quote:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Kijk hier word tenminste moeite gedaan om een bewering te onderbouwen ^O^
quote:
Dat is jou goed recht, dat je dat gelooft, maar het is niet chic om dit als feit hier neer te leggen, in een poging iemand op een bepaalde manier weg te zetten.

Nogmaals, jij gelooft dat, maar laten we eerlijk zijn, dit is nog altijd niet 100% te dichten. En laten we wel bij de feiten blijven; hij had een "knuppelachtig" voorwerp, precies zoals ie zelf al zei.

Maar ik snap eerlijk gezegd niet echt de focus op het wapen. Nogmaals; het mocrotuig loopt met zulk spul over straat alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Excuus, klopt. Ik vind Jan Roos in die zaak zeer onbetrouwbaar overkomen. Hoe het in die andere zaak zit, geen idee.
No problemo ^O^
pi_194681612
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Omdat ie zo heet vind ik zo'n getuigenis niet 100% betrouwbaar ja. Het is helaas niet onaannemelijk dat ie z'n hand boven de Mocro boys houdt. Genoeg daarover gelezen en gehoord dat dat gebeurt. Dat zegt idd iets over mij, dat ik aandig wat boeken gelezen heb die daar verslag over doen, over hoe dat in die kringen onderling werkt,
[..]

[..]

Dat is jou goed recht, dat je dat gelooft, maar het is niet chic om dit als feit hier neer te leggen, in een poging iemand op een bepaalde manier weg te zetten.

Nogmaals, jij gelooft dat, maar laten we eerlijk zijn, dit is nog altijd niet 100% te dichten. En laten we wel bij de feiten blijven; hij had een "knuppelachtig" voorwerp, precies zoals ie zelf al zei.

Maar ik snap eerlijk gezegd niet echt de focus op het wapen. Nogmaals; het mocrotuig loopt met zulk spul over straat alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
[..]

No problemo ^O^
Tja, jij gelooft dan Jan Roos op zijn woord terwijl hij zijn verhaal al moest aanpassen. En dus ook weer hij deze mishandeling aan het liegen was.

Verder liep toch echt Jan met de wapens op straat en niet het Mocro tuig wat hij tegen kwam.
pi_194681997
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:19 schreef kipknots het volgende:

[..]

Tja, jij gelooft dan Jan Roos op zijn woord terwijl hij zijn verhaal al moest aanpassen. En dus ook weer hij deze mishandeling aan het liegen was.
Ik wil niet zeggen dat ik m op z'n woord geloof, ik ga alleen in tegen de onwaarheden die verspreidt worden. Onwaarheden die verspreidt worden omdat mensen een probleem met hem hebben omdat ie een politiek incorrecte brulaap is.
quote:
Verder liep toch echt Jan met de wapens op straat en niet het Mocro tuig wat hij tegen kwam.
Dit is vooralsnog 100% correct. Voeg daarbij dat Roos werd uitgelokt, op een manier waar Mocro boys bekend om staan*, en we zijn er weer.

* Als in; kijk er 1 verkeerd aan, en de hele groep gaat los met stoere woorden, dreigementen waarin het woord "kanker" in elke zin meermaals voorkomt. Sterker nog, aankijken is niet eens nodig, ik liep laatst met 2 vrienden savonds over een industrie terrein, langs een geparkeerde auto waarin zulke boys zaten te chillen. We liepen er voorbij en hoorden vervolgens een paar keer "homo's!" + "kanker homo's". Ik als toetsenbord warrior dacht toen "negeren dat tuig" (en m'n vrienden ook), maar ja... Roos gaat toevallig niet de confrontatie uit de weg... Niet altijd even verstandig natuurlijk gezien alle (dodelijke) steekpartijen die om ogenschijnlijk niets gaan. Of ene Bas, die er ook iets van zei...

De drempel voor rechtvaardiging van plotseling (extreem) geweld lijkt bij nogal wat van die gasten nogal laag laten we maar zeggen.

Hmmm... Toch maar eens over na denken om ook iets ter zelfverdediging/intimidatie tegen dit tuig in huis te halen, of in m'n kofferbak te leggen...
  Moderator zaterdag 22 augustus 2020 @ 22:55:03 #66
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_194682094
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:16 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

No problemo ^O^
Waarom zou je het niet als mogen plaatsen hier, zeker als hij veroordeeld is? :?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_194682483
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:55 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet als mogen plaatsen hier, zeker als hij veroordeeld is? :?
Veroordeeld voor wat?

En wat mag je niet plaatsen?
  zondag 23 augustus 2020 @ 09:42:06 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194685029
Wel opvallend dat Jan Roos steeds weer bij allerlei geweldsincidenten betrokken raakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')