quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou er bestaan een magisch iets als internet of een telefoonboek natuurlijk, desnoods doe je aangifte bij de politie en zoekt die uit wie de ouders zijn. Zoveel opties.
Wij hebben ooit zoiets aan de hand gehad. Rotjoch van 11 bleef bij een account van mijn dochter opduiken ondanks een paar keer blokkeren met een eindeloze stroom aan kankerhoer en ik ga je verkrachten en zulks. Hij postte onder een herkenbare naam.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 17:12 schreef Vasilevski het volgende:
Ouders opbellen was teveel moeite geweest? Oh ja daarmee kom je niet in de krant.
[..]
...
Dat een normaal denkend mens geen 13 jarigen zo aan de schandpaal nagelt. Stuur het lekker door naar de politie, of negeer het.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)en-aan-de-schandpaal
Hoe denken jullie hierover?
de periode van het gastenboek herleven. je kunt je afvragen wat de waarde is van al die reactie-mogelijkheden. het is een utopie om een reactiemogelijkheid te hebben waar alleen maar positieve berichten in komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij hebben ooit zoiets aan de hand gehad. Rotjoch van 11 bleef bij een account van mijn dochter opduiken ondanks een paar keer blokkeren met een eindeloze stroom aan kankerhoer en ik ga je verkrachten en zulks. Hij postte onder een herkenbare naam.
Via Facebook zus gevonden en via haar de ouders. Net berichtje geschreven naar de ouders met screenshots dat we begrepen dat hij nog erg jong was maar dat het op moest houden. Kregen we een bericht terug van de ouders vol met kankers en tering en dat hij ging uitzoeken waar we woonden en dit allemaal vol spelfouten en zonder interpunctie.
Stroom aan berichtjes van joch hield wel op, dus ik ben bang dat tokkie-ouders het tokkie-joch in elkaar hebben gemept want op dat niveau schatte ik de capaciteiten van de ouders inmiddels in.
Maar klopte de aantijgingen ook of was het ook nog eens ongefundeerd?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wij hebben ooit zoiets aan de hand gehad. Rotjoch van 11 bleef bij een account van mijn dochter opduiken ondanks een paar keer blokkeren met een eindeloze stroom aan kankerhoer en ik ga je verkrachten en zulks. Hij postte onder een herkenbare naam.
Via Facebook zus gevonden en via haar de ouders. Net berichtje geschreven naar de ouders met screenshots dat we begrepen dat hij nog erg jong was maar dat het op moest houden. Kregen we een bericht terug van de ouders vol met kankers en tering en dat hij ging uitzoeken waar we woonden en dit allemaal vol spelfouten en zonder interpunctie.
Stroom aan berichtjes van joch hield wel op, dus ik ben bang dat tokkie-ouders het tokkie-joch in elkaar hebben gemept want op dat niveau schatte ik de capaciteiten van de ouders inmiddels in.
quote:
Maar ze zegt niet dat ze gehackt is toen ze die knul van 13 aanpakte. Dat was ze nog steeds volledig zelf.quote:
Ik kan het überhaupt nergens vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:29 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Maar ze zegt niet dat ze gehackt is toen ze die knul van 13 aanpakte. Dat was ze nog steeds volledig zelf.
Ik zat eerder mobiel, maar heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik kan het überhaupt nergens vinden.
@:maily waar heb je dat gelezen of gehoord?
Ja toen ik het bericht van maily las heb ik haar instagram even opgezocht. Daar zegt ze in haar story dat ze vandaag en gisteren gehackt is geweest en dat ze nare berichten zouden hebben verstuurd over de Marokaanse gemeenschap.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik kan het überhaupt nergens vinden.
@:maily waar heb je dat gelezen of gehoord?
Grazie!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zat eerder mobiel, maar heb het even opgezocht:
Glennis waarschuwt voor nare berichten; ik ben gehackt
Daar zijn we het allang en breed over eens.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:39 schreef Bottendaal het volgende:
Dat mens is gewoon een aandachtshoer
Ze kan inmiddels best gehackt zijn, bij zulke relletjes kun je er op rekenen dat mensen dat gaan proberen.quote:
Nog een reden om niet naar dat soort pulp te kijkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Poefbank het volgende:
Ze heeft haar zin gekregen. Ze mag vanavond weer galopperen bij Jimek over dat alleen maar donkere mensen racistische berichten krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |