quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Jij mag eerst, kijken wij het nog even aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:52 schreef Bocaj het volgende:
Laten we het vaccin van Poetin importeren!
Gebaseerd op feiten.quote:
goed bezig aapjequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
De OP is vet oud, ik zal hem even bijwerken [ afbeelding ]
Na de zomer verandert dit wel weer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
De OP is vet oud, ik zal hem even bijwerken [ afbeelding ]
En die homo naast haar dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze lijkt ook permanent stoned.
quote:
Kees is nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mention mij maar als Kees aan de beurt is (zal wel weer laatste 5 minuten zijn)
Klaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Na de zomer verandert dit wel weer.
Die man woont in een kasteel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ga huilen om Andre Rieu zijn leed.
Zal voor hem wel zwaar zijn om thuis te moeten blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ga huilen om Andre Rieu zijn leed.
Vioolles nemen dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Die man woont in een kasteel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_de_Torentjes
Een letterlijk 16e eeuws kasteel.
Mooi stukje onroerend goed om op te delen in kamers en er 100 studenten in te huizen á ¤400/maandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zal voor hem wel zwaar zijn om thuis te moeten blijven.
[ afbeelding ]
Inderdaad, iemand verliezen waarvan je veel houdt is alsof er een stuk van je ziel is geamputeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:22 schreef svann het volgende:
Met van Duin heb ik meer te doen, hij is redelijk verse weduwnaar.
Het was sarcastisch, haha, hij zou minstens zoveel vermogen kunnen hebben opgebouwd dat hij zijn orkest tot hun pensioen kan financieren. Maar hij lijkt mij een nulmodel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die man woont in een kasteel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_de_Torentjes
Een letterlijk 16e eeuws kasteel.
400 maar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooi stukje onroerend goed om op te delen in kamers en er 100 studenten in te huizen á ¤400/maand
Wat doet een studentenkamer tegenwoordig, ik heb geen ideequote:
in amsterdam zeker 800quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat doet een studentenkamer tegenwoordig, ik heb geen idee
Luxe zorgen, vergeleken met al die mensen die hun baan kwijt dreigen te raken of al kwijt zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:24 schreef Scuidward het volgende:
Rieu gaat treuriger weg dan hij gekomen is.
"Mis je het?"
"Hoe kom je nu je tijd door?"
"Wanneer is het geld op?"
Bijna niks van hem gehoord wat ik al niet zelf kon invullen. Hij was wel zichtbaar geëmotioneerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Luxe zorgen, vergeten met al die mensen die hun baan kwijt dreigen te raken of al kwijt zijn.
Beetje slappe vertoning (helaas).
quote:
quote:
You love him or you hate him!quote:
Maakt niet uit.Het is campagnetijd.quote:
Het is gewoon goedkoop scoren. Wilders wil niet de zorgpremies verhogen om de hogere lonen in de zorg te financieren.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Het is campagnetijd.
Klopt. Schaamteloos.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon goedkoop scoren. Wilders wil niet de zorgpremies verhogen om de hogere lonen in de zorg te financieren.
Ic verpleegkundige verdient ongev 4000, daar ligt het probleem niet iddquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
Lekker janken
Gewoon werreke voor je geld
Inderdaad, als je ordinair wilt cashen moet je gewoon naar de Zuidas.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit is toch gewoon de baan waarvoor je met je volle verstand hebt gekozen?
Niet zo janken dan
In de bejaarden- en thuiszorg niet bepaald hoor, dat schuift echt weinig.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:39 schreef michiel_merk het volgende:
Ic verpleegkundige verdient ongev 6000, daar ligt het probleem niet idd
Daarnaast nog allerlei onregelmatigheidstoeslagen. Dan kom je op 65k/jaar zoals Ernst Kuipers zei.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ic verpleegkundige verdient ongev 4000, daar ligt het probleem niet idd
Is ook een ander niveau! Maar een 'hongerloon' hoeft ook niet!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
In de bejaarden- en thuiszorg niet bepaald hoor, dat schuift echt weinig.
Dat zijn dan ook mbo niveau 2 banen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
In de bejaarden- en thuiszorg niet bepaald hoor, dat schuift echt weinig.
Is al wel een smak geld... reken dat nog eens om naar guldens...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarnaast nog allerlei onregelmatigheidstoeslagen. Dan kom je op 65k/jaar zoals Ernst Kuipers zei.
Stella Saldenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
Wie is dat blonde vrouwtje joh? Die heeft het echt constant over de absolute onderkant met haar huur- en zorgtoeslagen
Hij zit daar waarschijnlijk omdat hij makkelijk praat. Ik weet niet of het perse goed is voor de zorg als je daar een niveau 2 helpende neerzet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Gozer werkt 20 jaar op een ic, zal het ook niet slecht hebben
Mee eens, maar de HRA (Villawijksubsidie) wordt al afgebouwd.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:47 schreef svann het volgende:
Bij booking.com en dergelijken halen.
Minder top-inkomens sponsoren met hypotheekrenteaftrek.
Schaapjes op het droge!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Wegtrekken uit de drukke stad en een mooie woonboerderij in het Noorden kopen, Lubach stijgt in mijn achting
Geen onverstandig plan als je deze beelden ziet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Wegtrekken uit de drukke stad en een mooie woonboerderij in het Noorden kopen, Lubach stijgt in mijn achting
Niet iedereen is een luxe paardje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Prijs, ¤500.000, hypotheek ¤630.750quote:
O.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prijs, ¤500.000, hypotheek ¤630.750
Buurthuizen steken ze zelf in de fikquote:Op woensdag 19 augustus 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
Zijn we nu niet klaar met theedrinken?
Voor zover ze er nog zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Buurthuizen steken ze zelf in de fik
Het is 2020, het mag.quote:
Mee eens, laat hun de schade maar betalen. Als hun dat niet lukt moet de uitkering, zorgtoeslag, kinderbijslag, HRA en studiefinanciering worden stop gezet.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:03 schreef superniger het volgende:
Uitkering van hun ouders stopzetten.
Kan in Holland ook hoor! Maar men wil het niet!quote:
Wel programma was dat? Op YT is ook zoiets vanuit de usa....quote:
Hier is het beruchte R-getal wel even wat hoger.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:10 schreef Bocaj het volgende:
Kan in Holland ook hoor! Maar men wil het niet!
Zijn alleen maar jongeren... r=1,19quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:12 schreef svann het volgende:
[..]
Hier is het beruchte R-getal wel even wat hoger.
Zou een soort Russisch roulette zijn.
Of dat gunstig is, zal er maar net van af hangen wie er dán aan de macht komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Bij mij gaat een maand lang de vlag uit als de aarde is verlost van Putin
En die jongeren komen thuis bij hun ouders, gaan naar hun opleiding of naar hun collega's.quote:
Lubach stemt VVD toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ondanks dat hij een D66'er is, ben ik het vaak wel met hem eens.
Ja maar ik ben nu 30, dat is vet jong nuquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat vond je 5 jaar geleden ook van dertigers.
Het team van Lubach is wel een clubje binnen in de VPRO.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht altijd dat hij D66 stemt...je verwacht ook geen VVD'ers bij de VPRO.
Vind ik al best een tijdje.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ja maar ik ben nu 30, dat is vet jong nu
Diederik Smit bijv.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:25 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Het team van Lubach is wel een clubje binnen in de VPRO.
Daar zitten wel wat rechtse mensen tussen.
30 is oud je bent al afgeschrevenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nu 30, dat is vet jong nu
Oh, zit Diederik Smit in het team van Lubach.quote:
quote:Voorlopig geen botsauto's of een spin in Midden en West-Brabant: de veiligheidsregio heeft kermissen tot nader orde verboden. Vanwege de toename van het aantal besmettingen zou het onverantwoord zijn om de kermissen door te laten gaan. Kermisexploitanten zijn woedend en hielden vandaag een demonstratie bij het stadhuis in Tilburg. Het beleid is onbegrijpelijk, vinden zij, want waarom mogen pretparken wel open en kermissen niet? Bij Op1 praten kermisexploitanten Maurice Janvier en Ida Oostenenk erover. Ook VVD-Kamerlid Thierry Aartsen is te gast. Hij wil dat in een derde steunpakket compensatie komt voor de kermishouders.
Vandaag was de Haagse gemeenteraad bijeen voor een spoeddebat over de ellende en onrust in Scheveningen en over de rellen in de Schilderswijk, eerder deze maand. Bij Op1 praten Fractievoorzitter CDA Den Haag Kavish Partiman, verslaggever bij Den Haag FM Pim Markering en Nachtburgemeester van de stad Pat Smith erover.
Met de Amerikaanse verkiezingen in het vooruitzicht is het tijd om de balans op te maken van de afgelopen 4 jaar Trump. Koen Petersen heeft zijn maandelijkse verslagen over het presidentschap van Trump gebundeld in het boek 'In de aanval!', dat morgen verschijnt. In dit boek onderzoekt Koen Petersen in hoeverre Trump nou eigenlijk anders is dan zijn voorgangers.
Morgen begint de nieuwe SBS-realityserie Familie Gillis: Massa is Kassa. Zes afleveringen lang volg je het reilen en zeilen van de eigenaar van een heus vakantieparkenimperium. Is dit de opvolger van familie Meiland?
Denk dat ze snipperuren hebben opgenomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Wat doen die mensen normaal gesproken overdag?
fokkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Wat doen die mensen normaal gesproken overdag?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:20 schreef BlackNero het volgende:
Waar zijn de kinderen van deze mensen??
Ik heb gewoon gewerkt.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat ze snipperuren hebben opgenomen.
Ditquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Geen stok achter de deur.... maar in je nek!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
stok achter de deur...doe maar stok op hun bakkes
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
"We moeten stoppen met praten en met oplossingen komen, maar die heb ik niet"
Oke bedankt knul
Fractievoorzitter CDA Den haag.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef rosalinde93 het volgende:
Wie is die pakistaan met brilletje
Partimanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef rosalinde93 het volgende:
Fractievoorzitter CDA Den Haag Kavish Partimanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:34 schreef rosalinde93 het volgende:
Zolang ik besta weet ik inderdaad al van de slechte schilderswijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:35 schreef Gehrman het volgende:
Deze discussie is al 30 jaar gaande.
Tijd over, dus je kunt d'r bellenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Kermis exploitant dametje heeft wel iets
Lekker botsen op jaren 90 muziekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tijd over, dus je kunt d'r bellen
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
Thierry Aartsen is net zo oud als Monkyyy
D-D-D-Driiiiie keer gooien voor een munt...munt...muntquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:39 schreef matthijst het volgende:
Hou toch op man.
Stekker in 't stopcontact. Echo op de mic.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
D-D-D-Driiiiie keer gooien voor een munt...munt...munt
Pwèèèp pwèèèp pwèèèèp
Gaan die ook naar die roze kermis in Tilburg?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:42 schreef Gehrman het volgende:
Kermissen waren tegenwoordig toch al no-go zones dankzij de rellende mocrotjes.
In de grote stad ja, in 't durp zijn ze vaak gezellig, maar geen turbo polypquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:42 schreef Gehrman het volgende:
Kermissen waren tegenwoordig toch al no-go zones dankzij de rellende mocrotjes.
Wel eerst een muntje betalenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
@:Gehrman wil ook in haar gat springen
Alexiaquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Wat is Sander zijn mening ook alweer over Amalia
Waar?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb Obama zien spreken in het echt
In de Joe-S-eey?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
Inderdaad. Pffff.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
En dan kom je zelf met Biden en een excuusvrouwtje
blckdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:52 schreef monkyyy het volgende:
AFAS Livequote:
Zal wel een flinke duit gekost hebben dacht ik zo! (En linksom betaal jij er ook voor!)quote:
Cadeautje van een zakelijke relatiequote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zal wel een flinke duit gekost hebben dacht ik zo! (En linksom betaal jij er ook voor!)
Oja! Dat kostte toch redelijk wat geld?quote:
duizend euro ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Oja! Dat kostte toch redelijk wat geld?
Ja, dan ga ik liever naar de kermis.quote:
Dat is dan weer niet een goede plek om te netwerkenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik liever naar de kermis.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet een goede plek om te netwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |