Toegestaan om iemand onder controle te krijgen dus geboeid te krijgen. Als een persoon met zijn handen geboeid op zijn rug en voeten geboeid is dit disproportioneel geweld ook daar niet meer toegestaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je hebt er weinig kaas van gegeten , het gaat hier niet om dat iemand 8 minuten op nek ging zitten , dat weten we wel.
Dat was niet goed alhoewel het toentertijd was toegestaan in die staat. Het gaat er om dat verdachten die rustig blijven maar niet meewerken moeilijk te beoordelen zijn omdat ze rare dingen kunnen doen
lekker selectief lezen , ik had het over dat rustige arrestanten die niet meewerken het moeilijkst zijn te beoordelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toegestaan om iemand onder controle te krijgen dus geboeid te krijgen. Als een persoon met zijn handen geboeid op zijn rug en voeten geboeid is dit disproportioneel geweld ook daar niet meer toegestaan.
Deze advocaat heeft er wat meer kaas van gegeten ipv jou vage aannames, kijk daar maar eens naar.
Dit gaat echt helemaal nergens over nee. Wat een compleet doorgedraaide idioten. Nou heb je er bij dit soort dingen altijd wel een aantal bij, maar het is echt allemaal volk met een steekje los.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:49 schreef Enchanter het volgende:
"cops and klan go hand in hand" wat een simpele figuren zijn het ook.
Begrijp jij na 44 delen van dit topic nog steeds niet wat het verschil is tussen individueel racisme en Institutioneel racisme, of doe je alleen alsof?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:45 schreef Enchanter het volgende:
het had iig niks met racisme te maken , dus al die BLM jankerds met hun "I cant breathe" shirts kunnen weer ophouden met janken.
Valt ook op dat het voornamelijk tieners zijn en twintigers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal nergens over nee. Wat een compleet doorgedraaide idioten. Nou heb je er bij dit soort dingen altijd wel een aantal bij, maar het is echt allemaal volk met een steekje los.
Nou vertel eens wat mogen donkere mensen niet wat blanken wel mogen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begrijp jij na 44 delen van dit topic nog steeds niet wat het verschil is tussen individueel racisme en Institutioneel racisme, of doe je alleen alsof?
Huh? Aangezien dat al gebeurt kun je moeilijk vol houden dat het zin heeft, eerder het tegendeel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh zwarten worden zwaarder gestraft , is misschien niet goed , maar als 6% van de bevolking (zwarte mannen) verantwoordelijk is voor ongeveer 50% van de zware criminaliteit zullen de rechters misschien wel denken en hopen dat zwaarder straffen helpt.
geen idee , maar jij denkt dat het komt omdat ze zwart zijn ?
En, helpt dat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nou vertel eens wat mogen donkere mensen niet wat blanken wel mogen.
Oh zwarten worden zwaarder gestraft , is misschien niet goed , maar als 6% van de bevolking (zwarte mannen) verantwoordelijk is voor ongeveer 50% van de zware criminaliteit zullen de rechters misschien wel denken en hopen dat zwaarder straffen helpt.
Exact. Nou ja, dat is niet wat ik denk. Dat is wat volgt uit talloze onderzoeken en analyses, na correctie voor andere variabelen.quote:geen idee , maar jij denkt dat het komt omdat ze zwart zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ik zeg niet dat het goed , ik weet ook niet waarom die rechters hen zwaarder straffen , misschien hebben ze al een vol strafblad ik heb geen idee.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Aangezien dat al gebeurt kun je moeilijk vol houden dat het zin heeft, eerder het tegendeel.
Belangrijker vind ik dat je het kennelijk goed vindt als mensen op basis van hun huidskleur anders gestraft worden. Je vindt dit zelf niet racistisch? Moeten rechters hierna ook oogkleur, penislengte of haarlijn meenemen?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En, helpt dat?
[..]
Exact. Nou ja, dat is niet wat ik denk. Dat is wat volgt uit talloze onderzoeken en analyses, na correctie voor andere variabelen.
Daarvan stond een mooi overzicht in de OP, maar ik zie dat AchJa dat er inmiddels vakkundig uit heeft gesloopt.
Daarom hieronder nog maar een keer:Ik had dat inderdaad niet gezien , maar dan nog wat ik ook in mn vorige post zei , ga dan rechtszaak aanspannen of zo ipv alles slopen en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar waren ze toen de man van "yes we can" president was ?Ik ben inmiddels overleden
Dit speelt al veeeeeele jaren, en men wordt gewoonweg niet gehoord. Niemand praat het vernielen, rellen en plunderen goed, en gelukkig gaat het ook maar in een klein deel van de demonstraties fout (ondanks dat een aantal users hier ons iets anders wil doen laten geloven), maar je moet toegeven dat de demonstraties een logisch gevolg zijn van het structureel negeren van de fundamentele problemen die er spelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik had dat inderdaad niet gezien , maar dan nog wat ik ook in mn vorige post zei , ga dan rechtszaak aanspannen of zo ipv alles slopen en zo
Toen was de spreekwoordelijke emmer verbazingwekkend genoeg nog niet vol. De dood van Floyd was de druppel. Dat het zo'n momentum gekregen heeft is ook mede te danken aan de coronacrisis.quote:Waar waren ze toen de man van "yes we can" president was ?
Of klein deel of een groot deel van de demonstraties uitlopen op geweld , doet er niet toe.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit speelt al veeeeeele jaren, en men wordt gewoonweg niet gehoord. Niemand praat het vernielen, rellen en plunderen goed, en gelukkig gaat het ook maar in een klein deel van de demonstraties fout (ondanks dat een aantal users hier ons iets anders wil doen laten geloven), maar je moet toegeven dat de demonstraties een logisch gevolg zijn van het structureel negeren van de fundamentele problemen die er spelen.
Dat doet er wel degelijk toe. Waarom zou het dat niet doen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Of klein deel of een groot deel van de demonstraties uitlopen op geweld , doet er niet toe.
De organisatie BLM en de BLM-beweging zijn niet hetzelfde hè.quote:Feit blijft wel dat de organisatie BLM , zich er niet van distantieert.
Wat dat betreft , heeft , en of je hem nou mag of niet , Steven Crowder gewoon gelijk , het is een terroristische organisatie.
Daar zal je het wel niet mee eens zijn , dat mag.
quote:Verder zijn er een hoop problemen in de zwarte gemeenschap ook gewoon hun eigen schuld , hoeveel kinderen in de zwarte gemeenschap groeien op zonder vader.
Waarom zijn veel Nigerianen en Ghanezen wel succesvol in Amerika ?
Tuurlijk niet iedereen krijgt de zelfde kansen ondanks ze die wel hebben , maar hier speelt ook weer een beetje opvoeding mee en mentaliteit.
Het lijkt wel een soort vicieuze cirkel.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 13:04 schreef Isdatzo het volgende:
[Knip]
Aha, de klassieke "ze werken/willen niet hard genoeg".
Het is nogal cru om iemand die in een achterstandswijk opgroeit in een disfunctionerend gezin, zonder toegang tot basale voorzieningen als (deugdelijke) zorg, gedegen onderwijs, fatsoenlijke huisvesting, etc, het kwalijk te nemen dat hij niks van z'n leven heeft weten te maken. Hierboven zeg je dat alle facetten aanwezig zijn om succesvol te zijn, maar wanneer je in een achterstandswijk opgroeit dan wordt er aan geen enkele randvoorwaarde voldaan hoor.
Je kan het dan wel heel leuk hebben over kansen die ze moeten grijpen, maar die zijn absoluut niet gelijk verdeeld. Nog niet misschien. En ja, natuurlijk heeft de zwarte gemeenschap ook een eigen verantwoordelijkheid... maar het wordt de zwarte gemeenschap wel echt heel lastig gemaakt om zichzelf uit deze situatie omhoog te trekken.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En, helpt dat?
[..]
Exact. Nou ja, dat is niet wat ik denk. Dat is wat volgt uit talloze onderzoeken en analyses, na correctie voor andere variabelen.
Daarvan stond een mooi overzicht in de OP, maar ik zie dat AchJa dat er inmiddels vakkundig uit heeft gesloopt.
Daarom hieronder nog maar een keer:Het is wel wat jij denkt. Het is jouw conclusie (hypothese) dat de verschillen door ras komen, en er geen andere factoren spelen. Maar zoals het er nu naar uit ziet, lijkt dit een les die jij nooit zal leren. Desalniettemin is dit iets dat elke keer weer moet worden gezegd om jouw onzin en pseudowetenschap te ontkrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige systematische racisme lijkt van jou te komen. Bij elk verschil tussen zwarten en andere rassen, reduceer jij de oorzaak tot ras. Daarmee beroof jij de zwarte bevolking van eigen verantwoordelijkheid en controle over hun eigen handelen.
Deze user komt met wetenschappelijke stukken die zijn hypothese onderbouwen. Velen zie ik hier alleen maar onderbuik geneuzel uiten waar de massa hier in meegaat. Dat is pseudowetenschap.quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is wel wat jij denkt. Het is jouw conclusie (hypothese) dat de verschillen door ras komen, en er geen andere factoren spelen. Maar zoals het er nu naar uit ziet, lijkt dit een les die jij nooit zal leren. Desalniettemin is dit iets dat elke keer weer moet worden gezegd om jouw onzin en pseudowetenschap te ontkrachten.
Het enige systematische racisme lijkt van jou te komen. Bij elk verschil tussen zwarten en andere rassen, reduceer jij de oorzaak tot ras. Daarmee beroof jij de zwarte bevolking van eigen verantwoordelijkheid en controle over hun eigen handelen.
Nee, dat klopt niet. Er is geen bewijs dat de verschillen hun oorzaak vinden in ras/racisme. Maar verder heb je wel gelijk dat diezelfde user vanuit de onderbuik praat. Dat heb je dan weer wel goed gezien. Wel jammer dat de enige keer dat je gelijk lijkt te hebben, dat per ongeluk gebeurt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deze user komt met wetenschappelijke stukken die zijn hypothese onderbouwen. Velen zie ik hier alleen maar onderbuik geneuzel uiten waar de massa hier in meegaat. Dat is pseudowetenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Je zou, bijvoorbeeld, eens met een andere verklaring kunnen komen die de waargenomen discrepanties tussen blank en zwart in uitkomsten van, of behandeling door, systemen verklaart. In de onderzoeken waarnaar ik refereer is al zo goed mogelijk rekening gehouden met andere variabelen, dus ik ben benieuwd naar waar jij mee komt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 07:51 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is wel wat jij denkt. Het is jouw conclusie (hypothese) dat de verschillen door ras komen, en er geen andere factoren spelen. Maar zoals het er nu naar uit ziet, lijkt dit een les die jij nooit zal leren. Desalniettemin is dit iets dat elke keer weer moet worden gezegd om jouw onzin en pseudowetenschap te ontkrachten.
Het enige systematische racisme lijkt van jou te komen. Bij elk verschil tussen zwarten en andere rassen, reduceer jij de oorzaak tot ras.
Nee hoor.quote:Daarmee beroof jij de zwarte bevolking van eigen verantwoordelijkheid en controle over hun eigen handelen.
"De verschillen", lekker feitenvrij in de ruimte aan het zwammen, zo kennen we de bewust cherry pickende geweld uitvergroters weer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat de verschillen hun oorzaak vinden in ras/racisme.
Goede oneliner weer Basp1!quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
"De verschillen", lekker feitenvrij in de ruimte aan het zwammen, zo kennen we de bewust cherry pickende geweld uitvergroters weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |