Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat PSG de CL wint
There, I’ve said it
Beste middenveld ook wel met Wijnaldum, De Jong en De Roon/Vd Beek. De balans is dan uitstekend met wonderkind Frenkie als parel op het middenveld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een van de kanshebbers met een goede coach hoor.
Beste verdediging.
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
There, I’ve said it
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste verdediging.
Waarom Spanje zo hoog?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de top/middenlanden mijn favorieten:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroatië
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. België
9. Argentinië
10. Portugal
Dan blijft er maar 1 kanshebber over.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste verdediging.
Die andere landen zijn dan achterin/middenveld weer niet zo sterk. Heft elkaar prima op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind wel 4/5 landen beter. Aanval is gewoon enorm matig.
Omdat ik half Spaans ben?quote:
Ik mis Duitslandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroatië
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. België
9. Argentinië
10. Portugal
Oi mate, got a loicense ta speak like that?!quote:
Hopen dat die Ihatarren een leuke ontwikkeling doormaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beste middenveld ook wel met Wijnaldum, De Jong en De Roon/Vd Beek. De balans is dan uitstekend met wonderkind Frenkie als parel op het middenveld.
Wij hebben wat problemen voorin, maar Portugal heeft die problemen weer achterin etc etc. Geen enkel land is overal heel sterk ofzo.
Oh van mijn opa juist welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag van mijn wijlen opa nooit voor moffen zijn
Uruguay vergeten man manquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Nederland
1. Spanje
3. Kroatië
4. Mexico
5. Engeland
6. Colombia
7. Japan
8. België
9. Argentinië
10. Portugal
Moet die stoppen met autoradiotjes jatten allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat die Ihatarren een leuke ontwikkeling doormaakt.
Dan zou ik eerder gaan voor "Là, je le dis ici" als tweede taal in je post (Dit komt uit Google translate)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
There, I’ve said it
Verdedigen is wel wat makkelijker dan aanvallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die andere landen zijn dan achterin/middenveld weer niet zo sterk. Heft elkaar prima op.
Die staan aller allerlaatste zolang dat konijn daar speeltquote:
Wat een walgelijke taal blijft dat tochquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder gaan voor "Là, je le dis ici" als tweede taal in je post (Dit komt uit Google translate)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |