Nee ik ben ook niet zo'n fan van m'n eigen verjaardag vieren eigenlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader vond het totaal niet erg dat hij zijn verjaardag niet mocht vieren.
Gelukkig is het niet meer zo godgruwelijk heet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nog twee wekenIk begin het bijna zielig voor andere mensen te vinden
Tegenwoordig heb ik er ook niet zo veel meer mee eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo'n fan van m'n eigen verjaardag vieren eigenlijk
Ik vier ze ook niet elk jaar meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik ben ook niet zo'n fan van m'n eigen verjaardag vieren eigenlijk
Nee als je dan moet werken, dat is pas naar. Heb je geluk meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet meer zo godgruwelijk heet.
Duurt wel erg lang voordat er hulp komt.quote:
Ben je begonnen aan dit filmpje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Duurt wel erg lang voordat er hulp komt.
Dat wel en ik denk ook dat degenen onder mij niet genoeg doen om die vijfde plek in te kunnen gaan nemen. Maar goed, hier ben ik al heel blij mee hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je bent nog steeds stevig nummer vijf hoor!
Dan wordt het inderdaad wel weer tijdquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu toch wel weer lijkt me? Gisteren al een groot deel van de dag niet.
Ik begin gewoon vast:quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad wel weer tijd
We doen gezellig allemaal meequote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin gewoon vast:
Gefeliciteerd weer @:Cee!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begin gewoon vast:
Gefeliciteerd weer @:Cee!!!![]()
![]()
Maar had 'm ook alweer afgezet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ben je begonnen aan dit filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |