Autist.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Over een uurtje weer tied voor koffie. @:wereldgozer
Ik had je gementionedquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:04 schreef Zipportal het volgende:
Over een uurtje weer tied voor koffie. @:wereldgozer
Volslagen debielquote:
Marc Bontenedquote:De sceptici krijgen tegengas van arts-microbioloog Marc Bonten van UMC Utrecht en viroloog Ab Osterhaus. Zij hebben een duidelijke verklaring waarom de ziekenhuizen en ic's leeg zijn. ,,Dat komt doordat het vooral jonge mensen zijn die het virus oplopen op onder meer feestjes en partijen.”
Ze noemen het een kwestie van tijd dat het aantal besmettingen zich uitbreidt naar oudere leeftijdsgroepen. ,,Jongeren hebben immers veel contact met oudere generaties, zeker de groep tot twintig jaar die vaak nog thuis woont’’, stelt Osterhaus. Als de toename doorzet, zal het aantal ziekenhuisopnamen zeker zichtbaar gaan oplopen, vult Bonten aan. Het is nu bovendien zomer, straks is het winter en kruipen mensen binnen weer tegen elkaar aan met hogere risico's op besmetting.
Als je meer dan 1 hersencel hebt was dit al even bekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marc Bontened
@:Caland
@:maxi-mus
@:Elan
@:Scrummie2.1
Triage in oktober maat.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je meer dan 1 hersencel hebt was dit al even bekend.
Bol.com is wel een beetje aan het afgaan.quote:
Lol whutquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het zou @:anneloos niet kunnen zijn
die kan niet lopen![]()
![]()
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook meedoe
Als dat van jou mag uiteraard
Dagje vrij vandaag. Wat opruimen want we krijgen bezoek straks. Jij aan het werk?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo AnneloosHeb je een mooie dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |