quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje tof doen op internet en grote bek hebben tegen allochtonen maar in het echt camera's op willen hangen tegen puberende kinderen
de criminele jongeren met een emigratie achtergrond zijn niet het probleem, maar kijk eens in de spiegel man
Begon daarvoor al.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen he 👀
M'n zwager is bekant ook grijs geworden na de geboorde van z'n koters.
deden ze maar aan emigratiequote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje tof doen op internet en grote bek hebben tegen allochtonen maar in het echt camera's op willen hangen tegen puberende kinderen
de criminele jongeren met een emigratie achtergrond zijn niet het probleem, maar kijk eens in de spiegel man
geen last van hoor, al heb ik ook wel wat grijze harenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Kinderen he 👀
M'n zwager is bekant ook grijs geworden na de geboorde van z'n koters.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben compleet grijs.
Al zo'n 10 jaar. Kut genen.
50 tinten grijs?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben compleet grijs.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57 heb jij die smiley met die middelvingers bij de hand? Ik kan ze even niet vinden.
Sommige mensen hebben werk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Te laat nu heb ik hem niet meer nodig.
Voortaan graag direct reageren.
Ja maar Elan en Drizzt gebruiken die smiley nooitquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben werk.
We roddelen hier niet @Elan @Drizztquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar Elan en Drizzt gebruiken die smiley nooit
pics.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben compleet grijs.
pics?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net even genottelijk gekakt, boys
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is waardeloos zonder picsquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben eigenlijk wel klaar met dat gezeur over dat pakket de hele tijd dus ik hoop maar dat ze er beide zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En heuj, krijg net een mailtje dat er een pakket voor me klaarligt in Duitsland. Zal mij benieuwen of het alleen de kleine is, of allebei.
Helemaal mee eens. Klaar er mee, tijd dat deze soap ten einde komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel klaar met dat gezeur over datpakket de hele tijd dus ik hoop maar dat ze er beide zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |