Lijk jij op Angelino?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ziekte van hedel, niks mis mee.
Ik heb denk ik nog een jaar of 10 tot ik kaal ben.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die is ook 1 meter 50 en kaal.
Ook nog geen grijze haren?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog een jaar of 10 tot ik kaal ben.
op je pikkie zekerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon haar.
Heb jij nog een volle bos haar op je kop?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:14 schreef GGMM het volgende:
Als Scrummie zegt dat hij niet kaal is geloof ik hem!
Ik doe ook weleens tot op 3 mm. Staat me wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb op mijn 15e een keer vrijwel alles eraf gehaald. Maar niet meer gedaan toen iemand vroeg hoe lang ik nog aan de chemo moest.
Kinderen he 👀quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paar ja, zijkant. Doet geen pijn
beetje tof doen op internet en grote bek hebben tegen allochtonen maar in het echt camera's op willen hangen tegen puberende kinderenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb op mijn 15e een keer vrijwel alles eraf gehaald. Maar niet meer gedaan toen iemand vroeg hoe lang ik nog aan de chemo moest.
deed dat in m'n jeugd wel vaker, was wel prettig in het ov moet ik zeggen, ging niet zo snel iemand naast me zittenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |