Die keert zich omquote:
Wat gaat er gebeuren in Amsterdam denk je?quote:
Primaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren in Amsterdam denk je?
Avondklok, mondkapjes overal?
Denk niet dat hij dat wil. De donder en bliksem welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mo, je wordt gemist hoor.
Waak over de 40+ SC
Die mondkapjes vind ik wel echt naarquote:
Katoen ook hoor maar het is niet 8 uur per dag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die mondkapjes vind ik wel echt naar![]()
Misschien moet ik eens katoenen proberen, heb nu van die blauwe synthetische, maar ik vind het maar benauwend.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Katoen ook hoor maar het is niet 8 uur per dag.
Dat is onzin natuurlijk. Als het in winkels moet heb ik er geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]dat is zo!
Rutte vanavond: "En vanaf nu draagt iedereen 24/7 een mondkapje."![]()
Nou ja, benieuwd wat ze gaan zeggen.
Het was dan ook een grapje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als het in winkels moet heb ik er geen enkel probleem mee
Jij zegt dat je het naar vindtquote:
OV. Geen enkel probleem ermeequote:
Gelul dat zei je nietquote:
In het ov, geen enkel probleemquote:
Dat, waarom hoor ik nog net zoveel lallende vreemde talen als eerst in het centrumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
Waarom waarom???? Zijn alle grenzen open. Waarom gaat iedereen naar het strand en op vakantie.
Wat heb jij een aparte manier van reageren zeg...quote:
Ik gebruik hem wel wat vaker hoorquote:
Ik vind het eigenlijk prima als het ook in winkels moet. Ik voel me denk ik beter denk ikquote:
Dat is al jaren zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat, waarom hoor ik nog net zoveel lallende vreemde talen als eerst in het centrum
Zat daar ook al aan te denken hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk prima als het ook in winkels moet. Ik voel me denk ik beter denk ik
Het was een tijdje leegquote:
Precies!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Karzai het volgende:
mag je eigenlijk maar een keer gebruiken en daarna voorzichtig bij de bandjes pakken en in de afvalbak gooien, anders heeft het ook geen zin
Ja goed, ik sproei met een tweede gebruik echt niet ineens extra in de rondte bij het ademen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Karzai het volgende:
mag je eigenlijk maar een keer gebruiken en daarna voorzichtig bij de bandjes pakken en in de afvalbak gooien, anders heeft het ook geen zin
coolquote:
Dat is niet echt waar. Je beschermt niet alleen jezelf maar ook anderen. Het is dus je eigen keusquote:
Ja dat is dan ook geen kunstquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen eh een oostenrijks team Wolfsberger AC
Ik snap datquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:20 schreef Laysa het volgende:
Ik bemerk bij mezelf dat ik altijd stop met luisteren als Hugo praat
kom je daar vaak?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
Ondertussen lees ik dat de Bijenkorf 14 dagen op slot gaat
Waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik mag nog steeds de grens niet over om te shoppen![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Soury het volgende:
Geen bruiloften en partijen meer ik ben nog nooit zo gelukkig geweest [ link | afbeelding ]
Jup.. en wanneer die ander er ook 1 draagt, heb je in principe een dubbele "bescherming".quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar. Je beschermt niet alleen jezelf maar ook anderen. Het is dus je eigen keus
Dat kon toen nog. Nu is het echt superfancyquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
Vroeger als ik spijbelde van school hing ik daar vaak rond
Ja precies. Het is niet zo moeilijk toch? En weggooien elke keer is in principe je eigen keusquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup.. en wanneer die ander er ook 1 draagt, heb je in principe een dubbele "bescherming".
En die dingen kosten geen flikker.. Ik zet er gewoon 1 op (en zit nooit in t OV). En daarna weggooien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies. Het is niet zo moeilijk toch? En weggooien elke keer is in principe je eigen keus
Ik woon al 30 jaar in Amsterdam en kom liever de binnenstad niet inquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb 8 jaar bij de Bijenkorf gewerkt, maar kom er tegenwoordig ook niet meer.
Ik heb er 4 (katoen in hippe kleurtjes) die gaan in de was en een bergje papieren voor als ik het vergeet. Altijd in de tas tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En die dingen kosten geen flikker.. Ik zet er gewoon 1 op (en zit nooit in t OV). En daarna weggooien.
Kan daar nog steeds leuk zijn ja. ik moet ook toegeven dat ik er niet heel veel meer kom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef Karzai het volgende:
ik had een keer een bak vol vreemde muntjes ingeleverd bij de wisselaar, bleek 48 gulden
bouwpakket gekocht en slagroomtruffels, leuke dag gehad bij de bijenkorf
Truffels Jummiequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:29 schreef Karzai het volgende:
ik had een keer een bak vol vreemde muntjes ingeleverd bij de wisselaar, bleek 48 gulden
bouwpakket gekocht en slagroomtruffels, leuke dag gehad bij de bijenkorf
Precies, ik heb ze ook standaard mee. En eerlijk is eerlijk ik zie de laatste week wel weer meer mensen die dingen overal dragenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 4 (katoen in hippe kleurtjes) die gaan in de was en een bergje papieren voor als ik het vergeet. Altijd in de tas tegenwoordig
Ik kocht er 200 voor E40 geloof ik. 3 laags.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er 4 (katoen in hippe kleurtjes) die gaan in de was en een bergje papieren voor als ik het vergeet. Altijd in de tas tegenwoordig
Ik heb ook altijd een flesje handwas mee. ik loop wel eens een rondje en boodschappen her en der. Ik was mijn handen wel vaak met dat spulquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:33 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kocht er 200 voor E40 geloof ik. 3 laags.
Zeker, en een bioscoopje sla ik ook over voorlopigquote:
Nou een bioscoopje was de laatste 10 jaar prima te doen hoor. Zit je met 20 mensenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, en een bioscoopje sla ik ook over voorlopig
Zit je weer op de verkeerde sitesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
WTF zijn ze aan het zoeken .. al uren hier een Politie Helicoptor aan het rondcirkelen ..
[ afbeelding ]
5 liter flacon staan... meurt als de hel maar 80 % alcohol.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een flesje handwas mee. ik loop wel eens een rondje en boodschappen her en der. Ik was mijn handen wel vaak met dat spul
Hmm ik ga deze week eens kijken hoe StudioK erbij hangt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, en een bioscoopje sla ik ook over voorlopig
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een bioscoopje was de laatste 10 jaar prima te doen hoor. Zit je met 20 mensen
Ja dat sleep ik niet meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
5 liter flacon staan... meurt als de hel maar 80 % alcohol.
Heb ook zo'n kleine... beetje overgieten..quote:
Oh ja ik hoop echt dat dat soort tenten het overleven. Dat zijn de leuke bioscopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:38 schreef pullup het volgende:
[..]Dan nog
Ik ging gewoonlijk bij mij in de straat naar de Movies. Met 20 mensen zit het dan wel driekwart vol, die zaaltjes
LOLquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In incognito en via VPN... ik kijk wel uit
Daar zal een boel geld bij moeten vrees ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik hoop echt dat dat soort tenten het overleven. Dat zijn de leuke bioscopen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
In incognito en via VPN... ik kijk wel uit
Daar moet al jaren een boel geld bij. Het eet gedeelte krijgt nu wel klappen ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar zal een boel geld bij moeten vrees ik.![]()
Helemaal met je eens, juist dat soort dingen zijn uniek en krijg je niet zomaar meer terug
Die moeten er ook zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Op AT5 nu vier jongens die kutmuziek maken.
ja die zappte ik wegquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Ah oke. Wel op AT5?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:06 schreef Domnivoor het volgende:
Yessss! benieuwd!quote:
Good stuff, kende het nietquote:
Waar begint het Centrumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Iedereen in centrum 020 mondkapje op... opgelost.
quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:20 schreef Karzai het volgende:
bij begrafenissen zie je ook vaak mensen die je twintig jaar niet gezien hebt
quote:
Uhuhquote:
quote:
Het valt niet mee om op Fok! anderhalve meter afstand te bewaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef Laysa het volgende:
Miauw... Waarom was je weg? Corona afzondering?
Vind je? het lukt mij aardig hoor..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het valt niet mee om op Fok! anderhalve meter afstand te bewaren.
Ha nee niet eens. Beetje FOK!-moe een tijd terug én een drukke baan met niet altijd standaardtijden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:37 schreef Laysa het volgende:
Miauw... Waarom was je weg? Corona afzondering?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:48 schreef Laysa het volgende:
Tussen de meeste zitten er provincies genoeg en tussen Prisha zit de waal
Rode, oranje en gele ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:04 schreef Domnivoor het volgende:
Blauwe zonnen bestaan echt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blauwe_superreus
Si. Jij ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook weer lekker aan de bak vandaag?
Lekker hoor. Enjoy!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 05:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Nog twee dagen. Wat losse eindjes en een overdracht en dan... ferkansie!![]()
Dankquote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Thanks. Jij ook een fijne dag.
Effe rustig aan beginnen, het is zowaar frisser in mijn kamerquote:
Lekker he.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe rustig aan beginnen, het is zowaar frisser in mijn kamer
Ja buiten is heerlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:24 schreef pullup het volgende:
Oh even gekeken, het is alsnog 25 graden.Voelt lekker koel
Hopelijk blijft dat nog even zo.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja buiten is heerlijk.
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
AarghhTwijfel of ik klaar ben voor weer een kat.
Beter 2 kippenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hey
[..]
AarghhTwijfel of ik klaar ben voor weer een kat.
quote:
Hmm hmm, even goed over nadenken.quote:
Ah, dan spreek ik je in januari wel weerquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Hmm hmm, even goed over nadenken.
Het antwoord is nee.
Nee, toch nog niet.
Ik ga, als het doorgaat, in december oppassen op twee katten, jonkies, en daar kijk ik wel naar uit.
Hahaha nee! Ik heb ze vorige week vrijdag nog gezien en cuuuuute!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dan spreek ik je in januari wel weer
Nee lijkt me niet verstandigquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die neemt vast geen kinderen als ze ouder is
hoop ik
Tijd voor een leukere kattenbak danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee! Ik heb ze vorige week vrijdag nog gezien en cuuuuute!
Maar als ik denk aan de kattenbak ben ik alweer genezen
Die kinderen gaan bikkels wordenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]die neemt vast geen kinderen als ze ouder is
hoop ik
Wat scheelt het een hoop zut zonder he?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee! Ik heb ze vorige week vrijdag nog gezien en cuuuuute!
Maar als ik denk aan de kattenbak ben ik alweer genezen
quote:
Daar komt ‘een hond in de pot vinden’ vandaanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:49 schreef Deisyy het volgende:
Honden zijn er wat minder goed in
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je jouw kat ook moeten laten inslapen?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat scheelt het een hoop zut zonder he?![]()
Ik mis mn kat als gek, maar een pauze is nu ook wel ok.
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ja 2 maanden geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je jouw kat ook moeten laten inslapen?
quote:
Oud en ziek ja....tis beter voor ze maar het gemis is enorm.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Ah dat is naar. Oud en ziek?
Ik heb mijn twee oudjes in februari moeten laten inslapen
Ik denk dat ik het wel begrijp ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oud en ziek ja....tis beter voor ze maar het gemis is enorm.
Misschien raar.... maar ik mis ze helemaal nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oud en ziek ja....tis beter voor ze maar het gemis is enorm.
Je hebt er 20 jaar goed voor gezorgd, best lief wat mij betreft en dat je niet direct zoiets opnieuw begint is te begrijpenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien raar.... maar ik mis ze helemaal nietna 20 jaar opruimen en ellende vond ik het wel genoeg....
Maar die ene was niet zindelijk te krijgenen die andere had een jeugdtrauma, waren assielkat (en poes)
tot de laatste dag goed voor gezorgd en toen was ik klaar mee....
Klinkt niet lief... maar was wel zo
Nou kan ook niet meer hoor... ik had ze eigenlijk al eerder ''weg'' moeten doen, zeg maar in verband vanquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt er 20 jaar goed voor gezorgd, best lief wat mij betreft en dat je niet direct zoiets opnieuw begint is te begrijpen
Als het zou kunnen zou ik wel een hondje willen hebben maar beter van niet, zéker niet voor de hond,quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt er 20 jaar goed voor gezorgd, best lief wat mij betreft en dat je niet direct zoiets opnieuw begint is te begrijpen
Nee mee eens, dat is niks voor dat beestquote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het zou kunnen zou ik wel een hondje willen hebben maar beter van niet, zéker niet voor de hond,
die kan ik dan alleen maar uitlaten of voordat het licht wordt of 's avonds laat als het donker is![]()
Leuk voor dat beestjedus niet...
Ben nog aan het bijkomen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou kan ook niet meer hoor... ik had ze eigenlijk al eerder ''weg'' moeten doen, zeg maar in verband van
gezondheidsklachten. allergiën enzo... maar dat kon ook ook weer niet... dus tja....
Maar het klonk vast ''hard'' ... want het was ineen zó stil
Dansen is er voorlopig niet inquote:
Welneequote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dansen is er voorlopig niet in![]()
https://www.nu.nl/282622/(...)llijke-sluiting.html
Kan ook niet natuurlijk, best wel een treurige tijd nu..
Okéquote:Boeren vreesden voor gezondheid van koeien
De afgelopen maanden voerden boeren meerdere keren actie. Het stuitte hun tegen de borst dat ze minder eiwitrijk voer aan hun dieren moesten geven, omdat dit tot bij de koeien tot gezondheidsproblemen zou kunnen leiden.
Jazeker.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wat?![]()
Toch niet van mijn post?
Nou voor de ''jonkies'' best wel...quote:
Kan ookquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:11 schreef chufi het volgende:
Ik zet thuis wel een muziekje op als ik wil dansen 💃
Ik dans overalquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:11 schreef chufi het volgende:
Ik zet thuis wel een muziekje op als ik wil dansen 💃
I know. Was een grapjequote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh...nou ja ik was gewoon eerlijk
Ah... ik dacht al, zó erg was het niet...quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn one night stand vannacht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Tjuusquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik dacht al, zó erg was het niet...![]()
Ik ga eens even iets nuttigs doen en een boterhammetje eten...
tot later!
wat een mooiertquote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar is ie eindelijk!quote:Op woensdag 19 augustus 2020 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nu heb ik er 4 opquote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoezo? Krijg je er maar drie op?
Niet iedereen heeft katten hoor...quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:38 schreef dezomervoorbij het volgende:
Jeetje wat een lading kattenliefhebbers hier zeg!
Ik heb er niks mee. Maar een blik op dit forum zegt haast dat ik iets in mijn leven mis
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 13:38 schreef dezomervoorbij het volgende:
Jeetje wat een lading kattenliefhebbers hier zeg!
Ik heb er niks mee. Maar een blik op dit forum zegt haast dat ik iets in mijn leven mis
Een beetje spijt danquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, maar een schuldgevoel is toch niet nodig?
Heb je niet in huis?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik weer wel![]()
Ik heb zin in ijsjes.
Wacht maar af tot D. een Nuts eetquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ok, maar een schuldgevoel is toch niet nodig?
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar af tot D. een Nuts eet
Ik voelde ‘m aankomenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht maar af tot D. een Nuts eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |