Die keert zich omquote:
Wat gaat er gebeuren in Amsterdam denk je?quote:
Primaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren in Amsterdam denk je?
Avondklok, mondkapjes overal?
Denk niet dat hij dat wil. De donder en bliksem welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mo, je wordt gemist hoor.
Waak over de 40+ SC
Die mondkapjes vind ik wel echt naarquote:
Katoen ook hoor maar het is niet 8 uur per dag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die mondkapjes vind ik wel echt naar![]()
Misschien moet ik eens katoenen proberen, heb nu van die blauwe synthetische, maar ik vind het maar benauwend.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Katoen ook hoor maar het is niet 8 uur per dag.
Dat is onzin natuurlijk. Als het in winkels moet heb ik er geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]dat is zo!
Rutte vanavond: "En vanaf nu draagt iedereen 24/7 een mondkapje."![]()
Nou ja, benieuwd wat ze gaan zeggen.
Het was dan ook een grapje...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Als het in winkels moet heb ik er geen enkel probleem mee
Jij zegt dat je het naar vindtquote:
OV. Geen enkel probleem ermeequote:
Gelul dat zei je nietquote:
In het ov, geen enkel probleemquote:
Dat, waarom hoor ik nog net zoveel lallende vreemde talen als eerst in het centrumquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
Waarom waarom???? Zijn alle grenzen open. Waarom gaat iedereen naar het strand en op vakantie.
Wat heb jij een aparte manier van reageren zeg...quote:
Ik gebruik hem wel wat vaker hoorquote:
Ik vind het eigenlijk prima als het ook in winkels moet. Ik voel me denk ik beter denk ikquote:
Dat is al jaren zoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat, waarom hoor ik nog net zoveel lallende vreemde talen als eerst in het centrum
Zat daar ook al aan te denken hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk prima als het ook in winkels moet. Ik voel me denk ik beter denk ik
Het was een tijdje leegquote:
Precies!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Karzai het volgende:
mag je eigenlijk maar een keer gebruiken en daarna voorzichtig bij de bandjes pakken en in de afvalbak gooien, anders heeft het ook geen zin
Ja goed, ik sproei met een tweede gebruik echt niet ineens extra in de rondte bij het ademen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:12 schreef Karzai het volgende:
mag je eigenlijk maar een keer gebruiken en daarna voorzichtig bij de bandjes pakken en in de afvalbak gooien, anders heeft het ook geen zin
coolquote:
Dat is niet echt waar. Je beschermt niet alleen jezelf maar ook anderen. Het is dus je eigen keusquote:
Ja dat is dan ook geen kunstquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen eh een oostenrijks team Wolfsberger AC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |