denk het niet, op wat aanpassingen naquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Komt vanavond verandering in denk ik zo..
Meer 'foei' en de schuld bij de burgers leggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:23 schreef nostra het volgende:
Mag hopen dat er niet één of andere paniekactie volgt inderdaad. Totaal geen aanleiding toe.
Vind De Jonge tot nu toe maar als een ongeleid projectiel manoeuvreren. Geen lijn in te ontdekken. Was er al geen fan van, maar de zelf toegedichte rol van crisismanager heeft hij tot nu toe niet bepaald waargemaakt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Meer 'foei' en de schuld bij de burgers leggen.
Het is en blijft toch maar een ordinaire leraar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Vind De Jonge tot nu toe maar als een ongeleid projectiel manoeuvreren. Geen lijn in te ontdekken. Was er al geen fan van, maar de zelf toegedichte rol van crisismanager heeft hij tot nu toe niet bepaald waargemaakt.
Goed idee ook. Mensen die er klaar mee zijn, zullen alleen maar meer onwillig worden en mensen die de 'foei' terecht vinden, zijn waarschijnlijk ook de mensen die zich in de basis al zo goed mogelijk aan de regels proberen te houden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meer 'foei' en de schuld bij de burgers leggen.
Het is ook nooit goed. Waarom zou men op basis van 2 dagen met een kleine daling (waarvan wij niet precies weten waar het weg komt) het signaal geven dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:23 schreef nostra het volgende:
Mag hopen dat er niet één of andere paniekactie volgt inderdaad. Totaal geen aanleiding toe.
Dat dashboard is er niet voor niks. De besmettingen alleen zijn geen goede graadmeter om sancties op te leggen. 0 besmettingen is ook helemaal nooit een doel geweest.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:50 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Waarom zou men op basis van 2 dagen met een kleine daling (waarvan wij niet precies weten waar het weg komt) het signaal geven dat er niets aan de hand is.
Als ze niets doen wordt er een afwachtende houding verweten en helemaal als de trend weer negatief doorslaat dan is de wereld te klein, ook op dit forum.
24 gevallen op 17k inwonersquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
'Zandvoort ziet razendsnelle stijging coronagevallen'
Badplaats Zandvoort is een nieuwe coronabrandhaard aan het worden, blijkt uit cijfers van het RIVM. Tussen 10 en 17 augustus zijn daar 24 nieuwe gevallen ontdekt. Dat lijkt misschien niet veel, maar het is een toename van 52 procent. Daarmee is het een van de snelste stijgers als je kijkt naar gemeentelijke cijfers. De oorzaak van de snelle stijging is nog onduidelijk. Het is dus ook niet bekend of de drukte op de stranden een rol heeft gespeeld.
Nou, Zandvoort kunnen we afschrijven denk ik, geen goed nieuws
Nee, dit is wel klaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
Badplaats Zandvoort is een nieuwe coronabrandhaard aan het worden, blijkt uit cijfers van het RIVM. Tussen 10 en 17 augustus zijn daar 24 nieuwe gevallen ontdekt. Dat lijkt misschien niet veel, maar het is een toename van 52 procent. Daarmee is het een van de snelste stijgers als je kijkt naar gemeentelijke cijfers. De oorzaak van de snelle stijging is nog onduidelijk. Het is dus ook niet bekend of de drukte op de stranden een rol heeft gespeeld.
Afgraven en in zee laten glijden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, dit is wel klaar.
Nooit meer Zandvoort.
Ja het dorp waar ik woon kun je ook afschrijven. Er zijn hier 3 besmettingen. Dat lijkt niet veel maar dat is nog veel erger dan Zandvoort, een stijging van 300%!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
Je verwacht het niet, maar op de site van het RIVM:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig de wekelijkste getallen sinds ze per week zijn gaan bekend maken?
Ik heb nu het overzicht niet meer. Elke dag de cijfers was makkelijker te onthouden.
Iemand?
Hier in de gemeente was het nog erger.... vorige week 2 nieuwe gevallen, de week daarvoor 0.....oneindig veel meer besmettingen!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ja het dorp waar ik woon kun je ook afschrijven. Er zijn hier 3 besmettingen. Dat lijkt niet veel maar dat is nog veel erger dan Zandvoort, een stijging van 300%!!!
Deze week komen we waarschijnlijk ergens rond de 4600 uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:15 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand toevallig de wekelijkste getallen sinds ze per week zijn gaan bekend maken?
Ik heb nu het overzicht niet meer. Elke dag de cijfers was makkelijker te onthouden.
Iemand?
Ik mis 15 t/m 21 juliquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Deze week komen we waarschijnlijk ergens rond de 4600 uit.
5-8 t/m 11-8 4036
29-7 t/m 4-8 2588
22-7 t/m 28-7 2020
8-7 t/m 14-7 534
Sowieso is het heel makkelijk om iets te roepen achter een beeldscherm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Las in de comments van NU dat er best een aantal mensen hopen op een grote lockdown. Dat iedereen maar egoïstisch bezig is en dat we een lockdown verdienen. De afsluiter bij veel van die berichten? ‘Mij raakt het verder niet, ik heb toch wel baangarantie/ik word toch wel doorbetaald’. Wie is er dan egoïstischsowieso heel makkelijk om dingen te roepen als het je zelf niet raakt.
Baangarantie tot het faillissement.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Las in de comments van NU dat er best een aantal mensen hopen op een grote lockdown. Dat iedereen maar egoïstisch bezig is en dat we een lockdown verdienen. De afsluiter bij veel van die berichten? ‘Mij raakt het verder niet, ik heb toch wel baangarantie/ik word toch wel doorbetaald’. Wie is er dan egoïstischsowieso heel makkelijk om dingen te roepen als het je zelf niet raakt.
En dan verbaasd zijn als het bedrijf binnenkort komt met een 'algehele mededeling'quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Baangarantie tot het faillissement.![]()
Ben benieuwd hoeveel van die mensen de daadwerkelijke financiële positie van hun werkgever kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |