abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194643265
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 08:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper

Het is en blijft een corrupt zooitje daar

No way dat ze landelijk gaan stemmen op blockchain
Klopt, het is bijna net zo erg als China.
pi_194645225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, het is bijna net zo erg als China.
?
  donderdag 20 augustus 2020 @ 14:04:05 #28
131603 Afwazig
Serious business
pi_194646430
Waves nu ook op Huobi futures met 1-75x leverage voor de degen gokkers onder ons :P
pi_194646658
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Afwazig het volgende:
Waves nu ook op Huobi futures met 1-75x leverage voor de degen gokkers onder ons :P
Ik ga long!
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 01:08:38 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194656988
Ik heb hier wel eens gepost dat ik gehacked was en dat mijn VET was gestolen. Met veel geluk kwam ik er na een paar dagen achter dat dit naar de exchange coinex was gesluisd. Ik heb dus contact gezocht met coinex en zij zijn een procedure gestart. Na vele emails, screenshots en zelfs video's waarin ik bepaalde handelingen laat zien op mijn desktop waren ze uiteindelijk overtuigd. Het account van de scammer was inmiddels geblokkeerd.

Nu, ca. 3 maanden later, heb ik ruim de helft (de rest was al weg) van mijn destijds verloren bedrag teruggekregen in USDT. Helaas was de VET al direct na de hack omgezet in USDT, dus heb ik de recente koersstijging grotendeels gemist. Maar desalniettemin vind ik dat coinex zeer professioneel heeft gehandeld en heb ik toch nog een leuk bedrag terug mogen ontvangen.

Mocht je dus nog eens een betrouwbare exchange zoeken kan ik coinex van harte aanbevelen :)
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 05:54:52 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_194657624
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb hier wel eens gepost dat ik gehacked was en dat mijn VET was gestolen. Met veel geluk kwam ik er na een paar dagen achter dat dit naar de exchange coinex was gesluisd. Ik heb dus contact gezocht met coinex en zij zijn een procedure gestart. Na vele emails, screenshots en zelfs video's waarin ik bepaalde handelingen laat zien op mijn desktop waren ze uiteindelijk overtuigd. Het account van de scammer was inmiddels geblokkeerd.

Nu, ca. 3 maanden later, heb ik ruim de helft (de rest was al weg) van mijn destijds verloren bedrag teruggekregen in USDT. Helaas was de VET al direct na de hack omgezet in USDT, dus heb ik de recente koersstijging grotendeels gemist. Maar desalniettemin vind ik dat coinex zeer professioneel heeft gehandeld en heb ik toch nog een leuk bedrag terug mogen ontvangen.

Mocht je dus nog eens een betrouwbare exchange zoeken kan ik coinex van harte aanbevelen :)
Hulde.

En nu alles in je eigen wallet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_194660885
quote:

Stond je VET op een exchange toen je werd gehackt?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:11:55 #33
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_194661361
quote:

Fijn man! Goed om te lezen
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:24:58 #34
157922 fathank
pi_194661546
EhrT _O_

Choochoo VIMworld _O_
pi_194662155
quote:

Nice ^O^
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_194662176
Waarom pumpt Lisk trouwens als een malle? Heb ik iets gemist?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:13:32 #37
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194662968
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 05:54 schreef fathank het volgende:

En nu alles in je eigen wallet?
Het stond in mijn eigen wallet..lang verhaal. Ik ben stom geweest maar het is ook bizar hoe geraffineerd die hackers zijn. Echt niet te geloven.

Ik cash nu uit en ben er even klaar mee. Stap misschien wel weer in als alles /5 is gegaan..
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 14:13:53 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194662973
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef dimmak het volgende:
Stond je VET op een exchange toen je werd gehackt?
Nee
pi_194663500
Ik had destijds ook VET gekocht maar geen idee meer op welk exchange dat was :D

Welke exchanges waren het er eerst bij met VET?
pi_194663977
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 13:09 schreef recursief het volgende:
Waarom pumpt Lisk trouwens als een malle? Heb ik iets gemist?
Bijna alles is gepumpt laatste dagen
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:31:13 #41
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_194664945
Ik heb nog oude ICX tokens op een MEW-wallet staan. Erop gezet voor de swap en nooit meer naar omgekeken. Ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer af....zijn die als verloren te beschouwen?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_194674953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 16:31 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb nog oude ICX tokens op een MEW-wallet staan. Erop gezet voor de swap en nooit meer naar omgekeken. Ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer af....zijn die als verloren te beschouwen?
Hoe bedoel je "krijg ze er niet meer af"?

Een MyEtherWallet is niets meer dan een private key (of pass phrase) van een adres op de blockchain, daarmee heb je toegang tot alle tokens op dat adres.

Of is er een swap geweest door het team van ICX en kan je nu niets meer met de tokens, afgezien of je er toegang tot hebt of niet?

edit:

https://medium.com/helloiconworld/icx-token-swap-period-is-extended-64484e373c4b

quote:
Sep 21, 2018

Over the past three months since the token swap started, the ICON Team has regularly reminded our community about the token swap in a variety of ways. However, as the token swap completion rate is approximately 83.9%, which is lower than ICON Team was expecting, we decided to extend swap period for an additional month in order to minimize the harm caused by holders' failure to swap.
The ERC20 ICX tokens will be swapped to MainNet ICX coins with a 1:1 swap exchange rate (1 ERC20 ICX token = 1 MainNet ICX coin). Please be aware that once the token swap is made, you cannot convert them back to ERC20 ICX tokens.
The token swap will end on the 25th of October and loss may occur if swap is not completed by the end date so please be sure to swap your tokens before the deadline.
Zo te zien had je die in 2018 moeten swappen, nu zijn je tokens niets meer waard.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:32:50 #43
157922 fathank
pi_194675507
Wat een sjaggeraars

Als je met al dat ico-geld niet eens een fatsoenlijke swapservice in de lucht kan houden wat kun je dan wel :?
pi_194676035
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 10:32 schreef fathank het volgende:
Wat een sjaggeraars

Als je met al dat ico-geld niet eens een fatsoenlijke swapservice in de lucht kan houden wat kun je dan wel :?
Ik zou als ik @T_Killer was sowieso nog contact opnemen met het team, als de ongeclaimde coins niet geburned zijn, zijn ze nog te swappen lijkt me.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:20:36 #45
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_194676097
Ja ik ben bang dat ze inderdaad geburned of gelocked zijn. Heb speciaal een ICON wallet gemaakt (moest persé met Chrome :( ) en daar de tokens heen proberen te sturen.

Krijg echter steeds foutmelding bij MEW dat ze niet te versturen zijn:

Heb al met die gasten contact opgenomen.
pi_194676116
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Ja ik ben bang dat ze inderdaad geburned of gelocked zijn. Heb speciaal een ICON wallet gemaakt (moest persé met Chrome :( ) en daar de tokens heen proberen te sturen.

Krijg echter steeds foutmelding bij MEW dat ze niet te versturen zijn:
[ afbeelding ]

Heb al met die gasten contact opgenomen.
Ja, dat dat niet lukt is logisch, is een andere blockchain.

Je zal ze echt moeten swappen via het team zelf, als ze dat nog als optie bieden.
  zaterdag 22 augustus 2020 @ 11:25:08 #47
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_194676140
Je kunt in de ICON wallet een erc20 wallet maken om die tokens heen te sturen, en vanuit dan swappen. Dat is wat ik geprobeerd heb en krijg dan steeds de foutmelding
pi_194676155
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 11:25 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt in de ICON wallet een erc20 wallet maken om die tokens heen te sturen, en vanuit dan swappen. Dat is wat ik geprobeerd heb en krijg dan steeds de foutmelding
Ok... dat wist ik niet. Maar was dat de originele swap procedure die je nu probeert te volgen?
Ik zou het idd via het team regelen, die weten ongetwijfeld of het nog kan of niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:31:49 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_194713427
All-in :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_194713880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 14:31 schreef Nattekat het volgende:
All-in :@
Short