Klopt, het is bijna net zo erg als China.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 08:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)l#coral_talk_wrapper
Het is en blijft een corrupt zooitje daar
No way dat ze landelijk gaan stemmen op blockchain
?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, het is bijna net zo erg als China.
Ik ga long!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:04 schreef Afwazig het volgende:
Waves nu ook op Huobi futures met 1-75x leverage voor de degen gokkers onder ons
Hulde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb hier wel eens gepost dat ik gehacked was en dat mijn VET was gestolen. Met veel geluk kwam ik er na een paar dagen achter dat dit naar de exchange coinex was gesluisd. Ik heb dus contact gezocht met coinex en zij zijn een procedure gestart. Na vele emails, screenshots en zelfs video's waarin ik bepaalde handelingen laat zien op mijn desktop waren ze uiteindelijk overtuigd. Het account van de scammer was inmiddels geblokkeerd.
Nu, ca. 3 maanden later, heb ik ruim de helft (de rest was al weg) van mijn destijds verloren bedrag teruggekregen in USDT. Helaas was de VET al direct na de hack omgezet in USDT, dus heb ik de recente koersstijging grotendeels gemist. Maar desalniettemin vind ik dat coinex zeer professioneel heeft gehandeld en heb ik toch nog een leuk bedrag terug mogen ontvangen.
Mocht je dus nog eens een betrouwbare exchange zoeken kan ik coinex van harte aanbevelen
Stond je VET op een exchange toen je werd gehackt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb hier wel eens gepost dat ik gehacked was en dat mijn VET was gestolen. Met veel geluk kwam ik er na een paar dagen achter dat dit naar de exchange coinex was gesluisd. Ik heb dus contact gezocht met coinex en zij zijn een procedure gestart. Na vele emails, screenshots en zelfs video's waarin ik bepaalde handelingen laat zien op mijn desktop waren ze uiteindelijk overtuigd. Het account van de scammer was inmiddels geblokkeerd.
Nu, ca. 3 maanden later, heb ik ruim de helft (de rest was al weg) van mijn destijds verloren bedrag teruggekregen in USDT. Helaas was de VET al direct na de hack omgezet in USDT, dus heb ik de recente koersstijging grotendeels gemist. Maar desalniettemin vind ik dat coinex zeer professioneel heeft gehandeld en heb ik toch nog een leuk bedrag terug mogen ontvangen.
Mocht je dus nog eens een betrouwbare exchange zoeken kan ik coinex van harte aanbevelen
Fijn man! Goed om te lezenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 01:08 schreef leolinedance het volgende:
Het stond in mijn eigen wallet..lang verhaal. Ik ben stom geweest maar het is ook bizar hoe geraffineerd die hackers zijn. Echt niet te geloven.quote:
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 11:49 schreef dimmak het volgende:
Stond je VET op een exchange toen je werd gehackt?
Bijna alles is gepumpt laatste dagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:09 schreef recursief het volgende:
Waarom pumpt Lisk trouwens als een malle? Heb ik iets gemist?
Hoe bedoel je "krijg ze er niet meer af"?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:31 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb nog oude ICX tokens op een MEW-wallet staan. Erop gezet voor de swap en nooit meer naar omgekeken. Ik krijg ze er met geen mogelijkheid meer af....zijn die als verloren te beschouwen?
Zo te zien had je die in 2018 moeten swappen, nu zijn je tokens niets meer waard.quote:Sep 21, 2018
Over the past three months since the token swap started, the ICON Team has regularly reminded our community about the token swap in a variety of ways. However, as the token swap completion rate is approximately 83.9%, which is lower than ICON Team was expecting, we decided to extend swap period for an additional month in order to minimize the harm caused by holders' failure to swap.
The ERC20 ICX tokens will be swapped to MainNet ICX coins with a 1:1 swap exchange rate (1 ERC20 ICX token = 1 MainNet ICX coin). Please be aware that once the token swap is made, you cannot convert them back to ERC20 ICX tokens.
The token swap will end on the 25th of October and loss may occur if swap is not completed by the end date so please be sure to swap your tokens before the deadline.
Ik zou als ik @T_Killer was sowieso nog contact opnemen met het team, als de ongeclaimde coins niet geburned zijn, zijn ze nog te swappen lijkt me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:32 schreef fathank het volgende:
Wat een sjaggeraars
Als je met al dat ico-geld niet eens een fatsoenlijke swapservice in de lucht kan houden wat kun je dan wel
Ja, dat dat niet lukt is logisch, is een andere blockchain.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:20 schreef T_Killer het volgende:
Ja ik ben bang dat ze inderdaad geburned of gelocked zijn. Heb speciaal een ICON wallet gemaakt (moest persé met Chrome) en daar de tokens heen proberen te sturen.
Krijg echter steeds foutmelding bij MEW dat ze niet te versturen zijn:
[ afbeelding ]
Heb al met die gasten contact opgenomen.
Ok... dat wist ik niet. Maar was dat de originele swap procedure die je nu probeert te volgen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:25 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt in de ICON wallet een erc20 wallet maken om die tokens heen te sturen, en vanuit dan swappen. Dat is wat ik geprobeerd heb en krijg dan steeds de foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |