hihiquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja. Je kunt best ver gaan bij mij maar deze was ietsje teoeps.
Publiek geheim toch.quote:
Oh ja had ook gekund ja 🤪 nee is twee jaar geleden ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat ze panisch werden omdat de anderhalve meter maatregel niet in acht genomen werd.
Dacht dat je die transformerhomo was johquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Publiek geheim toch.
Jazeker, maar ook af en toe andere locatie en thuis.
Zie je cachet nog wel eens?
Wie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Pinmanquote:
Ik weet wel wie het is homoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht dat je die transformerhomo was joh
Ok
Nee
Die transformerhomoquote:
Hoe is de leef bij jou, Dimaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
marmer, wit of gewoon naakt RVS
Jij bent drie drinkflessen lang toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil een flaske RVS 1000ml drinkfles halen maar ik weet niet wat voor printje ik wil
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahahquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent drie drinkflessen lang toch?
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHLquote:
Heb je toevallig picsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Verrassendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:25 schreef Azula het volgende:
[..]
Zo voelde me aangesproken omdat we aan onze derde fles zitten hahahah
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon als een echte man zeggen; ik ben MAHL
en dan iedereen ooooh jij BERT en het respect komt je aanvliegen
Zo gaat dat wel helpen jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 22:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Mwah, maar mensen weten teveel van MAHL, ik blijf liever nog enigszins anoniem als Tlaloc.
Soooww Fancy alles ben onder de indruk kom biosquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker
Wit
[ afbeelding ]
Marmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt RVS
[ afbeelding ]
Ice (alleen 500ml)
[ afbeelding ]
is goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Soooww Fancy alles ben onder de indruk kom bios
Misschien omdat er een kk enge ooglidloze kikker in je plaatje staat weenie of wtf heeftie sicpack op z’n voorhoofd. Het is niet oké iig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach gaat wel
Hoezo fucked dan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Misschien omdat er een kk enge ooglidloze kikker in je plaatje staat weenie of wtf heeftie sicpack op z’n voorhoofd
Myrr maar dat zegt jou vast weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie ben jij eigenlijk, wollah ofzo?
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker
Wit
[ afbeelding ]
Marmer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naakt RVS
[ afbeelding ]
Ice (alleen 500ml)
[ afbeelding ]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorlovenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ach gaat wel
Hoezo fucked dan
[ afbeelding ]
Goede motivatie dit. Zou zelf geen een nemen want ICE is net te saai en zie ook geen goede intensieve schoonmaakmogelijkheden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.
Wit te saai, marmer best vet maar te overdreven, naakt RVS is lelijk en Ice is perfect in balans.
haha ice had ik zojuist gevonden en die had gelijk mijn voorkeur maar die is alleen maar in 500ml verkrijgbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zelf voor Ice gaan.
Wit te saai, marmer best vet maar te overdreven, naakt RVS is lelijk en Ice is perfect in balans.
Herkenbaar maar dan met kind en nee geen urgentie en bijstand dat gaat niet op voor mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorloven
kan geen kant op, alles onbetaalbaar
ik behoor tot de verloren generatie
Ja dat heb ik dus met jou. Prima toch. Je zou maar een kree of possetje of geenidee12345 zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Qua naam wel iets, maar verder niet zoveel.
koop bitcoinquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan met kind en nee geen urgentie en bijstand dat gaat niet op voor mij.
Werk je wel fulltime nu dan? Hbo niveau? Dan toch gewoon tijdje bij ouders blijven wonen en sparen. Beter dan ¤ 900 p.m. weggooien aan huur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan met fulltime werken mijzelf geen onderdak veroorloven
kan geen kant op, alles onbetaalbaar
ik behoor tot de verloren generatie
Jij bent een vrouw of nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Goede motivatie dit. Zou zelf geen een nemen want ICE is net te saai en zie ook geen goede intensieve schoonmaakmogelijkheden.
Ja vroeger gedaan ben kwijt. Maar we zitten wel prima hoor. Huisgenoten zonder ergernissen aan elkaar is ook al chill 2k20.quote:
ja al paar jaar werk ik fulltimequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Werk je wel fulltime nu dan? Hbo niveau? Dan toch gewoon tijdje bij ouders blijven wonen en sparen. Beter dan ¤ 900 p.m. weggooien aan huur.
Als je ermee gaat zeulen als een bidon dan is een 750ml het fijnst, 1 liter is te lomp en 500 te weinigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha ice had ik zojuist gevonden en die had gelijk mijn voorkeur maar die is alleen maar in 500ml verkrijgbaar
500ml dat zijn 2 slokjes ofzo?
Hoeveel spaargeld dan? Paar jaar werken, minimaal ¤ 1.000 per maand sparen en vast contract moet je toch wel hypo voor kunnen krijgen voor appartementje ergens?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja al paar jaar werk ik fulltime
heb wel wat spaargeld maar kom ik nog steeds niet ver mee
inmiddels 30 jaar... hoelang nog thuiswonen dan
uiteraard zou ik meteen een carabiner erbij bestellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je ermee gaat zeulen als een bidon dan is een 750ml het fijnst, 1 liter is te lomp en 500 te weinig
kijktip: ozarkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:21 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gewoon in de drugs gaan toch. NL narcostaatAl ben ik dan meer van het witwassen enzo.
Door woord voor karabijn zeg jeetje. En dan moet je ook weer een riem hebben anders zit je broek kut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uiteraard zou ik meteen een carabiner erbij bestellen
kan ik hem mooi aan mijn broek vastmaken voor een eventuele ontdekkingsreis in bali bv
verder zou 1000ml wel handig zijn tijdens het werken zodat je niet steeds hoeft bij te vullen
ik drink nu uit een XXL nutrition paarse bidon 1000ml en ik ben bang dat ik kanker ga krijgen van al die jaren uit dezelfde plastieken bidon te drinken
30kquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:22 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoeveel spaargeld dan? Paar jaar werken, minimaal ¤ 1.000 per maand sparen en vast contract moet je toch wel hypo voor kunnen krijgen voor appartementje ergens?
UT woon je toch? Ja daar kun je ook weinig met 30k. Struggle. Zelf achterstandswijken zijn duur voor koop. :’)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
30k
en vast contract zit er voorlopig niet in voor mij, heb uit eigen keuze inmiddels al een aantal werkgevers versleten en weet geen fuck wat ik wil doen met mijn leven
ik zit nu bij de overheid en is wel chill voor nu maar niet echt een functie voor langere termijn voor mij
Seizoen 1 gezien, best prima, is de rest beter?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kijktip: ozark
beste serie die ik ooit gezien heb
Voor water gebruik ik thuis altijd 2L melkflessen die ik om de dag vervang. Moet gewoon goed kunnen atten anders schiet het niet op. Lekker groot gat. Als ik wakker word tik ik meestal een kleine liter weg als eerst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
uiteraard zou ik meteen een carabiner erbij bestellen
kan ik hem mooi aan mijn broek vastmaken voor een eventuele ontdekkingsreis in bali bv
verder zou 1000ml wel handig zijn tijdens het werken zodat je niet steeds hoeft bij te vullen
ik drink nu uit een XXL nutrition paarse bidon 1000ml en ik ben bang dat ik kanker ga krijgen van al die jaren uit dezelfde plastieken bidon te drinken
Boeiend. Gewoon vast contract binnenslepen, kosten koper wegtrokken met je spaargeld en als je je hypotheek en huis hebt ga je weer op zoek naar een andere baan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
30k
en vast contract zit er voorlopig niet in voor mij, heb uit eigen keuze inmiddels al een aantal werkgevers versleten en weet geen fuck wat ik wil doen met mijn leven
ik zit nu bij de overheid en is wel chill voor nu maar niet echt een functie voor langere termijn voor mij
dunno of beter maar ik vond alle seizoenen goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:30 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Seizoen 1 gezien, best prima, is de rest beter?
Beter dan Breaking Bad ja?
er is niks fatsoenlijks te koop manquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:32 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Boeiend. Gewoon vast contract binnenslepen, kosten koper wegtrokken met je spaargeld en als je je hypotheek en huis hebt ga je weer op zoek naar een andere baan.
Welke overheid werk je dan?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik je x had zien lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |